Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 vs Jeep Cherokee
První den roku jsem se vydal na obhlídku jedné chaty v dost slušným krpále. Cesta je klikatá se 180° utáhlou serpentinou těsně před vrcholem. Byl to jeden velkej kus ledu poházenej sem tam trochou hlíny. Vyjel jsem to plynule bez velkýho hrabání až nahoru. Že to půjde až tak lehce, jsem fakt nečekal. Co mě ale dostalo, byl Jeep Cherokee, kterej se tam pokoušel vyjet chvilku po mě. Už v půlce, kde končí ta trochu mírnější část. začal hrabat a ve dvouch třetinách skončil úplně. Pak následovalo zdlouhavý couvání, při kterým málem slítnul ze stráně. Když jsem ho při sjíždění míjel na odpočívadle pod kopcem valil oči a nevěřícně kroutil hlavou. Mám obutý skoro nový UltraGrip 8+ v rozměru 205/65/15, ale on měl taky slušný obutí. Navíc nevypadal na maníka co v tom sedí prvně. Fakt mě to pobavilo a potěšilo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
no ja neviem, mam na E34 micheliny alpin A3 205 65 R15, dezen 6-7mm a nevyde skoro nikde, a to si myslim ze dokopca viem ako na to, na dieselovej filcke som na barumoch vydral cokolvek, len na volnobehu, toto ide, naraz zastane v strede kopceka, a dost, kolesa sa tocia na volnobehu, a to auto sa sunie do zadu 

dot? ako rocnik vyroby? 2011.. ale hrabe to vsade, tak neviem ci nalozit zadok cementom, v zatackach to tiez leti bokom, minule som skoro niekoho zostrelil lebo cele auto sa jalo po dotycnici von zo zakruty, v meste padol sneh, siel som asi 30 lebo to bolo dost blbo ovladatelne, prva zakruta, a skoro som si nasral do textilu ked som minul protiiduceho zadkom o centaky, a to som siel so zaradenou dvojkou bez plynu.. ako ja sa na to auto nestazujem, v lete to bola bomba, ale ako nahle primrzne tak mam oci ako tenisaky v kazdej zakrute.
starynovy píše:dot? ako rocnik vyroby? 2011.. ale hrabe to vsade, tak neviem ci nalozit zadok cementom, v zatackach to tiez leti bokom, minule som skoro niekoho zostrelil lebo cele auto sa jalo po dotycnici von zo zakruty, v meste padol sneh, siel som asi 30 lebo to bolo dost blbo ovladatelne, prva zakruta, a skoro som si nasral do textilu ked som minul protiiduceho zadkom o centaky, a to som siel so zaradenou dvojkou bez plynu.. ako ja sa na to auto nestazujem, v lete to bola bomba, ale ako nahle primrzne tak mam oci ako tenisaky v kazdej zakrute.
A co třeba geometrie ?
do stran netaha, predna naprava uz nieje najlepsia, ale gumy sa opotrebuvaju rovnako.. zadok ma nove tlmice a silenty.. mne pocitovo to auto pride prilis tazke na tie gumy, maju slaby grip tak uchadza.. keby som mal moznost vyskusat si take 17tky 225tky tak si urcite myslim ze by to sedelo o triedu vyssie.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
starynovy píše:do stran netaha, predna naprava uz nieje najlepsia, ale gumy sa opotrebuvaju rovnako.. zadok ma nove tlmice a silenty.. mne pocitovo to auto pride prilis tazke na tie gumy, maju slaby grip tak uchadza.. keby som mal moznost vyskusat si take 17tky 225tky tak si urcite myslim ze by to sedelo o triedu vyssie.
asi máš něco špatně, já tady při sněhový kalamitě vyjel nahoru na hory úplně bez problémů a to jsem si na to vzal e36 bez svoru.
Byl večer první sníh a většina aut co jela z hor byla BMW,po cestě dolů jsem ještě pomáhal vyhrabat III Golfa ze závěje.
Stav náprav a tlumičů dělá strašně moc! Udělej kontrolu. Se svojí e34 vyjedu kam chci,nesmím se zapíchnout podlahou do sněhu to je jediný omezení.
hm zajimavy taky mam michelin alpin 235/45/17 ale na sněhu a na namraze jsou uplně nahovno u e34 teda i když byli rok stare s plnym vzorkem, tento rok už s vzorkem 4-5mm byl problem na sněhu vyjet i lehky kopec ne že si to neuživam ale chce to trochu funkčnosti a ne jen vyrovnavat prdel
na třice na dřevěnych protektorech jsem jezdil jak kral nezapadl ani jednou a to byla ještě snižena, už jsem viděl parkrat recenze na alpiny že jsou špatny na sněhu 


