Nevim si rady fčera mi začal špatně startovat ale dneska po ránu jenom líně točil a nic na třetí pokus už se startér ano neotočil
po výmněně baterie se nechce startér točit a kontrolky naskočej ale světla taky nesvítěj už sem zkusil třetí baterii a jednu sundanou z nabíječky fakt nevim
nemohlo se to nějak zablokovat??????
krestak píše:Nevim si rady fčera mi začal špatně startovat ale dneska po ránu jenom líně točil a nic na třetí pokus už se startér ano neotočil
po výmněně baterie se nechce startér točit a kontrolky naskočej ale světla taky nesvítěj už sem zkusil třetí baterii a jednu sundanou z nabíječky fakt nevim
nemohlo se to nějak zablokovat??????
S ohledem na průběh a pokusy o roztočení startéru s mrtvou baterkou tipuju imobilizér (rozpárovaný klíč). Pokud máš druhý klíč od auta, zkus to s prověřenou dobrou baterkou (aby sis nezneprovoznil i další klíč) s ním.
Pokud to s druhým klíčem půjde, můžu ti ten rozpárovaný klíč zas zprovoznit.
krestak píše:Zejtra koupim novou baterku a uvidí se klíč druhej mam ale jde s nim jenom centrál protože jinak zablokuje imobilizér když to nepůjde tak se ozvu
Tak jestli se to stalo už jednou (druhý klíč nestartuje), tak aby se nerozpadl plovoucí kód i u tohodle... Každopádně umím to opravit, takže kdyby byl problém v tomhle, tak bych ti zprovoznil ty klíče oba. Zjistíš to jednoduše i bez diagnostiky:
Pokud máš u levého kolena kastlíček na dvou šroubech (předface bez OBDII), tak ho sundej. Pokud máš už facelift, tak je to o tři šroubky navíc (2x nahoře pod lištou, 2x vespod a 1x vlevo zvenku pod krytkou) a sundáš celou levou část deklu nad nohama. Při otočení klíčem si poslechni šedou jednotku za ní. Pokud cvakne relé (povoluje start), imobilizérem to není. Pokud necvakne, je to imobilizér. Máš možnost buď to nechat u mě nebo někoho jiného, kdo to umí, opravit, nebo novou jednotku + nakódování u BMW, nebo nový klíč (ale pak ti ty první dva stejně nebudou startovat).
To relé, které by mělo sepnout pro povolení startéru, je uvnitř té šedé/bílé jednotky hned vedle toho tvého zakroužkování. To znamená, že auto nerozpoznalo klíč.
Píšu to tady pokaždé, když to řeším (nejsi první ani poslední) - tomuhle přesně se vyhněte. Jakmile je cítit, že baterka je slabá, radši BMW od rv 1995 nepokoušet a vzít to přes kabely nebo dobít baterku.
Opravoval jsem to už x-krát a teď, co udeřily mrazy, je to logicky čím dál častější...
Jojo, ta chyba se projeví až pokud se tohle stane opakovaně, nebo pokud se klíč nechá v zapalování až do vybití autobaterky. Vzhledem k tomu, že jediný další klíč, který od auta krestak má, to tipuju na tuhle věc na 90% - zvlášť, pokud relé v EWS3 necvakne.
Už sem je našel fšechny v pořádku
ukazatel na voliči ukazuje shodně s volbama na palubovce (odzkoušeny fšechny polohy)
jenom to někdy hlásí vadu předních světel a někdy ne
(mam automatické rozvicení světel)