Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Jak se Vám zahřívá 525d E61 r.v.v 2004 ???

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
haarosh
Registrovaný
Příspěvky: 199
Registrován: stř 03.05.2006 00:00

#121 Příspěvek od haarosh »

01mira01 píše:Tady za ty prachy fakt nechci.
No jestli ti příjde necelá tisícovka za origo termostat s dodáním do druhého dne u BMW hodně, tak trochu nechápu proč jezdíš v BMW :? Hodně štěstí při hledání lacinějšího z druhovýroby.
01mira01
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: pon 16.04.2012 00:00
Bydliště: Plzeň

#122 Příspěvek od 01mira01 »

Tady není řeč o 1000kč. Invelt v Plzni chce 3000Kč. A nejezdím v Bmw jen kuli tomu, že chci někoho přeplácet. Kuli tomu sem si to auto nekupoval..
Uživatelský avatar
Pavel525
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB

#123 Příspěvek od Pavel525 »

já jsem termostaty řešil loni v zimně a mohu říct, že podlouhém hledání jsem je stejně nejlaciněji koupil přímo v BMW.
Myslím že hlavní stál cca 1200 a pro EGR 890 + těsnění 18 kaček v ACR České Budějovice
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#124 Příspěvek od Jendix »

01mira01 píše:Tady není řeč o 1000kč. Invelt v Plzni chce 3000Kč. A nejezdím v Bmw jen kuli tomu, že chci někoho přeplácet. Kuli tomu sem si to auto nekupoval..
Zkusil bych Elit nebo http://www.schindelar.cz/, jinak je to jednoduchý, zavolal bych jim že jinde ho maj za polovic, jakej je důvod jejich ceny, třeba je to přesvědčí a daji ti lepší cenu ( i když o tom pochybuju)

Jinak je mi to divný, párkrát jsem v Plzni něco kupoval a ceny měli normální.

Jinak se nechaji sehnat i neorigo (i AGR), osobně bych šel ale spíš do origo, mě např. neoriginální teď v létě prasknul a začal prosakovat.

http://www.ebay.de/sch/i.html;jsessioni ... tat&_rdc=1
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#125 Příspěvek od rooc »

Ja uz jsem to sice psal ale oba termostaty jsem v bmw koupil za 1400 nebo 1600....
haarosh
Registrovaný
Příspěvky: 199
Registrován: stř 03.05.2006 00:00

#126 Příspěvek od haarosh »

01mira01 píše:Tady není řeč o 1000kč. Invelt v Plzni chce 3000Kč. A nejezdím v Bmw jen kuli tomu, že chci někoho přeplácet. Kuli tomu sem si to auto nekupoval..
Ale tady je řeč o 1000 Kč! Respektive o 934,- Kč s DPH za termostat k EGR ventilu. Jestli nevěříš tak si zadej na http://www.bmwkrotil.cz/index.php?mname ... menu&id=11 číslo dílu 11717787870 (termostat k EGR) a tam ti vyhodí tuto cenu. Autorizáky BMW mají ceny dílů stejnou. Takže nechápu, kde jsi vzal 3000 v Inveltu. No možná tak s prací za výměnu, to bych se nedivil :D je to dost náročný, cca. 5 minut i s cigárkem
01mira01
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: pon 16.04.2012 00:00
Bydliště: Plzeň

#127 Příspěvek od 01mira01 »

Ale já to vím,o kterém byla řeč. Jen pro informaci. V BMW co mám u sebe mi na telefonickej dotaz řekli že je za 3000kč. To je snad jasná informace, kterou jsem sem napsal. Proto jsem se pídil po někom jiném kde bych koupil za normální peníze. Nakonec jsem se zastavil tedy v Inveltu a pídil se přoč jej mají tak drahej a jinde daleko levnější. Obsluha u náhradních dílů mi řekla, že to byl asi omyl a mají ho skladem za 980kč. nevím zda cena je všude stejná ale mám účtenku na 980Kč.
01mira01
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: pon 16.04.2012 00:00
Bydliště: Plzeň

#128 Příspěvek od 01mira01 »

