e39d 142kw automat
-
Andre2
- Registrovaný
- Příspěvky: 227
- Registrován: sob 15.10.2011 00:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
-
godzi
- Registrovaný
- Příspěvky: 18
- Registrován: pon 06.02.2012 01:00
-
butthead740
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 1599
ja jezdim automaty celej zivot a opravdu vim jak s plynem, ale prave ze ikdyz dam 3/4 plynu tak moje auto stejne podradi o 2 mozna to tak je mozna ne.. proto pisu ze by me strasne zajimalo jak to radi jinejm 530d, ja sem z Marjanek, kdyby byl nekdo aspon z kraje tak rad nekam dojedu, nebo spich nekde na kafe a porovnat a projet auta aby cek vedel co a jak..cajoch píše:butthead740 píše:jo tak koukam asi mame stejne trhly automaty vsichnizitra se na to taky kouknu a sem zvedavej jestli se neco zmeni, ptz vazne mi nepride normalni aby auto radilo jak magor kdyz nemusi
to přeřazení (kickdown) je odvislý od polohy plynovýho pedálu, zkus předjíždět na 3/4 plynu a shodí to jen jeden kvalt......a jede to víc než slušně...
-
Andre2
- Registrovaný
- Příspěvky: 227
- Registrován: sob 15.10.2011 00:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
-
Honzek525
- Registrovaný
- Příspěvky: 148
- Registrován: úte 11.10.2011 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 3389
-
malas
- Registrovaný
- Příspěvky: 72
- Registrován: pon 04.01.2010 01:00
- Bydliště: Praha a střední čechy
- Klubové ID: 3167
-
godzi
- Registrovaný
- Příspěvky: 18
- Registrován: pon 06.02.2012 01:00
-
Andre2
- Registrovaný
- Příspěvky: 227
- Registrován: sob 15.10.2011 00:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Co se týče řazení automatu, tak já osobně bych naopak uvítal, aby při akceleraci podřadil na D malinko dřív, někdy mi přijde, že to zbytečně drží v nízkých otáčkách. Pokud chci jet svižněji, tak je tam S, to mi opravdu vyhovuje, podobně bych řadil i s manuálem.
Ještě mi přijde divné, že tu píšete o 1500ot. Já pokaždé, když chci razantněji akcelerovat, tak to měnič pustí min na 2000, před repasí to bylo ještě výš. Ale po rovince se to na 1200-1500ot šimrat dá.
Ještě mi přijde divné, že tu píšete o 1500ot. Já pokaždé, když chci razantněji akcelerovat, tak to měnič pustí min na 2000, před repasí to bylo ještě výš. Ale po rovince se to na 1200-1500ot šimrat dá.
-
butthead740
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 1599
-
MadMaxII
- Registrovaný
- Příspěvky: 206
- Registrován: čtv 23.10.2008 00:00
- Bydliště: okr. Melnik, jinak AION trvale
- Klubové ID: 1711
-
Denny09
- Registrovaný
- Příspěvky: 80
- Registrován: čtv 09.08.2012 00:00
-
sladour
- Registrovaný
- Příspěvky: 40
- Registrován: pon 16.11.2015 01:00
- Bydliště: Velemín
-
mobilman
- Člen Klubu
- Příspěvky: 220
- Registrován: stř 22.11.2006 01:00
- Bydliště: Ostrava / E60 545i
- Klubové ID: 900
Zdravím:
RESET adaptace automatické převodovky E60:
1) otočit klíčkem zapalování do druhé polohy 1+2 (zavřeny všechny dveře)
2) otočit klíčkem do pozice 3 bez stisknutí brzdového pedálu asi na 1sekundu a pustit
3) až se zobrazí symbol brzdového pedálu na BC a zazní signál ihned zmáčknout plynový pedál až na "kick down" a držet
4) po zmiznutí symbolu brzdového pedálu z BC pustit plynový pedál
5) vypnout klíček a vytáhnout ze zapalování.
RESET adaptace automatické převodovky E61:
Mě to pomohlo, přes plynový pedál.
1) Nebudeš vůbec šlapat na brzdu
2) Nastartuješ, rozsvíti se kontrolka > Start a obrázek noha na brzdě
3)Po té šlápneš plynový pedál na doraz a držíš dokud nezhasne kontrolka z bodu 2. jak zhasne povolíš plynový pedál a měl by zaznit gong.
4) vypneš zapalování > Hotovo.
RESET adaptace automatické převodovky E60:
1) otočit klíčkem zapalování do druhé polohy 1+2 (zavřeny všechny dveře)
2) otočit klíčkem do pozice 3 bez stisknutí brzdového pedálu asi na 1sekundu a pustit
3) až se zobrazí symbol brzdového pedálu na BC a zazní signál ihned zmáčknout plynový pedál až na "kick down" a držet
4) po zmiznutí symbolu brzdového pedálu z BC pustit plynový pedál
5) vypnout klíček a vytáhnout ze zapalování.
RESET adaptace automatické převodovky E61:
Mě to pomohlo, přes plynový pedál.
1) Nebudeš vůbec šlapat na brzdu
2) Nastartuješ, rozsvíti se kontrolka > Start a obrázek noha na brzdě
3)Po té šlápneš plynový pedál na doraz a držíš dokud nezhasne kontrolka z bodu 2. jak zhasne povolíš plynový pedál a měl by zaznit gong.
4) vypneš zapalování > Hotovo.
