lakování, renovace alu kol
-
rassty
- Registrovaný
- Příspěvky: 168
- Registrován: sob 03.12.2011 01:00
- Bydliště: Brno-Mokrá hora
- Klubové ID: 3459
-
kubito
- Registrovaný
- Příspěvky: 193
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Vísky
-
rassty
- Registrovaný
- Příspěvky: 168
- Registrován: sob 03.12.2011 01:00
- Bydliště: Brno-Mokrá hora
- Klubové ID: 3459
-
triogenn
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: pon 26.11.2012 01:00
takže shrnul bych to tak že obojí má své pro i proti.Postup kterým bych já postupoval je.
1)Stará kola zout a odstanit věškerá závaží.
2)Zkontrolovat házivost(zda nejsou nakopnutá) popřípadě nechat srovnat
3) velké rýhy na disku vyvařit popřípadě vykitovat
4)finální povrchová úprava
Jinak Komaxit má poměrně vysokou tvrdost a odolnost proti poškrábání, nadruhou stranu je častý jev odlupování v místě okraje disku v důsledku práce pneuservisu...je také potřeba počítat s povrchem tzv ,,pomerančová kůra'' kterým se komaxit vyznačuje..
1)Stará kola zout a odstanit věškerá závaží.
2)Zkontrolovat házivost(zda nejsou nakopnutá) popřípadě nechat srovnat
3) velké rýhy na disku vyvařit popřípadě vykitovat
4)finální povrchová úprava
Jinak Komaxit má poměrně vysokou tvrdost a odolnost proti poškrábání, nadruhou stranu je častý jev odlupování v místě okraje disku v důsledku práce pneuservisu...je také potřeba počítat s povrchem tzv ,,pomerančová kůra'' kterým se komaxit vyznačuje..
