Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Ethanol E85 do BMW E39 528i
Zdravím klubáci.
Chci se zeptat na váš názor+zkušenosti ohledně paliva (alternativního) a to ETHANOLU E85. Jde mi o to: přemýšlel jsem o tom, že bych do své 528i namotnoval nějakou tu sadu co se prodává, aby se mohl tankovat ethanol. Trochu jsem se bavil s mechanikem a ten mi řekl, že do 2,8i není ani třeba montovat sadu-že motor to bezproblému sežvýká a jede na to v pohodě. Jedniý problém je třeba starty v zimě-že by hůř chytal, tak na zimu ředit třeba 2ku1(víc benzínu). Jinak že v létě prý klidně jezdit na Ethanol. Chci se zeptat, co si o tom myslí širší odborná veřejnost. Benzínku kde mají toto palivo mám přímo ve městě a litr ethanolu tam stojí asi 25kč...když porovnám s 35kč za benzín, je to krása. Kdyžtak přihodtě názory a ideál i zkušenosti-jestli se tam nemůže něco posrat(čerpadla, katalizátor...co já vím...). Budu rád!
Díky...
Chci se zeptat na váš názor+zkušenosti ohledně paliva (alternativního) a to ETHANOLU E85. Jde mi o to: přemýšlel jsem o tom, že bych do své 528i namotnoval nějakou tu sadu co se prodává, aby se mohl tankovat ethanol. Trochu jsem se bavil s mechanikem a ten mi řekl, že do 2,8i není ani třeba montovat sadu-že motor to bezproblému sežvýká a jede na to v pohodě. Jedniý problém je třeba starty v zimě-že by hůř chytal, tak na zimu ředit třeba 2ku1(víc benzínu). Jinak že v létě prý klidně jezdit na Ethanol. Chci se zeptat, co si o tom myslí širší odborná veřejnost. Benzínku kde mají toto palivo mám přímo ve městě a litr ethanolu tam stojí asi 25kč...když porovnám s 35kč za benzín, je to krása. Kdyžtak přihodtě názory a ideál i zkušenosti-jestli se tam nemůže něco posrat(čerpadla, katalizátor...co já vím...). Budu rád!
Díky...
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ic&t=88847
A tohle si už četl? Je tam pár zajímavých zkušeností, ikdyž na 100% ti nikdo nic neřekne. Někomu to funguje někomu ne, přečti to a pak to musíš vyzkoušet sám. Většina lidí co jezdí na ethanol bez úpravy ŘJ neušetří nic, pár lidí píše, že jezdí za míň, ale nic extra. Pokud jezdíš hodně, pak je asi lepší volba LPG.
A tohle si už četl? Je tam pár zajímavých zkušeností, ikdyž na 100% ti nikdo nic neřekne. Někomu to funguje někomu ne, přečti to a pak to musíš vyzkoušet sám. Většina lidí co jezdí na ethanol bez úpravy ŘJ neušetří nic, pár lidí píše, že jezdí za míň, ale nic extra. Pokud jezdíš hodně, pak je asi lepší volba LPG.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Auto už není STK a mega díra v podlaze nás rozdělila
Byl to ford a proto jsem se nebál vyzkoušet co to snese
Jezdil jsem s tím 3/4 roku a bez jediného problému, jen když jsem to hodně přehnal tak ranní start byl takovej pozvolnej a prvních 100m to moc nejelo, stačilo dojet na benzínku a dotankovat benzín. Benzínku mám 200metru od baráku a pocestě ať jedu kam chci,takže jsem to opět neřešil.
Když jsem s tím v létě poskakoval celý den kolem baráku a motor neměl čas vychladnout, tankoval jsem benzín pouze po ránu a pak už jenom E85. Aby jsi tomu rozumněl správně,plná nádrž by 3x zvedla cenu auta(byl to ford)takže jsem pouze udržoval cca 1/3 nádrže.
V poměru 1:1 nebylo nic poznat, pouze auto nesmrdí u výfuku po benzínu, ale voní po lihu.
Když začneš pomalu přidávat E85 tak auto nic nepozná.Začni třeba na jedné třetině E85 na zimní provoz. Moc tím sice neušetříš,ale na komfortu to znát nebude.
Byl to ford a proto jsem se nebál vyzkoušet co to snese
Jezdil jsem s tím 3/4 roku a bez jediného problému, jen když jsem to hodně přehnal tak ranní start byl takovej pozvolnej a prvních 100m to moc nejelo, stačilo dojet na benzínku a dotankovat benzín. Benzínku mám 200metru od baráku a pocestě ať jedu kam chci,takže jsem to opět neřešil.
Když jsem s tím v létě poskakoval celý den kolem baráku a motor neměl čas vychladnout, tankoval jsem benzín pouze po ránu a pak už jenom E85. Aby jsi tomu rozumněl správně,plná nádrž by 3x zvedla cenu auta(byl to ford)takže jsem pouze udržoval cca 1/3 nádrže.
V poměru 1:1 nebylo nic poznat, pouze auto nesmrdí u výfuku po benzínu, ale voní po lihu.
Když začneš pomalu přidávat E85 tak auto nic nepozná.Začni třeba na jedné třetině E85 na zimní provoz. Moc tím sice neušetříš,ale na komfortu to znát nebude.
Jenže u 528i to může být úplně jinak než u Forda, nejde to říct takhle paušálně pro všechny auta. V odkazu co jsem dával hned v první odpovědi, většina lidí píše, že při poměru 1:1 se jim spotřeba zvedla
a ve finále neušetřili nic, nebo jen drobný. Někomu to dokonce ani nechtělo jet. Prostě existuje jen jediná rada a ta zní, vyzkoušej a uvidíš. Podle mě se ti spotřeba o něco zvedne, teď jde o to o kolik.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
souhlas! chce to určitě vyzkoušet! A změřit spotřebu,aby jsi to co ušetříš na benzínu nedal za E85.ada540i píše:Jenže u 528i to může být úplně jinak než u Forda, nejde to říct takhle paušálně pro všechny auta. V odkazu co jsem dával hned v první odpovědi, většina lidí píše, že při poměru 1:1 se jim spotřeba zvedlaa ve finále neušetřili nic, nebo jen drobný. Někomu to dokonce ani nechtělo jet. Prostě existuje jen jediná rada a ta zní, vyzkoušej a uvidíš. Podle mě se ti spotřeba o něco zvedne, teď jde o to o kolik.
Pokud odejde palivové čerpadlo určitě by odešlo i na benzín jen by to trvalo ještě nějakej čas,další věc je že E85 rozpouští bordel co je v palivové soustavě,možná bude chtít vyměnit palivovej filtr až na to budeš jezdit.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
ethanol je ideální používat v poměrech 60:40 ve prospěch benzinu nebo max 1:1 ale protože benzin už má v sobě vyzkoušej a uvidíš mělo by to vyčistit palivovou soustavu od špíny a bordelu a někdy to občas zanese palivový filtr.
Jinak často na volnoběh a nižší otáčky auto v zimě zlobí ale užívá si to ve středních otáčkách kde je síla a tam je ethanol nejúčinější .
Takže kdo jezdí cca 3000-4500ot ten využije potencial ethanolu.
V nízkých otáčkách není svuj a má větší spotřebu.
Beru ted motory R6 BMW.
Jinak často na volnoběh a nižší otáčky auto v zimě zlobí ale užívá si to ve středních otáčkách kde je síla a tam je ethanol nejúčinější .
Takže kdo jezdí cca 3000-4500ot ten využije potencial ethanolu.
V nízkých otáčkách není svuj a má větší spotřebu.
Beru ted motory R6 BMW.
