Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 540i volnoběh při studeném motoru - VYŘEŠENO

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
bmw750
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: úte 05.02.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#21 Příspěvek od bmw750 »

Tak jsem vymenil membranu k tomu sani a myslel jsem,ze to bude ok,ale neni.Ted nam tady po delsi dobe teplota spadla k nule a uz jsem tam,kde jsem byl :( .Nastartuju a zda se mi,ze by ty otacky meli drzet na tech 1000 o neco dele nez to klesne-a jak klesnou auto zacne mirne vibrovat a treba trosku seslapnu plyn a pustim,tak otacky jsou skoro uplne dole a divim se,ze motor vubec bezi,kdyz jsou otacky skoro na nule a houpe se to-a me se chce plakat.Tak to po chvili nevydrzim a vypnu a nastartuju podruhe a cekam,az se teplota dostane nad modrou-pak je vse ok.Kdybych se rozjel jeste s tak studenym motorem,tak auto spise poskakuje nez jede-dlouha prodleva reakce na plyn a pri pusteni plynu otacky padaji dolu a na nulu a hned vyleti zase nahoru.Poradte,co s tim-nejaka ta hadice?535i e 39
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#22 Příspěvek od tanner540i »

Nemas v aute nahodou LPG?
Jinak zacni tim, ze koupis start sprej a budes ho strikat vsude kolem sani, ke vstrikum, i jakoby pod sani. A nesetri tim. Zkus to hned kdyz nastartujes studeny motor, pripadne i za tepla. Tak muzes zjistit, jestli si nekde neprisava.
bmw750
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: úte 05.02.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#23 Příspěvek od bmw750 »

DIky za radu.Koupim ten spray a budu strikat vsude tam,kde jsem menil tu membranu.LPG nemam.
sonix
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pát 20.08.2010 00:00

#24 Příspěvek od sonix »

Já jsem prošel všechny podtlakové hadice, celé sání a až nakonec jsem přišel na to, že to masivně přisává hned za klapkou. Stříknutí spreje do míst mezi klapku a sání znamenalo zvýšení otáček jako kdyby člověk přidal plyn. těsnění stálo asi 150kč, ale ještě nebyl čas ho vyměnit.. co jsem koukal na manuály demontáže klapky, tak se mi do toho moc nechce.. Je to samé čidlo, hadička, trubička serepetička, sponka, podtlak, konektor, šroubek... takže jestli budeš náhodou měnit tohle těsnění, tak řekni na co si dát pozor :D
sonix
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pát 20.08.2010 00:00

#25 Příspěvek od sonix »

Hoši díky za Vaše cenné rady! Dnes jsem se do toho pustil a oprava se zdařila a vyplatila (jak chováním motoru tak i cenově). na dvou hadicích chyběly sponky, 3 jsem preventivně vyměnil, vyměnil jsem membránu vzadu na sání (přecvaknutím), těsnění mezi klapkou a sáním a je po problému. Výměna rychlá - za 4 h bylo hotovo.. teda s vajglpauzou, obědem, procházkou to bylo 5h :lol: Ale vím co mě ještě čeká - 2 podtlakové hadice byly na povrchu zpuchřelé, takže dle mého názoru je otázka času, kdy začnou přisávat falešnej vzduch, takže to budu řešit hned v zápětí. Teď mám prioritu výměnu chladiče.

Celá oprava tedy zabr ala cca 5 hodiny a cenově to vyšlo na cca 1641kč - těsnění i membrána s celým zadním deklem origo BMW (přišlo za dva dny). hadicové spony 90kč neorigo v rieggeru :? dal bych originální, ale na to musej bejt spešl kleště a hlavně jsou ty sponky jen na jedno použití. :roll:

Jinak to těsnění mezi sáním a klapkou bylo TOTÁL KO. spíš se vylamovalo než vyndavalo. :D
Odpovědět