Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Dotaz,dilema,nevím co dál.....
Zdravim panove.
Premyslim co dal,treba mi poradite se rozhodnout.
Pote co jsem nacpal do Passatu b5 cca 250 000 kc jsem se rozhodl s tim skoncit a dal jsem ho pryc,ackoli na nem bylo skoro vse nove,ale treti spalena prevodovka a az me to nebavilo-dlouha historie.
Tak jsem hledal nejakej drzak dle diskuzi a vysla mi e39 530d.
V unoru jsem tedy sel a v bazaru koupil za 114 tis 2001.Na tachometru 287tis,rikal jsem si ze tomu stejne moc neverim,ale treba jeste pojezdim.
Nechal jsem vymenit veskere naplne a filtry,jedno rameno a dalsi veci,jako nefunkcni webasto,oba predni tlumice,park system nesel,zhavici svicky,silenblok motoru,termostaty,ulozeni stabilizatoru,atd.
Tak jelikoz sem udelal tu blbost a sel sam do bazaru,po koupi jsem zahucel cca 50000kč.
Chvilku jsem jezdil,odešlo čerpadlo pod řidičem,stahovacka,další rameno,daly se do cajku svetla(tyčky),vlnovec,podběhy-plasty a dalsi hromada veci a zase asi 46000kc.
Nechal jsem vymenit predni kotouce a desky,koupil koberce,stiraci listy a spousta veci.
Auto sem koupil za 114,dalsich 150 v nem uz mam a co se mi stalo:
Dnes se mi odporoučelo turbo a to tak že KO a posilovac brzd je zmrzlej,v lete si cvachtal.Mozna uz je odspodu zrezlej a bude taky KO.
Bylo mi sdeleno ze Turbo origo bmw cca 36000kč,od Elitu asi 28000kč.Repase je prý na 2000km.
Jde mi o to,ze uz to do toho auta zkratka dat nechci.Rikam si totiz ze udelam tohle a ohlasi se prevodovka.
Myslim ze E39 drzak je,ale koupil jsem holt vylitanej kus - moje chyba a nebo je treba to vymenovani normalni u starsich aut.
Nevim zda ho prodat treba za 40-50 jak je a nebo to do nej zas nacpat.Uz sem takovej nestastnej,nevim co delat.
Chtel bych dalsi auto zas E39,nejlepe 2003 v M-Paketu,ale těžko říct zda v této republice se dá věřit ujetým km.
Treba se mi libi:
http://www.sportovnivozy.cz/31072-bmw-5-530d-rokycany
Premyslim co dal,treba mi poradite se rozhodnout.
Pote co jsem nacpal do Passatu b5 cca 250 000 kc jsem se rozhodl s tim skoncit a dal jsem ho pryc,ackoli na nem bylo skoro vse nove,ale treti spalena prevodovka a az me to nebavilo-dlouha historie.
Tak jsem hledal nejakej drzak dle diskuzi a vysla mi e39 530d.
V unoru jsem tedy sel a v bazaru koupil za 114 tis 2001.Na tachometru 287tis,rikal jsem si ze tomu stejne moc neverim,ale treba jeste pojezdim.
Nechal jsem vymenit veskere naplne a filtry,jedno rameno a dalsi veci,jako nefunkcni webasto,oba predni tlumice,park system nesel,zhavici svicky,silenblok motoru,termostaty,ulozeni stabilizatoru,atd.
Tak jelikoz sem udelal tu blbost a sel sam do bazaru,po koupi jsem zahucel cca 50000kč.
Chvilku jsem jezdil,odešlo čerpadlo pod řidičem,stahovacka,další rameno,daly se do cajku svetla(tyčky),vlnovec,podběhy-plasty a dalsi hromada veci a zase asi 46000kc.
Nechal jsem vymenit predni kotouce a desky,koupil koberce,stiraci listy a spousta veci.
Auto sem koupil za 114,dalsich 150 v nem uz mam a co se mi stalo:
Dnes se mi odporoučelo turbo a to tak že KO a posilovac brzd je zmrzlej,v lete si cvachtal.Mozna uz je odspodu zrezlej a bude taky KO.
Bylo mi sdeleno ze Turbo origo bmw cca 36000kč,od Elitu asi 28000kč.Repase je prý na 2000km.
Jde mi o to,ze uz to do toho auta zkratka dat nechci.Rikam si totiz ze udelam tohle a ohlasi se prevodovka.