Tak zimáky čim užší bejvají tim jsou lepší já mám na e36 6tiválu z nouze 185/65 r15 8mm vzorek a vyjel jsem opravdu všechno a špéru nemám
Minulej rok jsem měl 205/65 taky kolem 8mm měly zadní ale tolik jsem s tím nevyjel mi přišlo
Edit : 205 byly continental
185 momentálně jsou hankook
Ale názvy nevím

Edit : 205 byly continental
185 momentálně jsou hankook
Ale názvy nevím
Moje zkušenost s BMW e39 530Da Touring s pneumatikami BFGoodrich G-FORCE WINTER je taková, že mi přijde, že je to jako s kamionem. Před kopcem se rozjedu, držim rychlost ale nesmím zastavit. Ale co jsem měl předtim e39 525TDS Saloon, tak s tou byla zima mnohem horší. Automat je na sníh, alespoň podle mých dosavadních zkušeností, lepší, příjde mi mnohem citlivější. Nevýhoda je, když zapadneš, to se rozhoupává blbě a myslim že převodovka z toho taky neni nadšená. Na příští zimu plánuju pořídit pneumatiky Sava, slyšel jsem na ně chválu, tak jsem zvědav.
nevim co furt máte že E34 nic nevyjede.
Já ji mám 6let a vyjel jsem vše. A to jsem toho projezdíl hodně i ledovky atd. Občas se stalo že koleje byl problém třeba když jsem chytal spodkem ale to byly extrémy a bylo fajn vidět kolem sebe rozházené 4kolky na poli nebo oktávky co stáli píchnuté do škarpy a já si projel vše v klidu a pohodě vyjel a projel....
Vše je o tom že člověk předvídá a umí zvládat smyk na ledu a sněhu ... pokud nastane tak ho projede citlivě ubere či prošlápne spojku a jede dál....citlivost pravé nohy a znát chování auta je základ.¨
Pneumatiky a mít zimní výbavu je taky základ když se zadaří zmrzlé parkoviště a auto je z kopce je fajn mít písek ve flašce a pak vyjedete cokoliv behem pár min taky.
Všechny ty nové systémy jsou pro bábovky co umí jen držet volat a šlapat na plyn.
Já ji mám 6let a vyjel jsem vše. A to jsem toho projezdíl hodně i ledovky atd. Občas se stalo že koleje byl problém třeba když jsem chytal spodkem ale to byly extrémy a bylo fajn vidět kolem sebe rozházené 4kolky na poli nebo oktávky co stáli píchnuté do škarpy a já si projel vše v klidu a pohodě vyjel a projel....
Vše je o tom že člověk předvídá a umí zvládat smyk na ledu a sněhu ... pokud nastane tak ho projede citlivě ubere či prošlápne spojku a jede dál....citlivost pravé nohy a znát chování auta je základ.¨
Pneumatiky a mít zimní výbavu je taky základ když se zadaří zmrzlé parkoviště a auto je z kopce je fajn mít písek ve flašce a pak vyjedete cokoliv behem pár min taky.
Všechny ty nové systémy jsou pro bábovky co umí jen držet volat a šlapat na plyn.

aha, takze neviem jazdit no
ja som si schvalne skusal co to vide, a bohuzial posrata felicia na posratych barumoch s predohrabom isla o 100% lepsie, toto za rovnakych podmienok vyslo tak 2/3 toho kopca, potom proste zastalo, a mozes sa aj posrat. Ja som odrasteny ma modernych vozidlach skody ako š125, favorit, felicie, toto je prve auto co ma vobec ABS, takze nebudem z tych co len drzia volant, a plyn.
