Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Výměna turba E39 530d
Vím,že už je tady toho dost napsáno a proto se zeptám jen jestli je tady někdo ,kdo to turbo měnil a vytahoval to vrchem (bez sundání ventilovýho víka) a kde nezavazeli hadice od klimy.
Nebo je to pravidlem,že ty hadice zavazí a musí se vypustit klima a oddělat hadice.
Pokud ta klima opravdu zavazí,tak co se musí oddělat ,aby to mohlo jít spodem.
Vyčetl jsem snad něco o stabilizátorech,svěšení motoru atd,ale je to takový všechno chaotický a jeden píše to a druhý zase tohle..
Díky za info.
p.s. Chystám se dát jiné turbo a tak to svoje bude na prodej. 100% stav.
Nebo je to pravidlem,že ty hadice zavazí a musí se vypustit klima a oddělat hadice.
Pokud ta klima opravdu zavazí,tak co se musí oddělat ,aby to mohlo jít spodem.
Vyčetl jsem snad něco o stabilizátorech,svěšení motoru atd,ale je to takový všechno chaotický a jeden píše to a druhý zase tohle..
Díky za info.
p.s. Chystám se dát jiné turbo a tak to svoje bude na prodej. 100% stav.
suchos píše:Ja se taky chystam na vyndani turba, pac ho mam v kopru, vidim to, ze pujde snad horem vytahnout, musi! Kolik penez by jsi chtel za to tvoje turbo? Kolik ma namotano?
No já se zatím poptával i jinde a prý je to lepší spodem.Jen se povolí stabilák a posune se dopředu...Ještě na to budu muset kouknout.
Pokud vše půjde dobře,tak bych ho chtěl přehodit teť v sobotu a jestli se bude 2260 chovat,tak jak myslím,tak bych to svoje za 5-6tis prodal.
Najeto mám 193000,ale podle dia je tam 323000. Auto je z itálie a tak už asi bylo i měněno.
triogenn píše:Tak jak to dopadlo?Plánuji podobnou úpravu na mé 525d (130kw),ale zatím nevím jaké turbo by bylo nejvhodnejší pro použití.Má někdo přehled o označeních fénů v jednotlivých motorizacích?Píšeš o turbu 2260 to je turbo z e60 je to tak?
Na 525d je pravděpodobně GT2052 a nebo 2056V. Tam je potenciál kolem 200ps.
Záleží jakej chceš výkon... Ta 2260 je z modelu E60 a je to ještě s podtlakovou ovládací baňkou.Další už to měli řešené elektricky.
Já ho měl na Omeze 2,5TD a tam přestal mazat motor,tak jsem si turbo skoval a teť je jak najitý

Musí se jen vyměnit čidlo tlaku,aby to mohlo tlačit 1,5-1,6baru a nepadalo to do nouzáku a ještě upravit jednotku.
Tak uvidíme co z toho vypadne.
chalani ako sa potom sprava 2260 v mestkej prevadzke? nieje tam velka turbo diera? alebo ako je to turbo riesene? ma lepsi spodok aj vrch? ake upravy sa tam este robia? davate tam downpipe? IC sa pouziva z coho? pravdepodobne nesadne kus za kus. Neblbne potom MAF?
inac k povodnej otazke, odpojit stabik, prvy diel vyfuku von, za nim turbo. vrchom sa mi to nepodarilo, tocil som s nim ako s jezkom v klietke a aj tak nic.
inac k povodnej otazke, odpojit stabik, prvy diel vyfuku von, za nim turbo. vrchom sa mi to nepodarilo, tocil som s nim ako s jezkom v klietke a aj tak nic.
jararak píše:chalani ako sa potom sprava 2260 v mestkej prevadzke? nieje tam velka turbo diera? alebo ako je to turbo riesene? ma lepsi spodok aj vrch? ake upravy sa tam este robia? davate tam downpipe? IC sa pouziva z coho? pravdepodobne nesadne kus za kus. Neblbne potom MAF?
inac k povodnej otazke, odpojit stabik, prvy diel vyfuku von, za nim turbo. vrchom sa mi to nepodarilo, tocil som s nim ako s jezkom v klietke a aj tak nic.
Když jsem měl turbo z E39 530d (GT2556V) na Opel omega 2,5td (bmw motor),tak byl celkem blbej spodek.Plnej tlak (1,7baru) byl kolem 2500ot a když jsem tam dal GT2260V, tak spodek se o dost zlepšil a už v 2000 to tlačilo 2 bary.Má menší výfukovku (= lepší náběh) a větší kompresor (= lepší vrch). Tím usuzuju,že to bude teť pro mou E39tku lepší.
IC řešit nebudu. downpipe nevím co je a MAF je myslím váha ne?
Funguje to a je to vyzkoušený jen výměna turba a čidla tlaku a čip.
Když čiper ubere na spodku,tak vydrží i spojka.Jinak vše série.
Spojka chodí do kopru až přes 280ps a tak já jít nechci.Jak už jsem psal,že chci kolem 250ps.
jararak píše:downpipe je prakticky potrubie od turba s minimalnymi zahybmi bez katov - tzv decat. vyhoda je ta, lebo seriovo ma 530d strasne blbo vyrieseny kat, je tam rozdvojka kde sa potrubie deli na 2 male rurky a hned zatym tie velke nechutne katy.
Katy půjdou pryč. Ještě nevím jestli je jen vybouchám a obal zachovám a nebo nahradím trubkou,ale pryč půjdou určitě.
cmelak píše:Když jsem měnil turbo já na své E39 530D, vyndal jsem ho vrchem ale odpojil jsem hadici od klimy, stejně jsem to chtěl naplnit znovu, byl to sice taky ježek v kleci ale podle mě nejrychlejší způsob, pokuď ti nezáleží na klimě.
To právě záleží..mě funguje a tak bych do toho nechytal.
Je zajímaví,jak to někomu vrchem jde a někomu ne
