Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Snow test

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
hubajzed
Registrovaný
Příspěvky: 331
Registrován: čtv 06.10.2011 00:00
Bydliště: Terezín
Klubové ID: 3153

#21 Příspěvek od hubajzed »

rooc píše:já dneska zůstal stát...
chce to pořádný zimáky (nebo smečku polárních psů?)
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Huska »

RuDoSh píše:
Huska píše:Je vícero druhů ale většinou:
1) nesvítí kontrolka = je aktivováno
2) stiskem tlačítka svítí kontrolka = je deaktivováno ASC do rychlosti 40km, ale trakce/přibrždování funguje
3) přidržení tlačítka ( několik sekund)= úplné vypnutí včetně přibržování kol[/color]
Jen upřesním:
1) OK
2) Deaktivuje ASC, ale DSC je aktivní: kontrola stability, to znamená "protismysková kotrola" je aktivní (přibržďuje kola aby se auto nedostalo do smyku, ale kola při jízdě rovně normálně prokluzují.
3) OK

Andre2: máš jen ASC, takže je buď zapnuto nebo vypnuto. Delší stisknutí nemá na nic vliv :-)

Asi jsem to napsal nesrozumitelně, ale píšeme to stejné.

V tvém popisu je trochu zavádějící míchání pojmů (bud máš ASC nebo DSC) proto vysvětlím:
ASC = anti slade control - pouze ubere výkon motoru

ASC+T =ubere výkon +trakce (u e38 a novějších již T není samostaně označováno, ale auto jej má) - přibržduje pouze jedno kolo hnané nápravy (prakticky dochází k střídání brždění levého a pravého kola (bržděno je protáčející se) doprovázené charakteristickýk zvukem) - brždění pouze pomáhá přenášet kroutící moment na druhé kolo přes otevřený diferenciál, tudíž auto normálně jede a hrabe, ale víceméně oběmi koly!

DSC - dynamic stability control - přibržduje všechna kola v závislosti na rozdílech otáčení, natočení kol atd + má navíc další funkce (tuším že 5) - sušení kotoučů, rozjezdy do kopce, asistent dobržďování atd - v závislosti na tom jaký mod DSC máš.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Batler
Registrovaný
Příspěvky: 321
Registrován: ned 04.12.2011 01:00
Bydliště: Praha

#23 Příspěvek od Batler »

Mno já mám na E39 jenom ASC.
Když jsem na letních přesouval auto ze zasněžené trávy do garáže, tak jsem to vykoušel a když bylo ASC zaplé tak se kola při prohrabování střídala leve,pravé,levé pravé a fut do kola. Když bylo vyplé tak se točilo pouze jedno kolo ( to více odlehčené) bylo to krapet v úhlu. To by bylo OK

Teď hurá konečně sníh.
Dneska jsem řadil cestou domů a stavil jsem se na pár otoček na jednom parkovišti. Když jsem měl to ASC zaplé tak jsem si hrál s plynem na jedničku a dvojku a nemohl jsem se dostat nad 1600-1700ot. a auto jsem do driftu nedostal.
Jak jsem ASC vypnul tak se auto začlo chovat jako bez jakého koliv systému.
----------------------------
Co z toho pro mě plyne ? když chci jet normálně tak ho mam zaplý. Pokud si chci zakravit tak je vyplý.
Když někde zapadnu tak se pokouším vyjet s ASC pomalu, když se mi to nepodaří tak to zkouším s vyplým ASC pomalu a pak rychle.
Odpovědět