Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Prosím o pomoc.
- 
				VencaKonopnik
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 28
 - Registrován: úte 04.12.2012 01:00
 
Zdravím, mám nově BMW E39 525 tds , rok výroby 1996. Během jízdy se auto normálně zahřeje, ale teplota oleje se stále mění a nikdy nezůstane na 90°, jen když třeba jedu dlouho do kopce, pak zase padá. Kamarád mi řekl, že by to měl být vadný termostat, že ho stačí vyměnit a teplota se bude držet na těch 90°. Dnes jsem ale otevřel kapotu, abych dolil vodu do ostřikovačů a zjistil jsem, že je vypojená nějaká hadička od chladiče. Prosím o radu, zda stačí hadičku jen spojit nebo jestli mezi to ještě něco patří nebo jak to vlastně funguje, nerad bych to spojil a aby to zbytečně neudělalo nějakou neplechu.
			
							- Přílohy
 - 
			
		
				
- Fotografie13355.JPG (72.88 KiB) Zobrazeno 533 x
 
 
- 
				VencaKonopnik
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 28
 - Registrován: úte 04.12.2012 01:00
 
- 
				VencaKonopnik
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 28
 - Registrován: úte 04.12.2012 01:00
 
- 
				VencaKonopnik
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 28
 - Registrován: úte 04.12.2012 01:00
 
- 
				DaweTDS
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 705
 - Registrován: sob 10.11.2012 01:00
 - Bydliště: Šumperk
 - Klubové ID: 3272
 
Mě tohle dělalo u opela omegy 2,5td chladič.Zezačátku se to hřálo jen do kopce (né že bych vařil,ale o 5st se to vždycky zvedlo),ale asi za rok se s tím autem nedalo tet stabylně po dálnici 160km/h. Po výměně vrtule,termostatu,vodní pumpy a propláchnutí chladiče jsem si půjčil jinej chladič a vše bylo OK.Tak jsem musel koupit novej a na dalších 5 et to byo bez problému.Poslední dobou se to zase do kopců lehce zvedalo a tak počítám,že by se to třeba za cca 3 roky muselo měnit zase.VencaKonopnik píše:Díky moc, termostat vyměním a snad to bude O.K.
