Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E 39 tds- občasné vibrace při volnoběhu a rozmezí 800-900ot.

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#21 Příspěvek od bibikuba »

jinak jsem nechal dělat komplet vstřiky,repas čerpadla,všechny filtry,hadičky,neustále diagnostika a problém přetrvával :D :D Pořád to psalo závadu v el.hlavě čerpadla-servopohon ovládací tyče..Tak asi tak :D :D :D Docela mě zajímá estli to vyřešíš-mě se to nepodařilo.Smutný je že to v mrazech startovalo normálně a mimo ty špatný otáčky to jezdilo OK..Možná ti pomůže přeměření té komprese jak jsem psal-myslím ale že to tím nebylo-v mrazech to chytalo normálně sametově na šest válců :wink:
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#22 Příspěvek od starynovy »

robi to hlava cerpadla.
suchos
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: sob 23.05.2009 00:00

#23 Příspěvek od suchos »

Jak ti říkali u Bosche - vibrace způsobuje odcházející dvouhmotný setrvačník.
Já měl úplně ty samý příznaky, jako píšeš ty. Dvouhmotu jsem si vyměnil, rovnou jsem dal novou spojku, bylo po problému.
baworak1
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: ned 18.11.2012 01:00

#24 Příspěvek od baworak1 »

suchos píše:Jak ti říkali u Bosche - vibrace způsobuje odcházející dvouhmotný setrvačník.
Já měl úplně ty samý příznaky, jako píšeš ty. Dvouhmotu jsem si vyměnil, rovnou jsem dal novou spojku, bylo po problému.



Zdarec,tak byla to dvouhmota,spolu s ní jsem nechal vyměnit i komplet spojku včetně přítlačáku a je po problému........
Odpovědět