Myslim ze E39 drzak je,ale koupil jsem holt vylitanej kus - moje chyba a nebo je treba to vymenovani normalni u starsich aut.
Nevim zda ho prodat treba za 40-50 jak je a nebo to do nej zas nacpat.Uz sem takovej nestastnej,nevim co delat.
Chtel bych dalsi auto zas E39,nejlepe 2003 v M-Paketu,ale těžko říct zda v této republice se dá věřit ujetým km.
Treba se mi libi:
http://www.sportovnivozy.cz/31072-bmw-5-530d-rokycany
-
jimmyhendrix
- Registrovaný
- Příspěvky: 132
- Registrován: stř 30.06.2010 00:00
Zdravim,
Bohuzel jak riks koupit u nas E39 a jeste v bazaru je to nejhorsi co muzes udelat. Bazarista no nebudu se k tomu radsi vyjadrovat ale sam mam zkusenosti dost.
Jinak pokud chces kupovat opet E39 tak jedine co lze poradit je radsi cekej klidne rok ale usetris si starosti tim kdyz koupis opravdu slusny kus a na inzerci soukromou. Vzdy si radsi vse rozmslet auto vzit na diag a urcite vseobecne veci a zasady pri nakupu tohoto auta a vsech aut vseobecne.
Dalsi zaklad vidim v tom kupovat benzin - 525, 530, 540i a vyhnes se temto nesmyslum jako turbo za 36000,- a problemy vseobecne zname s naftou.
Pokud mas velky najez kup benzin a dej na lpg budes jezdi levneji nez s 530d a servis nesrovantelne levnejsi. Nicmene musis sehnat doboru firmu na instalaci.
Takze vse ma sve mouchy ale zasada vzdy naftu jen pouze 2 roky starou max s najezdem do 80 000km najet dalsich 100 000 a prodat.
Tot muj nazor ikdyz tusim ze me tu plno majitelu naft ukrizuje ale je to tak.
Bohuzel jak riks koupit u nas E39 a jeste v bazaru je to nejhorsi co muzes udelat. Bazarista no nebudu se k tomu radsi vyjadrovat ale sam mam zkusenosti dost.
Jinak pokud chces kupovat opet E39 tak jedine co lze poradit je radsi cekej klidne rok ale usetris si starosti tim kdyz koupis opravdu slusny kus a na inzerci soukromou. Vzdy si radsi vse rozmslet auto vzit na diag a urcite vseobecne veci a zasady pri nakupu tohoto auta a vsech aut vseobecne.
Dalsi zaklad vidim v tom kupovat benzin - 525, 530, 540i a vyhnes se temto nesmyslum jako turbo za 36000,- a problemy vseobecne zname s naftou.
Pokud mas velky najez kup benzin a dej na lpg budes jezdi levneji nez s 530d a servis nesrovantelne levnejsi. Nicmene musis sehnat doboru firmu na instalaci.
Takze vse ma sve mouchy ale zasada vzdy naftu jen pouze 2 roky starou max s najezdem do 80 000km najet dalsich 100 000 a prodat.
Tot muj nazor ikdyz tusim ze me tu plno majitelu naft ukrizuje ale je to tak.
Dekuju za nazor,hodne smejdim na zahr inzerci.
Souhlasim s tim co pises o nasich prodejcich,nicmene me docela zaujala jeste tahle cena:
http://www.sportovnivozy.cz/34743-bmw-5-535i-facelift
Souhlasim s tim co pises o nasich prodejcich,nicmene me docela zaujala jeste tahle cena:
http://www.sportovnivozy.cz/34743-bmw-5-535i-facelift
-
andree
- Registrovaný
- Příspěvky: 99
- Registrován: pon 10.05.2010 00:00
- Bydliště: Teplice
- Klubové ID: 2819
Ahoj, no řekl bych to samý jestli by spíš nebyl ten benzin pro tebe lepší. Hlavně co se těch nákladů týče. Co se týše nákupu v bazaru, tak ted se tě nechci nějak dotknout ale neni to zrovna nejlepší nápad, kor kupovat tam ropu. Sám jsem si svoji e39 koupil od soukromníka, kterej se o ní evidentně dost staral a měl jí rád, akorát pro něj už byla stará a chtěl e60. Auto využívám k ježdění do práce denně v jakymkoli počasí, je to základní 520i a cestu do práce mám 100km se spotřebou klidná noha v létě na dálnici 7,5l na 225 gumách. Je to muj první bavor předtim jsem měl koncerny a nikam se na to nehrabou. Každopádně příští nákup by byl chytřejší u mě v tom že bych si vzal silnějši motorizaci - 528 a vejš s manualem a s výbavou. To co momentálně mám nemá ani mlhovky
Občas se sice něco vysere ale bejvaj to drobnosti. Větší věci byli akorát spojka a alternátor. Auto má naježěno 265tis. a jsem s nim spokojenej. Ale jak řikám, další bude tak benzin ale od 528 vejš a s výbavou. Jdi do benzinu, a pokud ti jde o spotřebu tak do dobrýho plynu
tim se tady nechci kolegů ropáku dotknout. Každej máme něco ale já preferuju benzin
Nějakej dobrej kousek určitě najdeš ale jak řikal kolega vejš, trpělivě čekej dost se to vyplatí... Taky je to moje zkušenost 
-
tanner540i
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
Muzes napsat, kde auto servisujes? Ty ceny mi prijdou jako naprosty ulet, takze tipuju nejaky "autorizak".
