Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 - facelift rozdíly??? Rada při koupi

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Kubaa
Registrovaný
Příspěvky: 72
Registrován: pát 16.01.2009 01:00

#1 Příspěvek od Kubaa »

Ahoj,
chci koupit e39. Poraďte prosím jak je to tam s faceliftem. Kdy? Konec 2002? 2003?
Má cenu lpět na fejsliftu kůli nějakým vychytávkám nebo starší taky ok.

Jak je to s korozí? u e39 obecně nebo i face vs. starší. Často ty auta vidím zrezlé a to je jediné čeho se obávám. Chci něco na dejme tomu 6-8let ježdění

Díky
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

#2 Příspěvek od ada540i »

facelift proběhl v září roku 2000. Po FL verze mají spoustu vychytávek, exteriér: světla, nárazníky, ledvinky. V interiéru např: Navi 16:9, a milion věcí v elektronice.

Je toho hromada, jestli umíš anglicky koukni na wiki, nebo bimmerforums.

[code:1]http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(E39)[/code:1]
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#3 Příspěvek od Filozof »

V září 2000 byla série E39 vizuálně a technicky revidována. Nově vůz dostal populární přední světla "Angel eyes", pozměněná zadní světla, nové nárazníky a mlhovky. Modernizována byla i paleta motorů. V interiéru vůz např. dostal nový navigační systém s moderním displejem 16:9....atd.

taky koukám na benzíny e39 po faceliftu kašlu na e61 není tak vychytaná jak e39 navíc toto auto nebude tak drahé ...

dívám se na 530i 170kw nejlepší motorizace s R6 a výkonem skoro dorovnává starší 4litr který míá 210kw ale i krouták jinde spojený se spotřebou...

Kdybych si měl vybrat asi bych řešil 530i, 525i nebo 540i ale tam jsou vyšší náklady na vše....

ideální motorizace dle mě jsou tyto (rok výroby) ...

525i - 141 kW (2000-2003)
528i - 142 kw (1995-2000)
530i - 170 kW (2000-2003)
540i - 210 kW (1996-2003)

Pak do plynu a spokojenost nadevše pokud se vybere krásnej a zachovalej kus.

Reznou hlavně starší ročníky vždyt se dělají od 96tého co stojí stále venku v soli jezdí nonstop tak rezne všechno...

Osobně se dívám jen na roky 2001-2004 touring.
Sedan končil 2003 a začla e60.
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#4 Příspěvek od LukesE39 »

Filozof píše:Reznou hlavně starší ročníky vždyt se dělají od 96tého co stojí stále venku v soli jezdí nonstop tak rezne všechno...


Mám 1997 a až na růžek řidičových dveří 1cm2 (ale je to omlácený od obrubáku) a 5-té dveře byly na záruku, není vůbec shnilé. Není to Ital, původ je ČR, jezdí nonstop zima nezima... Hlavně nebylo nikdy bouraný. :wink: Kamarád má to samé, nebourané a také nehnije. Další známý má 2000 a už mu hnije, bylo bourané. Takže já bych šel konkr. v případě BMW po nebouračce, což je dneska dost složitý najít
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#5 Příspěvek od Filozof »

LukesE39 píše:
Filozof píše:Reznou hlavně starší ročníky vždyt se dělají od 96tého co stojí stále venku v soli jezdí nonstop tak rezne všechno...


Mám 1997 a až na růžek řidičových dveří 1cm2 (ale je to omlácený od obrubáku) a 5-té dveře byly na záruku, není vůbec shnilé. Není to Ital, původ je ČR, jezdí nonstop zima nezima... Hlavně nebylo nikdy bouraný. :wink: Kamarád má to samé, nebourané a také nehnije. Další známý má 2000 a už mu hnije, bylo bourané. Takže já bych šel konkr. v případě BMW po nebouračce, což je dneska dost složitý najít


jasně bude reznout hlavně bourané nebo tukanec kterej se neošetřil tak se tam rozleze rez
ideál je nějakej němec, koupit se dají co jsem koukal cca 4000-6000 EUR...

Já viděl už hodně E39 kombíky předface zadní dveře pěkně orezlé ...
a pak starší E39ky sedany víko kufru rezne taky pěkně a rohy dvěří je klasika stejně jak E34.

Pokud se o auto staráš a umyješ ho častěji a máš vystříkané dutiny a podvozek, tak to může vydržet - řekněme dlouho....

