Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E34 ktory ventil kurenia ovlada co...
Tyyy jo, tak dem na to nostarynovy píše:tak ma trochu nasmeruj, co treba dat dole? ja som sa bal ze musim odmontovat komplet pristrojovku, ze zostane hola motorova stena, ale ked pises ze to nieje tak zle..inac kde ti to tieklo? nedalo sa to opravit? uz akosi nemam chut na tom aute riesit taketo veci...
Takže v podstatě stačí shodit pouze středový tunel (ovládání A/C, autorádio, plasty okolo řadící páky a tuším i tím pádem u ručky)
Shoď kryt pod volantem, kobercové tapece u noh z obou stran tunelu, pak opatrně vypáč dřevěný dekor okolo řadící páky (tam je myslím taky šroub) pak je další tuším pod manžetou ruční brzdy. Samozřejmě i vyloupni tlačítka na varovky a stahování oken, které odpoj. Dál je potřeba vyškubnout autorádio, odpojit BC vedla rádia (jamile vytáhneš rámeček autorádia ven z tunelu, takkdyž šáhneš směrem nahoru napravo, tak je tam páčka, která ti po zatáhnutí směrem k zadní části auta katapultuje bc rovnou ven, takže žádné páčení nebo něco takového
Dále je potřeba oddělat panel ovládání topení, jehož zpětná motnáž je dle mého asi ta nejobtížnější část. Takže ze vnitř tunelu dírou po rádiu si vymáčkni levý boční panel s tlačítkama na ovládáníé klimošky a výhřevu zadního okna, tyto tlačítka odpoj a po jejich odstranění bys měl uvidět další páčku, kterou tuším taky zatáhneš směrem dozadu a odděláš úplně celou levou stranu panelu z tunelu. Pakzbývá jenom odpojit ovládání ventilátoru ze zadu z kolečka (konektor) a táhla na ovládání klapek (to je ten největší ojeb je připojit z5, jelikož jsou docela krátké
Takže, tunel je pryč a nyní by jsi měl před sebou vidět takovou černou krabici z plastu. Právě pod ní je skryt radiátor
Po odejmutí tohoto krytu už před sebou uvidíš ono topení a velmi pravděpodobně i místo úniku. Takže teď už jenom zbývá odpojit trubky k němu vedoucí (z boku jsou dvě vstupní a z čela jedna vratná mám ten dojem), opatrně je vyhnout trochu na stranu (bacha, je to nějaký měkký materiál, asi hliník, tak ať ti neprasknou) a vytáhnout radiátor, který je možná ještě někde přišroubovaný.
Tak tolik asi tak nějak ve zkratce
Jinak co se týče opravy topení, tak jsem to ani neřešil, jelikož mám doma na zharadě zbořenou další E34, tak jsem akorát vzal z tama bylo, nicméně možná zalepit někde půjde. Ale fakt nevim, neřešil jsem to.
