ona evropa je na kombíky trochu výjimka, a asii a americe se vůbec neprodávaji, někdy nejsou ani nabízený..VRsix píše:mozna by bylo lepsi kombiky ani nevyrabet a uz vubec ne MPV, proc, sedan je praktictejsi
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E60 benzinové motory - 525 a 530rozdíl + Xdrive u benzinzu
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
máte někde fotky jak se dá kočárek složit do e39 sedan a ktomu ještě přibalite tašku korbičku a další krámy ... ?
Docela bych se podíval a ukázal to přitelkyni....
přinejhorším pokud se jede dál jak na víkend tak box na střechu to jistí ne ?
S těmi auty to bude ale podobné dej si vyhledat manuál 545i v pěkném stavu nepoškozené v pěkné výbavě a uvidíme kolik jich bude jistě kolem 20ti kousků i na mobile jsem koukal ...
našel jsem 545i v manuálu slušně vybavené za rozumnou cenu cca 15kusů ...
550i jsou přestřelené většinou .... 500k a více a 8kusů....
tak si vyber ...
Docela bych se podíval a ukázal to přitelkyni....
přinejhorším pokud se jede dál jak na víkend tak box na střechu to jistí ne ?
S těmi auty to bude ale podobné dej si vyhledat manuál 545i v pěkném stavu nepoškozené v pěkné výbavě a uvidíme kolik jich bude jistě kolem 20ti kousků i na mobile jsem koukal ...
našel jsem 545i v manuálu slušně vybavené za rozumnou cenu cca 15kusů ...
550i jsou přestřelené většinou .... 500k a více a 8kusů....
tak si vyber ...
Kvůli pocitu, že plně ovládá auto? Kvůli rychlé možnosti plné akcelerace bez prodlevy, než kickdownu dojde co se po něm chce a dostatečně podřadí a začne tahat? Kvůli tomu že manuální převodovka je téměř nesmrtelná oproti automatu (mluvím pouze o převodovkách, ne setrvácích a spojkách)? Aby měl člověk dvě auta v jednom - na první pohled obyčejný sedánek, ale na druhý straně téměř plnohodnotný závodní "náčiní", které se bez fofrklacku neobejde?
Těch důvodů je celá řada no. Ale chápu, JaraXi, že u silně omezených jedinců tyto argumenty nelze akceptovat
Těch důvodů je celá řada no. Ale chápu, JaraXi, že u silně omezených jedinců tyto argumenty nelze akceptovat

Hezky napsánochip píše:Kvůli pocitu, že plně ovládá auto? Kvůli rychlé možnosti plné akcelerace bez prodlevy, než kickdownu dojde co se po něm chce a dostatečně podřadí a začne tahat? Kvůli tomu že manuální převodovka je téměř nesmrtelná oproti automatu (mluvím pouze o převodovkách, ne setrvácích a spojkách)? Aby měl člověk dvě auta v jednom - na první pohled obyčejný sedánek, ale na druhý straně téměř plnohodnotný závodní "náčiní", které se bez fofrklacku neobejde?
Těch důvodů je celá řada no. Ale chápu, JaraXi, že u silně omezených jedinců tyto argumenty nelze akceptovat

BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
asi tak, a ani nejdou opravit.. Ja myslim ze u V8 je prave nejlepsi automat, proste k sobe tyhle 2 veci patri. Teda pokud se nejedna o V8 nacpanou do 3er. Navic ta prevodovka aspon trochu ochrani motor pred nejakym vidlakem a navic je dostatecne dimenzovana.
Kazdemu, kdo tyhle auta zna, je jasne ze automat je na udrzbu levnejsi nez manual (+spojka, setrvak)
Kazdemu, kdo tyhle auta zna, je jasne ze automat je na udrzbu levnejsi nez manual (+spojka, setrvak)
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Budou tady vždy dva tábory manuál/ automat ... stejně jako diesel/benzín .
Pokud kupuje člověk auto a chce manuál má si pořídit co chce a pokud se posere a nejde opravit hodí novou převodovku možná lepší než měl a bude spokojenej.
Automat má své přednosti ale i manuál.
Chip to napsal pěkně. Někdo prostě chce V8 s manuálem a užít si více s autem jak s automatem.
Copak M5 s automatem je požitek ?
Tyto auta dosahují výkony staré M5ky e39.
Pokud kupuje člověk auto a chce manuál má si pořídit co chce a pokud se posere a nejde opravit hodí novou převodovku možná lepší než měl a bude spokojenej.
Automat má své přednosti ale i manuál.
Chip to napsal pěkně. Někdo prostě chce V8 s manuálem a užít si více s autem jak s automatem.
Copak M5 s automatem je požitek ?
Tyto auta dosahují výkony staré M5ky e39.
Jo a každýmu, kdo umí číst, je hned jasný, co se víc se*e když je 7er a 5er forum plné témat typu:tanner540i píše:asi tak, a ani nejdou opravit.. Ja myslim ze u V8 je prave nejlepsi automat, proste k sobe tyhle 2 veci patri. Teda pokud se nejedna o V8 nacpanou do 3er. Navic ta prevodovka aspon trochu ochrani motor pred nejakym vidlakem a navic je dostatecne dimenzovana.
Kazdemu, kdo tyhle auta zna, je jasne ze automat je na udrzbu levnejsi nez manual (+spojka, setrvak)
- automat při řazení kope, je to normální?
- automat nejede, pomůže výměna oleje? -

- automat neřadí x-tý stupeň
- pomoc s automatem
Ale proč tu nikde nevidím, problém s manuální převodovkou?

Jinak spojka a setrvák vydrží 150.000, pak to normálně vyměníš a jezdíš dál. Myslím, že ve vztahu na ty km, to zas není taková pálka


- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3942
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
souhlas.... ovšem vyjímky existují... bohužel tou vyjímkou sem já... teda můj brambor.... e91 330ix MR2011 6MT, koupeno nové tady v CZ... při stavu tachometru cca 28kkm sem to dovez do servisu, že zpod auta se občas linou divné zvuky od převodovky... přejímací technik napřed moc nedůvěřoval, ale druhý den mi volal, že prý mám uši jako rys a že se bude měnit celá převodovka, bo se (skoro) vysypalo hlavní ložisko.... tožtak, no, ale to je vyjímka... a nijak nemění moje přesvědčení, že do osobního auta nepatří nafta a že k benzínovýmu motoru nepatří automat... 

- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
to máš ale na záruku ne ?pavproch píše:souhlas.... ovšem vyjímky existují... bohužel tou vyjímkou sem já... teda můj brambor.... e91 330ix MR2011 6MT, koupeno nové tady v CZ... při stavu tachometru cca 28kkm sem to dovez do servisu, že zpod auta se občas linou divné zvuky od převodovky... přejímací technik napřed moc nedůvěřoval, ale druhý den mi volal, že prý mám uši jako rys a že se bude měnit celá převodovka, bo se (skoro) vysypalo hlavní ložisko.... tožtak, no, ale to je vyjímka... a nijak nemění moje přesvědčení, že do osobního auta nepatří nafta a že k benzínovýmu motoru nepatří automat...
A řeknou alespon proč se tak stalo ?
Co tam je za problém neboli proč se to podělalo ? Zda to u těchto převodovek je častý jev nebo je to problém jednoho kusu.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
pavproch píše:update: jo a pochvala autorizáku BMW (tam, kde sem to auto koupil) - vzorný přístup, ochota, náhradní auto zdarma a tak...
můžu tady napsat, který? nebide se to brát jako neplacená reklama?
když si odemě koupíš výrobek za 1,5-2mega budu se k tobě taky chovat pěkně pohostím tě dám ti auto na týden blondýnka se o tebe postará abys byl spokojenej ...

