Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

separator oleje m-62 448S2

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
tuneerr
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: ned 20.02.2011 01:00

#1 Příspěvek od tuneerr »

Zdravím všechny mám dotaz měnil už někdo z vás separátor oleje na 8 válci vanos 448s2 když ho koupím v BMW je to komplet s krátkou hadičkou spojovací s kolínkem?Díky za odpovědi.V real oem bmw právě tato hadička není zobrazená
Přílohy
24299_x600.jpg
24299_x600.jpg (70.02 KiB) Zobrazeno 354 x
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#2 Příspěvek od tanner540i »

Muzu se zeptat na duvod vymeny? Predpokladam ze budes delat rovnou i rozvody, kdyz kvuli tomu musi dolu..
atimen
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: sob 08.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1386
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od atimen »

Měnil jsem to na svoji M62 ale teda bez vanos...a kupoval jsem origo . A ani na novým ani na původním žádná hadička nebyla....než celej tento krám (když jsem měl motor venku tak jsem to už preventivně vyměnil) tak stačí koupit jen nový okroužky na spoj mezi separátorem a takovým kovovým kolínkem který separátor oleje spojuje s trubkou která vede pod celým sání a končí v membráně sání vzadu na motoru ...na každým spoji (separátor/kolínko,kolínko/trubka,trubka/membrána) jsou gumový okroužky...já teda měnil uplně všechno ale stačilo by vyměnit asi jen ten separátor pro dobrej pocit...(je to kus dutýho plastu bez jakékoliv mechanické funkčnosti ) a ty okroužky až k membráně sání a pak vyměnit ještě komplet tu ...a máš pokoj na dlouho...jo a rozvody kvůly tomu dolů nemusí, jen se musí sundat komplet prsa....takže k tomu ještě těsnění na prsa a když je chceš sundat tak tak si zkurvíš část těsnění horní olejové vany na který středovej díl prs motoru dosedá ...takže ještě musíš sundat spodní i horní olejovou vanu abys vyměnil na té horní vaně těsnění ...jinak ti to na spoji horní olejové vany a středové části prs bude chcat...

pár foto z výměny :

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
tuneerr
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: ned 20.02.2011 01:00

#4 Příspěvek od tuneerr »

Právě že for je v tom že jsem měl motor rozdělaný dělal jsem rozvody a na tom separátoru byla hadička prasklá tak jsem tam dal kousek hadičky která je na olej a to byl asi kámen ůrazu.Ted mi jde do sání olej a fouká to na řadu 1-4 válec a psalo mi na diagnostice chyba na 1 válci koupil jsem novou cívku stejné vyndal jsem svíce a byly od oleje vyčistil jsem je vyčistil sání a gut žádná závada OK.Jenže po nějaké době znovu tak to musím znovu rozhodit koupit nový sepparátor a vyměnit ho a bude klid.Profíci v BMW mi nedokážou říct zda je ten separátor tk komplet jak na obrázku.Na netu v cizině ho všude prodávají takhle kompletní tak doufám že mi ho v BMW taky tak ojednají tuneerr
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#5 Příspěvek od tanner540i »

A neni jednodusi reseni oil catch tank?

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... &t=1610177
tuneerr
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: ned 20.02.2011 01:00

#6 Příspěvek od tuneerr »

Ahoj mám ten separátor v plánu je nachystaný a budu experimentovat a pak vše vložím na forum pro ostatní aby se vyhli nákladné výměně separátoru.Mám na to celou zimu s autem stejně nejezdím až zase na jaře.Je v hodně slušném stavu.Takže až bude hotovo tak to sem všechno vložím.tuneerr
Odpovědět