Taky nechapu, kde si prisel na to, ze vic nez 10 let stary diesel bude spolehlivy? Ani nemluvim o servisnich nakledech.. Myslim ze tomu nestesti jdes dost naproti.
Jak uz tady padlo, nejlepsi reseni je benzin, v pripade velkeho nejezdu s LPG.
Ohledne toho turba. Elit a Autokelly jsou asi nejdrazzsi prodejci nd, takze zkus kontaktovat nekoho tady z klubu, vice lidi se tu inzeruje nove nd (ja mam dobre zkusenosti s MirekG), nebo treba autodily cardo. Osobne bych se nebal ani turba pouziteho, zalezi na cene.
Mas moznost bud koupit treba jete turbo a auto prodat, nebo koupit nove s tim ze si auto nechas. Ale musis se pripravit na mozne dalsi problemy se vstrikovaci atd.. a hlavne dost nestastnou prevodovkou GM (pocitam ze mas automat).Tech rizikovych dilu je u nafty pomerne dost.
Jsou to tvoje penize a tvoje auto, rozhodnout se musis ty.
Taky nechapu, kde si prisel na to, ze vic nez 10 let stary diesel bude spolehlivy? Ani nemluvim o servisnich nakledech.. Myslim ze tomu nestesti jdes dost naproti.
Jak uz tady padlo, nejlepsi reseni je benzin, v pripade velkeho nejezdu s LPG.
Ohledne toho turba. Elit a Autokelly jsou asi nejdrazzsi prodejci nd, takze zkus kontaktovat nekoho tady z klubu, vice lidi se tu inzeruje nove nd (ja mam dobre zkusenosti s MirekG), nebo treba autodily cardo. Osobne bych se nebal ani turba pouziteho, zalezi na cene.
Mas moznost bud koupit treba jete turbo a auto prodat, nebo koupit nove s tim ze si auto nechas. Ale musis se pripravit na mozne dalsi problemy se vstrikovaci atd.. a hlavne dost nestastnou prevodovkou GM (pocitam ze mas automat).Tech rizikovych dilu je u nafty pomerne dost.
Jsou to tvoje penize a tvoje auto, rozhodnout se musis ty.
-
tanner540i
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
To te zrovna zaujala ta nejmene zajimava benzinova motorizaceDekuju za nazor,hodne smejdim na zahr inzerci.
Souhlasim s tim co pises o nasich prodejcich,nicmene me docela zaujala jeste tahle cena:
http://www.sportovnivozy.cz/34743-bmw-5-535i-facelift
Jestli tu chces poradit, za co auto vymenit, napis jak auto budes pouzivat, tj. rocni najezd km, pozadavky na vykon...
-
tanner540i
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
No vzhledem k tomu ze jsem penzionovanej motorkar,tak by se mi libilo,aby to po seslapnuti neco delalo.
Vetsinou jezdim v klidu,ale nekdy....
Ja jsem v penzi,auto mam spis pro poteseni,zadny velky cestovani.Od unora jsem najel asi 20000km.
Kolik si vezme ta 540?13l?
Samozrejme ze nekdy jedu treba 200km tam a 200zpet.
Ta 530d nezere drasticky a docela i jede
Vetsinou jezdim v klidu,ale nekdy....
Ja jsem v penzi,auto mam spis pro poteseni,zadny velky cestovani.Od unora jsem najel asi 20000km.
Kolik si vezme ta 540?13l?
Samozrejme ze nekdy jedu treba 200km tam a 200zpet.