Myslím si že by takto měl postupovat každej prodejce.... v zahraničí je to běžná věc....ale klidně se pochlub.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
s Mkem jsem nejezdil to máš pravdu.... Ale nic to nemění na tom co říkám.LukesE39 píše:Počkej, počkej... Kolikrát si jel s E60 nebo F10 v emku...Filozof píše:.... Copak M5 s automatem je požitek ?
Tyto auta dosahují výkony staré M5ky e39.![]()
prostě možnost řadit je prostě super a mít jen automat by mě nebavilo u auta pro radost ... ne u auta pro denní ježdění...
Třeba u 530d a 535d mi automat vyhovuje ...vyzkoušel jsem často a super a nemohu říci nic proti automatu....
Ale M3 nebo M5 či 550i bych řídil raději s manuálem....
Ikdyž vyzkoušet SMG by mě taky lákalo jaké to je i pádla ...jak se stím jezdí.....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
ja jel s 550i i 545i něco najel, manual byl otravnej, dlouha kulisa řazení, těžkej motor s velkyma setrvačnýma silama a k tomu těžky auto výsledek, nudný otravný auto, kde se člověk na delší trase ani v klidu nenažere protože musí furt řadit. jako druhé auto na víkendové sportovnější svezení v manualu proč ne, ale tam zase nevidím důvod si koupit E60 a radši bych šel do něčeho sportovnějšího jako je E90 nebo Z4, kde bych se opravdu svezl.
E90 si umím představit v manualu, i když byt to moje jediné auto tak jdu určitě do automata, není nic horšího než v koloně na D1 svačit a poskakovat tam s manualem ještě když mi někdo furt volá.
tady ještě plno lidí nepochopilo že manual už je přežitek, že má smysl tak u E36, možná E46, kde ty automaty nejsou ještě tak na urovni.
a hlavně, když jsem něco najel s 550i SMG, tak bych o manualu neuvažoval ani trochu, 550i v SMG byla největší radost.
jinak který sportovní auto má dneska manual? at je to ferrari, lambo, porsche nebo tak, všichni mají už dneska nějakou dvouspojku nebo SMG nebo tak, protože ta převodovka řadí mnohem rychleji než člověk, stejně jako SMG v E60, který je mnohem rychlejší jak manual.
zkuste hodnotit ty auta v kterych ste aspon něco najeli a ne lidi co maj s automatem najeto 5km a budou tvrdit jak je nahovno.
filozof, nedavno jsem měl pučenou M3 a strašně mě tam sral manual, když jsem jel fakt hranu v zatáčkách a potřeboval jsem v zatáčce řadit, hodil jsem další kvalt a to vždycky trošku rozhodilo prdel a blbě se to drželo jednou rukou, prostě bych sakra ocenil mít možnost držet volat obouma rukama v tomdle je SMG prostě best.
E90 si umím představit v manualu, i když byt to moje jediné auto tak jdu určitě do automata, není nic horšího než v koloně na D1 svačit a poskakovat tam s manualem ještě když mi někdo furt volá.
tady ještě plno lidí nepochopilo že manual už je přežitek, že má smysl tak u E36, možná E46, kde ty automaty nejsou ještě tak na urovni.
a hlavně, když jsem něco najel s 550i SMG, tak bych o manualu neuvažoval ani trochu, 550i v SMG byla největší radost.
jinak který sportovní auto má dneska manual? at je to ferrari, lambo, porsche nebo tak, všichni mají už dneska nějakou dvouspojku nebo SMG nebo tak, protože ta převodovka řadí mnohem rychleji než člověk, stejně jako SMG v E60, který je mnohem rychlejší jak manual.
zkuste hodnotit ty auta v kterych ste aspon něco najeli a ne lidi co maj s automatem najeto 5km a budou tvrdit jak je nahovno.
filozof, nedavno jsem měl pučenou M3 a strašně mě tam sral manual, když jsem jel fakt hranu v zatáčkách a potřeboval jsem v zatáčce řadit, hodil jsem další kvalt a to vždycky trošku rozhodilo prdel a blbě se to drželo jednou rukou, prostě bych sakra ocenil mít možnost držet volat obouma rukama v tomdle je SMG prostě best.