Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E60 - Pár rad
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
tady máš co k tomu napsal sam velky snejkjura55 píše:Mechos teda nejsem ale:JaraX píše:vím že to hromada pětkařů nemužu připustit ale E65 má nižší naklady jako E60 a tak to prostě je, a to potvrdí každej automechanik kterej servisuje obojí.
zkus E65 zahrnout do výběru, možna budeš mile překvapen.
jinak mezi X5 a E60 bych zvolil určitě E60, je modernější a většinou vybavenější. pokud teda nebydlíš na horách.
ekvivalentni kola k velikosti auta budou u E65 o palec vetsi -> drazsi gumy
E65 bude asi tezsi -> vetsi spotreba, ekvivalentni motor musi mit na stejny zrychleni vetsi vykon
Tlumice na tezsi E65 budou tady drazsi nez na E60 ne?
Je asi fakt, ze E65 je konstrukcne o neco starsi nez E60, takze dily si muzou byt o neco levnejsi - ale zase, tlumice musi byt masivnejsi - drazsi?
No a posledni ciste subjektivni vecE65 uz vypada jako "stary" bavorak. V E60 (navic v m-paketu) jeste stale udelate u neznalych paradu
Snake:
ale ze zrovna ty chces tady srovnavat servisni naklady e60 a e65 pritom nemusis chodit daleko a musis sam vedet moc dobre jak to je... rikam ti to narovinu. servis e65 je mnohem levnejsi jak servis e60.. jako servis e38 je levnejsi jak e39... to tak bylo je a bude... dostupnost dilu na e60 je proti e65 tak mizerna, cena novych dilu v bmw prakticky identicka ne-li pro e65 lepsi atd... a pak tu mame faktor prace... at uz svoji .. a nebo cizi.. protoze to, co ti v e38 a e65 zabere par minut... ti v e39 a e60 zabere cele hodiny prakticky neni servisniho ukonu ktery by se nedelal v petce dyl nebo stejne dlouho... takze ono se to nakonec vykompenzuje
a co ti mam povidat... zeptej se doma, jak krasne se vyndaval takovej priblblej vzduchovej filtr a kdyz uz sme u tech nakladnejch oprav... tak bud rad ze sem tehda zachranil tu rozvodovku na xdrive za 40k... takze ono je to uuuplne jedno jakej srac si koupis... ta vec ti bud extremne poslouzi ... (jako zatim vsechny moje 7er) ... a nebo te proste zrujnuje.. jak to tady tak ctu Je to jen o tom dobre to koupit... dobre to umet servisovat.. a nebejt trotl... pak muzes jezdit 7er klidne 5 let a nezanecha to na tobe zadne vaznejsi nasledky
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
co jsem komu udělal .... opravím si E34 a kašlu na to
nevim co dřív ...chvilku přemýšlím nad 330i pak 530i a občas nad 750i sakra tak rozdílné auta ....a ten kluk stále neví ... každej mi říká něco jiného ...
Mám zkušenosti servisovat E34 a ikdyž je to starej pekáč jezdí a natrhne 80procentum pěkně prdel ...
Dneska fičím firt 160-170km/h a pohoda klídek ticho ... nikdo mě až domu nepředjížděl....jede to krásně je v tom teplo a zvuk má taky fajn ...servis za pakatel proč já se stresuji ... že nemám zánovní 5er nebo 7er ...

nevim co dřív ...chvilku přemýšlím nad 330i pak 530i a občas nad 750i sakra tak rozdílné auta ....a ten kluk stále neví ... každej mi říká něco jiného ...
Mám zkušenosti servisovat E34 a ikdyž je to starej pekáč jezdí a natrhne 80procentum pěkně prdel ...
Dneska fičím firt 160-170km/h a pohoda klídek ticho ... nikdo mě až domu nepředjížděl....jede to krásně je v tom teplo a zvuk má taky fajn ...servis za pakatel proč já se stresuji ... že nemám zánovní 5er nebo 7er ...

- m.deejay
- Registrovaný
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Klubové ID: 1429
...já bych to neviděl tak černě, nejdřív se v těch autech svez a co se ti bude líbit víc si prostě kup - jak jednoduché, vše ostatní jsou kecy v kleci (každej si hájí to auto ve kterým jezdí a o něm říká, že je nejlepší)...WITT píše:Huste, takze ted mam v hlave jeste vetsi paseku nez jsem mel

EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
Jakto, že u e60 trvají všechny práce stejně nebo dýl než u e65. Když např. sedma má větší kola, tedy i těší a jejich manipulace spojená např s výměnou je tedy pomalejší. Výměna např brzdového obložení bude trvat dýl kvůli kolům atd. Není ta domněnka o více se seroucích pětkách jen kvůli tomu, že většina e60 je v naftě a většina e65 pro změnu v benzínu? IMO nemůže být na provoz e60 545i dražší jak e65 545i a to zvlášť, pokud bude 545i v manuálu. To je to pak hotový auto pro študáky 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
jaký větší kola? co to je za pikačoviny? co mají větší kola spojeny s dobou servisu? snad kolo sundáš tak nebo tak, at je to 3ka nebo 7ka, nebavím se o podvozku. ale spíš o motoru. zrovna 545i neni dobry přirovnani, u 745i vyměnit altík je otázka chvílky, ale u 545 je to mnohem huř dostupny,
stejně jako vše co se týče motorů 3.0d,
730D je kolem toho motoru celkem dost místa a v 530D je je tam vše nasrany že se neda nikam dostat a ještě sou tam ty zkurvený jakysi vyztuže ktery se musí odělavat, v sedmě je to prostě mnohem mín práce.
tak to bylo u E38 a E39, kde je prostě mnohem víc místa a pokud někdo udělá větší auto než je sedma a dá tam motor se sedmy, bude se to dělat ještě líp. stejně jako kamarad co má nacpanej V8 motor v trojce a pomalu kvuli svíčkám musí motor ven.
stejně jako vše co se týče motorů 3.0d,
730D je kolem toho motoru celkem dost místa a v 530D je je tam vše nasrany že se neda nikam dostat a ještě sou tam ty zkurvený jakysi vyztuže ktery se musí odělavat, v sedmě je to prostě mnohem mín práce.
tak to bylo u E38 a E39, kde je prostě mnohem víc místa a pokud někdo udělá větší auto než je sedma a dá tam motor se sedmy, bude se to dělat ještě líp. stejně jako kamarad co má nacpanej V8 motor v trojce a pomalu kvuli svíčkám musí motor ven.