Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E60 regenerace DPF - video
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 112
- Registrován: pon 16.06.2008 00:00
- Bydliště: Marianske Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Ja mam se svym bmw ujeto asi 80tkm a jestli sem to poznal dobre tak sem to zazil jen jednou a to na dalnici kdyz to nechtelo jet pres 160. kdyz sem to chcip a znova nastartoval tak to jelo zas uplne normalne. Tak nevim zda jsem ji prerusil ci to bylo neco jineho. To ze to muze byt ta regenerace mi doslo az po chcipnuti auta.
me se pri regeneraci zmeni zvuk jen malinko a prirovnal bych to spise ke zvuku jako by byla dirka ve vyfuku a u automatu je to znat podle otacek,najednou D radi ve vyssich otackach a nechce nechat spadnout pod cca 2tis/ot.Ale tady z toho videa poznat fakt nic nejde spise to opravdu vypada jak pise Vlasta.
Podlě mě musí auto splňovat více podmínek pro regeneraci DPF. Někde se to tady už psalo a mě to dělá zapíná pouze při rychlostech nad ccca 110km, určitě tam bude i podmínka délky jízdy, ohřátí motoru atd... pohledej na fóru, je tady toho poměrně dost.. tohle vypadá spíše na blbý palivo a studenej motor
. Mě to takhle nikdy nekouří, ani když regeneruje..

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
Takhle se mi auto jednou taky zregenerovalo, ale bylo to v kombinaci s prasklejma svodama a filtr to víceméně dodělalo.
Jinak u mě se regenerace pozná podle zhrubnutí zvuku a horších/zpomalených reakcí plynu v nižších otáčkách.
Jinak u regenerace je jediná podmínka a to dostatečně ohřátej motor, rychlost a podobný faktory na to nemají naprosto žádný vliv. V jedniném případě se regenerace za jízdy na okamžik vypíná a to při požadavku plného výkonu.
Jinak u mě se regenerace pozná podle zhrubnutí zvuku a horších/zpomalených reakcí plynu v nižších otáčkách.
Jinak u regenerace je jediná podmínka a to dostatečně ohřátej motor, rychlost a podobný faktory na to nemají naprosto žádný vliv. V jedniném případě se regenerace za jízdy na okamžik vypíná a to při požadavku plného výkonu.
Jendix píše:Takhle se mi auto jednou taky zregenerovalo, ale bylo to v kombinaci s prasklejma svodama a filtr to víceméně dodělalo.
Jinak u mě se regenerace pozná podle zhrubnutí zvuku a horších/zpomalených reakcí plynu v nižších otáčkách.
Jinak u regenerace je jediná podmínka a to dostatečně ohřátej motor, rychlost a podobný faktory na to nemají naprosto žádný vliv. V jedniném případě se regenerace za jízdy na okamžik vypíná a to při požadavku plného výkonu.
a typ auta?
Toto je dle vseho nucena regenerace. Jak tu nekdo psal ze pri "regeneraci" mu auto nejelo vic jak 160, tak to je problem jinde a ne v regeneraci. Kdyz regenerace probiha auto je "tupejsi" a brumla hlavne v nizsich otackach. V lete to clovek pozna dobre tak ze kdyz si v sortkach stoupnes za auto malem zacnou horet chlupy na nohach:-) a auto smrdi jakoby spalenou gumou:-)
Maslista píše:MUF_IV píše: zapíná pouze při rychlostech nad ccca 110km,
Jak můžete psát takovéhle bludy a mást ostatní.. regenerace probíhá kolem 2000ot./min a je úplně jedno jestli jedu po městě nebo po dálnici..
Nehodlám se hádat, ale není cíl filtru vyprášení filtru mimo město a ne ve městě? K čemu by tedy měla většina aut S4 a více kdyby to vyknedlili přímo na křižovatce uprostřed města... předpokládám že tohle bylo cíleno i na ekologii a ne jen pro to že tam ten filtr je aby se regeneroval kdy se mu zachce... Předpoklad vyšší rychlost znamená že se nepohybuješ ve městě... Klidně mi to vyvraťe

ten filtr nefunguje tak, že pochytá částice sazí a jednou za čas je vysype na silnici.. funguje to tak, že filtr pochytá částice sazí a jednou za čas je spálí při tzv. regeneraci.. spálením sazí se značně redukuje jejich objem a po spálení odchází v podobě mnohem menších částic.. proto máš čisté koncovky výfuku i po právě dokončené regeneraci.. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
jiririder píše:
a typ auta? dela mi to prave podobnej zvuk, ale ne pravidelne a to jen ve vyssich otackach tak nad 2500, jinak ticho. taky jsem mel podezreni na svody, ale to by se od nich kourilo a bylo by to u nich zakoureny ne?
mám e61 525d 130kW
jinak u prasklejch svodů ani auto v motorovym prostoru viditelně nekouří, spíš smrdí, jak v mot. prostoru tak i z vejfuku, je to dáno tim že to trochu rozhodí lambdu a díky tomu jsou špatný emise.. a zakouřený to taky bejt nemusí, až když je to hodně špatný může bejt..
jinak regenerace běží prakticky od volnoběžnejch otáček, mám to vyzkoušený..
MUF_IV píše:Maslista píše:MUF_IV píše: zapíná pouze při rychlostech nad ccca 110km,
Jak můžete psát takovéhle bludy a mást ostatní.. regenerace probíhá kolem 2000ot./min a je úplně jedno jestli jedu po městě nebo po dálnici..
Nehodlám se hádat, ale není cíl filtru vyprášení filtru mimo město a ne ve městě? K čemu by tedy měla většina aut S4 a více kdyby to vyknedlili přímo na křižovatce uprostřed města... předpokládám že tohle bylo cíleno i na ekologii a ne jen pro to že tam ten filtr je aby se regeneroval kdy se mu zachce... Předpoklad vyšší rychlost znamená že se nepohybuješ ve městě... Klidně mi to vyvraťe
Myslim,ze rychlost s tim nema co delat,jen provozni teplota a otacky.Regeneraci jsem za 10tis km pozoroval jen nekolikrat na dalnici,ale ve vetsine pripadu se spustila ve meste,takze bod kdy se spusti nezavisi vubec na rychlosti.
Toto tema me v tuto chvili dost zajima tak sdelim sve postrehy,automat 530d e61 ,pokud je to regenerace jak rikate tak auto mi necudi vubec ani pri regeneraci jen jsem zaregistroval jak tu pisete dunivy zvuk jak kdybych mel ladenou koncovku ci fuku ve vyfuku, mam vyzkousene ze opravdu je jedno zda jedu ve meste ci dalnici me to udelalo za tu dobu co ho mam ve meste na dalnici a jednou mezi mesty,s intervalem cca 2x az 3x za mesic jezdeni kazdy den mezi mestem vesnici a sem tam po dalnici.