Já mám e34 a ty hnijou dost...
chci ji vyměnit a raději do nejnovější e39ky ideálně 2003-2004 kdyby se našla ..ale to se bojím nebudu mít takové štěstí .... tak aspon 01-04 kombíka... v pěkném stavu...aby zase 5-6let vydržel v pohodě ...pokud budu udržovat auto v kondici a bude mít dobrej servis a údržbu.
Krasavec
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: úte 15.02.2011 01:00

#6 Příspěvek od Krasavec »

Chlapy mam doma Itala, dotáhlého a není ani centimert zrezlej :-) E39 Tour 1998
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#7 Příspěvek od Don »

Nechal jsem si vymenit ram zadniho okna patych dveri a rekl bych, ze cela kauza s hnilobou je diky te praskove cerne barve. Je tenka a stoji za prd. Nechal jsem novy dil nalakovat do barvy vozu a vypada to velice pekne. Na to, ze je mu 15 let vypada dost pekne a vsichni okolo autu hadaji minimalne o 7 mene (ti co neznaji rocniky).
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
petr-kucera
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: pon 02.08.2010 00:00

#8 Příspěvek od petr-kucera »

Zdravím,

pokud uvažuješ o koupi tak určitě poface (jak už psali nahoře spousta vychytávek od navi až po - myslím - lepší motory).

Pokud nechceš jít do benzínu (a pak plynu) tak bych doporučil 530D, kde když koupíš dobrý kus tak může být i úplně bez investic ;), ale tady hodně záleží za kolik ho koupíš a jak se ti koupě povede. navíc nebudeš trpět nedostatkem výkonu... :D

Každopádně bych se nebál koupit neborané auto s nájezdem i 200k, pokud to mělo servis (je k tomu serviska), tak to může být v pohodě.
A co se týče koupě v ČR, tak bych byl hodně opatrný...raději vyrazit k našim západním sousedům a koupit nějakého "mazla" tam, než hledat tady a divit se, co všechno se vysype (tím neříkám, že tady nejsou hezké E39, jen je jich daleko míň než vedle ;) ).
Kubaa
Registrovaný
Příspěvky: 72
Registrován: pát 16.01.2009 01:00

#9 Příspěvek od Kubaa »

Všechny e39 FL mají kroužky (angel yes) ? Mám pocit že jsem viděl nejakou bez...
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#10 Příspěvek od soukupadam »

Kubaa píše:Všechny e39 FL mají kroužky (angel yes) ? Mám pocit že jsem viděl nejakou bez...


všechny
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#11 Příspěvek od zverbo »

Kubaa píše:Všechny e39 FL mají kroužky (angel yes) ? Mám pocit že jsem viděl nejakou bez...


Trosku sa pridam, ano maju vsetky FL AngelEyes
Konstrukcny prelom bol 3/99

FL ma silnejsie xenony /neviem ale o kolko/,
Lista ovladania elek. doplnkou je ina, zbernica volantu je ina, bordmonitor a bezdrotove telefony.

Co sa tyka hrdze nato je len jedna odpoved - aky pan taky kram
Ja mam nemecku 528i 12/98 a naprosta pohoda ale staram sa onu.

Pokial kupis predFL neni problem zmenit naraziky a svetla.
Kubaa
Registrovaný
Příspěvky: 72
Registrován: pát 16.01.2009 01:00

#12 Příspěvek od Kubaa »

Okej. Diky za rady. Koupim rozhodne v zapadnim nemecku. Uz mam svy favority. Jeste dotaz. Samozrejme se mi libi auta v komplet mpaketu. Jen se bojim aby to nebylo na nase krasne silnice moc drncave a navic to auto neodsralo... A jak je to s motory? Ma cenu brat 3,0i nebo dvaApule benzim staci? Nema jinou skrin trilitr a tudiz bude min tocit na dalnici
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#13 Příspěvek od zverbo »

Pokial chces sportovca jedine 540i mimo M5 samozrejme
Pokial sa chces vozit a nebit pozadu minimalne 528i.
Pokial ti to je jedno tak aj 525i 523i.

Samozrejme cim vedsi objem tym auto menej tocis a samostatny dosledok je spotreba.

Je tu topic o spotrebe najdi ho a uvidis.
Je tu topic o plnej vybave najdi ho a uvidis.
Je tu topic o motorizaciach najdi ho a uvidis.

Sprav si plan co budes od toho auta ocakavat a podla toho kup, rad je tu dost.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#14 Příspěvek od Filozof »

Kubaa píše:Okej. Diky za rady. Koupim rozhodne v zapadnim nemecku. Uz mam svy favority. Jeste dotaz. Samozrejme se mi libi auta v komplet mpaketu. Jen se bojim aby to nebylo na nase krasne silnice moc drncave a navic to auto neodsralo... A jak je to s motory? Ma cenu brat 3,0i nebo dvaApule benzim staci? Nema jinou skrin trilitr a tudiz bude min tocit na dalnici


Mám 525i 141kw a do 2,500ot je to mrtvé pak už to jede slušně.

od 4000ot - to je pila a často patřím mezi nejrychlejší ....

530i má 170kw bude to jistě ještě o 20procent lepší - spotřeba bude stejná.

