chtěl jsem se poradit, jestli někdo nebude mít tušení... u motoru mi něco pocvakává navíc... a netuším co to je a jak by to mohlo být závažné, podotknu že výřivé klapky mám již vyhozené komplet a dané záslepky, ten tubus na ovládání ( jde do toho podtlak a hýbalo to s klapkama) jsem tam nechal a zapojil jen jede naprázdno... zvuk motoru jsem nahrál zde :
tak to kdyby to byla hl. řemenice tak by to bylo supr... protože tu už mám obědnanoustejně novou... ta přijde vyměnit... no ostatně se to uvidí po její výměně, ale stejně mi sem házejte nápady a popstřehy
a čoveče to video je s realitou totožný, v reálu taky nejsem schopen určit odkud přsně to jde
hele.., já mel uplně to samý..chodit jsem okolo auta jak ocas a dumal co mám ještě dotáhnout a co bude povolený jelikož mi nebyl jasný proč je ten motor tak hlučnej...., až se mi řemenice utrhla a já dal 2...šepot květin...to moc jiných věcí nebude...resp. na 100pro to bude ono
na tom samém e61 30d. dělalo mi to stejnej bordel i snejk říkal, že to je řemenice.., tak jsem si řekl e to budu měnit až to prdne.., no přdla 3dny před novým rokem paráda..., nešlo otočit volantem... a pod...hlavně z auta dým jakoby začalo hořet..., bo se to protáčelo v té gumě
jo jo mě se na štědrý den rozkočila kladka napínající řemen na ailtík - podobná legrace...
jinak mě ještě napadlo teď jsem musel s autem jet a cca 14dní stálo odemčené v garáži , mám novou batreii a nastartoval jsem v poho ( garáž nevytápěná) a hlásilo mi to že baterie je vybitá, proto bych se chtěl zeptat zda-li je lepší nechávat auto odemčené či zamčené?? ( myslím kůli odběru proudu)
další věc když nastartuji s vypnutými světly tak mi 2x 3x probliknou xenony a dál nic... potom světla normálka rozsvítím a jedu... světla jsou nová...
ty to netuším..., mě se snad 2x stalo.., že u té jedné e61 byla baterka ráno mrtvá....ale stalo se mi to 2x za dobu co to mám.., jednou bylo na vině že mi svítil zadek podruhé nevím...bát asi ne...
Kup si rovnou i kladky když budeš měnit řemenici. Pokud je řemenice v tahu ta to semtam přestane dobíjet, semtam vynechá servo nebo spadne řemen od klimakompresoru. Navíc je cejtit pálící se guma.
vydává mi 530d 135kw v E39 podobnej zvuk-nevíte náhodou jestli je tam stejná řemenice jako u téhle E60???Pokud ano dá se nějak zjistit jestli je špatná-bez demontáže??
nesmíš sní hnout... já když za ní rafnu tlapama tak sní kývu.... ani když zapáčíš rozumě šroubovákem tak by si sní neměl hnout, řemenice z e60 tam nepasuje, ale bude tam podobného ražení
Na e39 je jina. Podle me hlout s tim trochu pujde... Abych rekl pravdu tak jsem to nezkousel. Ale ta huma uprostred tlumi kmity... Hlavne nesmi byt ta guma popraskana
přesně tak, nejde jen o tu gumu ale v tej gumě je zalitý kovový pero jako na siláčích motoru a podobně a ta řemenice se skurví tím že prdnou ta pera... potom teprv odejde ta guma, ta jako taková by jinak byla věčná..
řemenice nová, kladky řemeny nové, věe nové, změny?? řemenice se ani nehne, to je cajk, ale pořád to vrzne při chcípání a malililinečko při startu - to se ale vysvětluji tím že je vše nové, nebo nevím ale ten cvakavý divný zvuk jde stále slyšet, když jsem měl auto na heveru a poslouchali jsme to tak to bylo jakoby spíš u převodovky, že by tedy dvouhmota??