Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
těsnění hlavy M62B44
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 225
- Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 225
- Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 225
- Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 225
- Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 225
- Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 278
- Registrován: úte 06.10.2009 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 225
- Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 255
- Registrován: ned 11.11.2007 01:00
- Bydliště: Žamberk x Brno
- Klubové ID: 1803
- Kontaktovat uživatele:
je normální že prumer diry v tesneni je vetsi =) moje nazor je takovy, ze pist vzdycky malinko presahuje hranu valce..takze kdyz bys mel tesneni o totoznym prumeru...mohlo by dojit k vzajemnemu kontaktu..coz je nezadouci.. par tesneni na auta jsem uz namontoval a tusim ze vzdy tesneni bylo nepatrne vetsi
takze vklidu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 225
- Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
jj píst jde skoro vždy asi mm nad blok při max zdvihu. Chápu aby se to nepotkalo,ale o 1mm? Mno tak vypadá to tak bude
Mě šlo právě o to že mám vrtání 93(přesně 92,98), ale těsnění vypadá že je tam na motor který má 92. Ale když to těsnění na motor který má 92 má v podstatě 93, tak je možné ho tam použít,ale muselo by se sakra přesně spasovat... Takže tak. Každopádně děkuji za rady a porady 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 225
- Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Jj právě z důvodu Alpiny. B10 V8 má vrtání 93mm oproti 92mm 540tky. A jelikož tam byl problém s originálním těsněním pod hlavu, tak se měnilo. A měnilo se převážně za těsnění z X5 4.6is(vrtání 93mm), někdy i z M5(vrtání 94mm). Já jsem si to kontroloval,a dle jednoho/dvou indikátorů ho mám vyměněné,ale vypadá to(dle indikátorů) že je to z 540tky, což mě bylo divné když má vrtání 92mm, to by díky tomu že písty "jedou" mírně nad blok nemohlo fungovat. Ale když zjištuji že origo těsnění má průměr 93mm, tak si říkám že kdyby to tam někdo napasoval extra přesně tak to také bude fugovat. Nehledě na to že nevím jak vypadá origo těsnění alpina když ho pak měnili(za novější typ) takže to může být i to. Ale tak chtěl jsem se ujistit jestli by to šlo i takto.... 

tyjo a neni to tim
__________________________________________________
Rs Gold|Runescape Gold|Diablo 3 Gold|Cheap Runescape Gold
__________________________________________________
Rs Gold|Runescape Gold|Diablo 3 Gold|Cheap Runescape Gold