540i budou už orgie a tam to pojede božsky až nadpozemsky.

M5 je pravý sen každého BMW nadšence a člověk si říká že stojí za to žít
:twisted:
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#15 Příspěvek od soukupadam »

zverbo píše:
Kubaa píše:Všechny e39 FL mají kroužky (angel yes) ? Mám pocit že jsem viděl nejakou bez...


Trosku sa pridam, ano maju vsetky FL AngelEyes
Konstrukcny prelom bol 3/99

FL ma silnejsie xenony /neviem ale o kolko/,
Lista ovladania elek. doplnkou je ina, zbernica volantu je ina, bordmonitor a bezdrotove telefony.

Co sa tyka hrdze nato je len jedna odpoved - aky pan taky kram
Ja mam nemecku 528i 12/98 a naprosta pohoda ale staram sa onu.

Pokial kupis predFL neni problem zmenit naraziky a svetla.


já bych přidal něco o těch světlech, při výměně zadních světel za FL se musí vrtat do kastle,ale nic zásadního, jinak mám 525i - první rok jsem si říkal jaká je to raketa, ale po druhym roce už scháním 540i.
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#16 Příspěvek od soukupadam »

soukupadam píše:
zverbo píše:
Kubaa píše:Všechny e39 FL mají kroužky (angel yes) ? Mám pocit že jsem viděl nejakou bez...


Trosku sa pridam, ano maju vsetky FL AngelEyes
Konstrukcny prelom bol 3/99

FL ma silnejsie xenony /neviem ale o kolko/,
Lista ovladania elek. doplnkou je ina, zbernica volantu je ina, bordmonitor a bezdrotove telefony.

Co sa tyka hrdze nato je len jedna odpoved - aky pan taky kram
Ja mam nemecku 528i 12/98 a naprosta pohoda ale staram sa onu.

Pokial kupis predFL neni problem zmenit naraziky a svetla.


já bych přidal něco o těch světlech, při výměně zadních světel za FL se musí vrtat do kastle,ale nic zásadního, jinak mám 525i - první rok jsem si říkal jaká je to raketa, ale po druhym roce už scháním 540i.


jinak je tu teď 525iA za super cenu
Kubaa
Registrovaný
Příspěvky: 72
Registrován: pát 16.01.2009 01:00

#17 Příspěvek od Kubaa »

Videl jsem. ale nechci automat. ne s benzinem. tim se clovek pripravi o mraky zabavy...

Jeste nikdo nezareagoval na dotaz ohledně M-paket podvozku v případě kompletního M-paketu.
Je to moc tvrdý nebo v pohodě i na každodenní nasazení?
jararak
Registrovaný
Příspěvky: 448
Registrován: ned 20.07.2008 00:00
Bydliště: Malacky

#18 Příspěvek od jararak »

Filozof píše:Mám 525i 141kw a do 2,500ot je to mrtvé pak už to jede slušně.

od 4000ot - to je pila a často patřím mezi nejrychlejší ....
:twisted:


zacal by som zvazovat repas vanosu, popripade vymenil sviecky a vzduchovy filter ;)

ani 525d nieje zla volba, jazdi to za (cesky sa povie) hubicku, hlavne by som do e39 netrepal automat, ten je este stary 5q a ma svoje muchy, btw ak ides po toure a chcel by si plyn, skus sa vyhnut nivoregulacy
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#19 Příspěvek od zverbo »

540i budou už orgie a tam to pojede božsky až nadpozemsky.

M5 je pravý sen každého BMW nadšence a člověk si říká že stojí za to žít
:twisted:[/quote]

Nadherne napisane -LIKE-
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#20 Příspěvek od zverbo »

soukupadam píše:
soukupadam píše:
zverbo píše:[quote="Kubaa"]Všechny e39 FL mají kroužky (angel yes) ? Mám pocit že jsem viděl nejakou bez...


Trosku sa pridam, ano maju vsetky FL AngelEyes
Konstrukcny prelom bol 3/99

FL ma silnejsie xenony /neviem ale o kolko/,
Lista ovladania elek. doplnkou je ina, zbernica volantu je ina, bordmonitor a bezdrotove telefony.

Co sa tyka hrdze nato je len jedna odpoved - aky pan taky kram
Ja mam nemecku 528i 12/98 a naprosta pohoda ale staram sa onu.

Pokial kupis predFL neni problem zmenit naraziky a svetla.


já bych přidal něco o těch světlech, při výměně zadních světel za FL se musí vrtat do kastle,ale nic zásadního, jinak mám 525i - první rok jsem si říkal jaká je to raketa, ale po druhym roce už scháním 540i.


jinak je tu teď 525iA za super cenu[/quote]

Sveta pravda, mam Xtu e39 a tato je najsilnejsia /153kw už nestaci/ a bude jedine 540i.
Odpovědět