Vrátím se k problému s tím samostatným dílem. Včera jsem ho vyndal a dal novej. Zajímalo mi jak to vlastně je. Starej jsem rozebral. (15min.) Světe div se. Jsou tam dva asi bimetalové segmenty, které případně otevřou a zavřou vodu. Mě to zatuhlo v poloze zavřeno. Tento chladič má pouze verze s automatickou převodovkou. To jsem si ověřil v Inveltu, kde mi to prodejce ND ukázal v nákresu. Tudíž se dají vyřešit dvě Varianty. Vynechat celej chladič a tím nebude na voze již ani chladič, který může téci ani tento termostat, který se časem porouchá. Dal by se jen svod egru bez chladiče pro manuál a přívod vody by se pouze svedl hadicí ze vstupu pro tento chladič zas do výstupu.. Nebo další a to asi ideální varianta. Termostat vyndat, lehce z něj vybrat obě části bimetalů, který zde dělají ten ventil a nechat bez možnosti uzavření dále jen čistě protékat vodu chladičem. Ušetříte v té poslední variantě i tu tisícovku. Minimálně vykucháním termostatu a znovu namontování, přijdete na to, zda je tímto termostatem či tím hlavním. Překvapilo mi, že to pak opravdu rychleji topí.
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Klubové ID: 1429

#129 Příspěvek od m.deejay »

tady ty jsem kupoval já :
* EGR dle OE 11717787870 -> BEHR 142570 za 385,-
* chladivo dle OE 11517805811 -> TRISCAN 862022588 za 900,-
...od výměny se to rychle ohřeje a topí...
:)
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
tom955i
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 01.11.2012 01:00

#130 Příspěvek od tom955i »

m.deejay píše:tady ty jsem kupoval já :
* EGR dle OE 11717787870 -> BEHR 142570 za 385,-
* chladivo dle OE 11517805811 -> TRISCAN 862022588 za 900,-
...od výměny se to rychle ohřeje a topí...
:)
ale kde ,kde jis to kupoval :?: :twisted:
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Klubové ID: 1429

#131 Příspěvek od m.deejay »

tom955i píše:
m.deejay píše:tady ty jsem kupoval já :
* EGR dle OE 11717787870 -> BEHR 142570 za 385,-
* chladivo dle OE 11517805811 -> TRISCAN 862022588 za 900,-
...od výměny se to rychle ohřeje a topí...
:)
ale kde ,kde jis to kupoval :?: :twisted:
...kupoval jsem od člena Nowic... :)
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#132 Příspěvek od sedyvlk6 »

Měl jsem ten samý problém auto se po městě zahřálo maximálně na 71 stupňů a mimo město 60 stupňů a na nohy mi foukal vlažný vzduch.Hojní výstupy foukali docela teplej vzduch. A tak jsem začal s prvním (levnějším EGR termostatem cena 450,- Kč po slevě origo BMW jen vybroušené protože se tenhle termostat v neoriginálu nevyrábí tak BMW pro neoutorizované prodejce dílů jejich logo a číslo vybrousí) po této výměně se teplota v průměru zvedla o 5 stupňů a tak jsem koupil velký hlavní termostat ( 1350,- po slevě) výměna už nebyla na 10 minut ale cca na 1 hodinu. Odmontovat horní dekl,kryt stěny,vyndat vrtuli a odpojit pár hadic. Někdo tu psal že to jde ze spoda ale to je blbost protože tam překáží klimapumpa. No ale po výměně auto drží teplotu mezi 90 - 94 stupni. A co se týče topení tak jak jsem si myslel že auto dobře topí tak teď hicuje :o) Jen chci říct aby jste se nenechal nikdo zmást tím že když vyndáte starý termostat že bude zavřený a podle zdravého rozumu by měl fungovat. Není to pravda. :idea:
tom955i
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 01.11.2012 01:00

#133 Příspěvek od tom955i »

uz je mam doma ,EGR uz je vymenej a stouplo to o 5-7 st. ale topi o dost rychleji,stale jen na 73, v patek jde na radu ten hlavni tak uvidim o kolik mi klesne spotreba , bufik mi huci porad ,jako bych jezdil na nej :D
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#134 Příspěvek od sedyvlk6 »

tom955i píše:uz je mam doma ,EGR uz je vymenej a stouplo to o 5-7 st. ale topi o dost rychleji,stale jen na 73, v patek jde na radu ten hlavni tak uvidim o kolik mi klesne spotreba , bufik mi huci porad ,jako bych jezdil na nej :D
to je přesně můj případ po egr malé zlepšení ale je to hlavně v tom hlavním termostatu. To je prostě slabost této série.
haarosh
Registrovaný
Příspěvky: 199
Registrován: stř 03.05.2006 00:00