Ta 530d nezere drasticky a docela i jede
-
jimmyhendrix
- Registrovaný
- Příspěvky: 132
- Registrován: stř 30.06.2010 00:00
Co se tyce odkazu:filini28 píše:Ja vim s tim nakupem,to uz mi rikal hned pan v servisu,nicmene co ten odkaz vys?
Takze zde zalezi co s tim vozem zamyslis.
- Respektive jde o to ze V8 dat do plynu bude drazsi trosku citelne oproti 6ti valci.
- Dale 535i nezlobte jse ale ten vuz oproti 540i nejede a nema uplne ten pravy charakter V8 na druhou stranu chapu ze asi nehledas raketu v Mpacketu s manualem.
- Automat mam pocit ze rok 2001 byl zlomovy na typ aut. prevodovek a mam pocit ze GM se davala do 3tiho mesice roku 2001 nicmene nejsem si 100% jisty jestli toto plati pro vsechny motorizace E39.
- Dale dle meho oka je vuz po laku nicmene to muze delat Foto takze urcite videt na vlastni oci.
- Stav km pokud je pravy neni na V8 problem pokud se k tomu nekdo slusne choval
- Vybava solidni ma nafukovaci sedacky = pohodlnejsi cestovani
- Na V8 E39 velky problem chlazeni - cely system ...
Tudiz pokud by jsi uvazoval nad predelanim vozu na LPG a zaroven nepotreboval V8 charakteristiku pak radim V6 bude to levnejsi a mnohem levnejsi jak prestavbou tak samotnymi dily jeliko na 535i/540i jsou znatelne drazsi dily - priklad brzdy ...
Jinak priklanim se k tomu nez vuz koupit tak jej napichnout na poradnej diag a auto projit dukladne jelikoz pak se ti to oplati kdyz vis co mas cekat ikdyz sebelepsi clovek neodhali nikdy vse.
Posledni rada neverit nikomu nic a radsi se zamerit na stav vozu a pripadne chovani prodavajiciho.
-
tanner540i
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
Mas pravdu, 530d jede pekne, s ohledem na spotrebu, ALE...
Sam mam 540i s lpg, a spotreba je hodne o stylu jizdy. Dlouhodobe sem na 13,5l lpg, stejna jizda na benzin neco pres 12. Je to takova klidna, ale svizna jizda, kdy me nikdo nepredjizdi. Mesta je v tom malo, tak 30%. Kdyz se neomezuju a neresim spotrebu, tak kolem 14l benzinu.
Sam mam 540i s lpg, a spotreba je hodne o stylu jizdy. Dlouhodobe sem na 13,5l lpg, stejna jizda na benzin neco pres 12. Je to takova klidna, ale svizna jizda, kdy me nikdo nepredjizdi. Mesta je v tom malo, tak 30%. Kdyz se neomezuju a neresim spotrebu, tak kolem 14l benzinu.
-
jimmyhendrix
- Registrovaný
- Příspěvky: 132
- Registrován: stř 30.06.2010 00:00
Chyby dela kazdej ..filini28 píše:No vzhledem k tomu ze jsem penzionovanej motorkar,tak by se mi libilo,aby to po seslapnuti neco delalo.
Vetsinou jezdim v klidu,ale nekdy....
Ja jsem v penzi,auto mam spis pro poteseni,zadny velky cestovani.Od unora jsem najel asi 20000km.
Kolik si vezme ta 540?13l?
Samozrejme ze nekdy jedu treba 200km tam a 200zpet.
Ta 530d nezere drasticky a docela i jede
Jinak podle toho na jake vozy se divas respektive za jakou cenu tak na 540i zapomen. V matu jsou pomerne levne kusy ale porad dobra 540i v matu bude stat vic penez a je opravdu narocna na posouzeni a udrzbu. Nicmene porad je mene narocna na udrzbu nez 530d o tom zadna. Jinak 20 000km rocne je dle meho uz na zvazeni LPG kor u V8. PS 540i ta teprve jede - mluvim z vlastni zkusenosti..
Nicmene gumy tam muzes dat min 17ky oproti R6 kde nazujes i 16ky a tech veci je proste vic. Tudiz zvaz na co mas finance a jak moc velkou zabavu chces. I R6 dokaze pobavit obzvlaste cloveka co nevlastnil 540i a vyse...
Osobně mám 16 jen na zimu,na léto mám 18ctky M6
Jinak tady už je i LPG
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =Limousine
Jinak tady už je i LPG
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =Limousine
-
tanner540i
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
