Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 525 TDS .. za kolik se dá prodat?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
mr_nick
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: stř 29.09.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od mr_nick »

Zdravím, přemýšlím o prodeji auta, jen nevím co se za něho dá dostat.

Přesné typové označení vozidla: BMW E39 525tds
Druh karoserie: touring
Rok výroby: 1997
Objem válců: 2497
Výkon: 105kw
Druh paliva: nafta
Barva: šedá
Počet najetých kilometrů 301xxxkm
Stav vozidla: dobrý
Platnost STK: 12/2014
Převodovka : Manuální

Výbava: Interier je v šedé kůži, Navi 4:3 (včetně map 2007), měnič 6CD, stmívací zrcátka, el. sklopná, vyhřívaná přední sedadla,el okna, vzadu roletky. izolační dvojité zasklení, loketní opěrka řidič a spolujezde s telefonem, ostřikovač světlometů/intenzivní čištění, parkovací zařízení (PDC), akumulátor zbytkového tepla, multifunkční volant, senzor stěračů, ASC, Tempomat, dvouzonová dig. klima, xenony. ABS, dále Nivo (3roky po vměně) tažné. 2 sady kol-zimní 15" plech, letní 16" origo BMW(pouze 2 ks pneu).

Popis provedených oprav: auto jsem koupil když mělo najeto cca 260tis km, dělal jsem komplet rozvody + repas vstřik. čerpadla. Dále se měnili komplet přední tlumiče + pružiny, čepy, vzadu ramena, nová baterie, ted nový olej + filtr.

Popis nutných oprav, nebo nedostatků: koroze zadních 5tých dveří, koroze spodních růžků předních dveří, chtěli by vyměnit zadní kotouče (nic tragického)

Na autě je poznat, že má za seou 300tis km, občas vzadu něco zavrže, ale jsou to díly z interiéru. (udajně je na atuě trochu tvrdší podvozek z výroby, ale není to M-packet) Podvozek je OK, s autem jezdím každý den a bez problému. Spotřeba dle PC je 6,7, ale reál 7-8l/100km


Cenu nevím kolik se za to dá dostat, tak mi prosím poraďte.

fotku přihodím až to nafotím a snad sem na moc věcí nezapomněl, kdyžtak prosím o dotaz a doplním

Děkuji :D
mr_nick
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: stř 29.09.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od mr_nick »

+ výměna žhavičů, nový olej+filtr, repas alternátoru
marfy
Registrovaný
Příspěvky: 54
Registrován: ned 07.01.2007 01:00
Bydliště: Otrokovice

#3 Příspěvek od marfy »

Jo,jo hochu, dnes se těžko prodává...počítej tak max cca 70tis dle toho co píšeš.Doba je špatná a bude hůř. Mnoho štěstí.
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#4 Příspěvek od LukesE39 »

Záleží na tom, jak moc s prodejem spěcháš. Pokud ho chceš prodat co nejs´dřív, musíš podrazit cenu, podle toho co čtu, tak to je max. 50. Pokud počítáš s tím, že bys ho třeba prodával 2-3 měsíce a nervalo Ti to žíly, můžeš si dát základ k jednání třeba těch 70-65 tis.
mr_nick
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: stř 29.09.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od mr_nick »

no já na prodej absolutně nespěchám. Motroricky je to auto uplně v pohodě.

a popravdě kdybych to měl prodat za 50, to si to nechám doma :D

Jenom poslední rok mě to stálo 30 na servis + předtím rozvody a repas čerpadla další hromada peněz ... Jsem realista, moje představa není 100tis, ale zase nějakej kompromis ..

Auto sem chtěl vyfotit, ale v těchto sračkách to nemá absolutně cenu, až se umoudří počasí, tak to blejsknu.
Odpovědět