Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

koupě 525 TDS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Andre2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: sob 15.10.2011 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#21 Příspěvek od Andre2 »

Kompletní přetěsnění čerpadla je otázka do 2000,- (bez stolice), ale když už jsou v tom potřeba měnit i díly, tak to skáče řádově nahoru.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#22 Příspěvek od Misanek »

Andre2 píše:Kompletní přetěsnění čerpadla je otázka do 2000,- (bez stolice), ale když už jsou v tom potřeba měnit i díly, tak to skáče řádově nahoru.
Napsal jsi v podstatě to, co jsem si myslel taktéž - cena přetěsnění 10t mi přišla taky docela přehnaná, nicméně radši jsem nic nechtěl v tomto směru psát, poněvadž zkušenost nemám (vždy jsem si čerpadla přetěsňoval sám), tak aby se Mr.Lucifer o5 necítil dotčen :wink:
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#23 Příspěvek od Lucifer »

Misanek píše:Napsal jsi v podstatě to, co jsem si myslel taktéž - cena přetěsnění 10t mi přišla taky docela přehnaná, nicméně radši jsem nic nechtěl v tomto směru psát, poněvadž zkušenost nemám (vždy jsem si čerpadla přetěsňoval sám), tak aby se Mr.Lucifer o5 necítil dotčen :wink:


Prej dotčen :lol: Dobrý no, já čerpadlo nepřetěsňoval na svym ani jsem to na svym autě ještě nedělal, ale co vím z okolí si brali kolem 7mi tis s prací
k5ynd1
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: stř 13.01.2010 01:00
Bydliště: 30km jihovychodne od brna

#24 Příspěvek od k5ynd1 »

těsnicí sada v boshi me stala pred rokem myslim cca 400kč, nejaka ta chvile prace a bylo pretesneno. zaroven jsem posunul hlavičku čerpadla a ušetřil jsem tím X tisíc :-)
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#25 Příspěvek od beny-maser »

přetěsnění čerpadla v Bosch Diesel Servisu mě stálo 7tis před cca 5rokama,včetně seřízení vstřiků,výměna nějakech pouzder a pístku(samotného bez rozdělovací hlavy), čerpadlo jsem pak nasadil a fungovalo jako nové.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#26 Příspěvek od Misanek »

Výměna samotného pístku? Oldaf mi tuším říkal, že každý pístek je speicalně vysoustružen pro danou hlavu, jsou tedy pár, který by se neměl zaměňovat. Nevim co je na tom pravdy, nicméně takto se to ke mně právě od Oldafa dostalo, tak teď už fakt nevim...
k5ynd1
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: stř 13.01.2010 01:00
Bydliště: 30km jihovychodne od brna

#27 Příspěvek od k5ynd1 »

Misanek píše:Výměna samotného pístku? Oldaf mi tuším říkal, že každý pístek je speicalně vysoustružen pro danou hlavu, jsou tedy pár, který by se neměl zaměňovat. Nevim co je na tom pravdy, nicméně takto se to ke mně právě od Oldafa dostalo, tak teď už fakt nevim...

tak to jsem jeste neslysel..... clovek se neustale neco dozvida a uci. samotneho by me nenapadlo, ze se to musi menit spolu.
serizeni vstriku mi udelal kamos za "dekuji" a take mi to slape jak hodiny :-)
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#28 Příspěvek od beny-maser »

Misanek píše:Výměna samotného pístku? Oldaf mi tuším říkal, že každý pístek je speicalně vysoustružen pro danou hlavu, jsou tedy pár, který by se neměl zaměňovat. Nevim co je na tom pravdy, nicméně takto se to ke mně právě od Oldafa dostalo, tak teď už fakt nevim...

taky mi to vrtá hlavou,ale dostal jsem ho zpět s použitejma dílama a servis na mě dělal jen ten nejlepší dojem, cena toho pístku nepřesáhla litr a za tepla to startovalo super, tak jsem to dál neřešil, hlavně mi to v té době vůbec divný nepřišlo, byl jsem ještě tds-batole, třaba to byl tunig od Bosche první výbrus :wink:
Odpovědět