#135 Příspěvek od haarosh »

Tak si takhle jedu do práce a příjde mi, že to nějak málo hřeje. Na cestě domů jsem si přes menu zobrazil teplotu a za 40 km jsem se nedostal přes 75 stupňů. A co mě teda nejvíc sere, že jsem oba termostaty v říjnu měnil!!! Koupil jsem v BMW nové origo a vydržely mi půl roku. To už opravdu BMW tak kleslo a nejsou schopní udělat pořádně tak primitivní věc jako je termostat? A moc se těším zase na to rozebírání půlky auta, abych se na něj dostal, pak následnou reklamaci u BMW a jejich chytré kecy typu:" a měnil vám to autorizovaný servis? Ne? Tak to máte smůlu" No snad se tam nějak domluvím ale začínám být opravdu už znechucený, kam se ta proslulá spolehlivost jenom poděla, protože to nejsou jen termostaty... :cry:
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#136 Příspěvek od Teddy »

ku...va, tak asi nejsem divnej. Taky jsem před půl rokem koupil oba termostaty v BMW. Ohřívalo se mi to během 5 km. Super. Teď je to ale zase stejný, jako dřív. Říkal jsem si, že přece za půl roku nemohly odejít a lámal si hlavu, kde je problém.

Vrtá mi hlavou, jak poznam, kterej je vadnej a jak jim to budu reklamovat. Naštěstí jsem ty starý ještě nevyhodil..... Představa, že nebudu jezdit měsíc a pak mi reklamaci neuznaji je příšerná.

Asi je vyndam rovnou oba.
pekarik
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pát 02.03.2012 01:00
Bydliště: Tábor

#137 Příspěvek od pekarik »

Tak taky přidám moje postřehy s termostaty. Před výměnou termostatů teplota 68 stupňů, po výměně EGR termostatu teplota okolo 72 stupňů a až po výměně hlavního termostatu se teplota drží v rozmezí 90-94 stupně. Špatné byly oba dva, EGR termostat šel snadno profouknout o proti novému a hlavní měl jiný zdvih od pohledu proti novému. Ale myslím si, že zásadní problém byl v hlavním termostatu, ke kterému je bohužel mnohem horší přístup než k EGR termostatu.(dělal jsem to asi 3 hoďky).
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#138 Příspěvek od Teddy »

Reklamace termostatů úspěšná. Zítra jedu do BMW. Provedou rovnou i výměnu. Začnou EGR. Prej odchází častějš. Já si spíš myslim, že se jim do toho hlavního moc nechce.
Hlavně jsem rád, že to nemusim měnit sám, i když tam nejspíš pojedu ještě kvůli tomu hlavnímu. :-(

Necham si nastavit měření teploty a uvidim, jak se to ohřívá. Každopádně DPF už je zase plný, jak se to neregeneruje. :-(( Až budu mít chvilku, tak ho vyhodim a bude klid.
haarosh
Registrovaný
Příspěvky: 199
Registrován: stř 03.05.2006 00:00

#139 Příspěvek od haarosh »

Regenerace DPF nemá s rozbitým termostatem nic společného, tam se jedná o teplotu výfukových plynů. Při vadném termostatu normálně regeneruje, takže pokud u tebe nikoliv, hledal bych závadu jinde. Jinak moje zkušenost s reklamací u BMW Grál, přines termostat a my máme měsíc na vyřízení reklamace a samozřejmě fakturu o montáži v odborném servisu. Takže stejně musím nakonec koupit novej, protože ten původní jsem už zahodil a bez auta nemůžu fungovat. :(
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Klubové ID: 1429

#140 Příspěvek od m.deejay »

Stejně je to divný, že ty termostaty takhle odcházej a zvlášť pak u někoho po výměně nových za pár měsíců?
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
Odpovědět