Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E61 teplota motoru

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
tom955i
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 01.11.2012 01:00

#1 Příspěvek od tom955i »

prosim o radu pokud nekdo nevi za jak dlouho a na kolik se ma ohrat motor mam 530d 2005 s vebastem, dnes bylo venku 1,5 stp. a po 15 km jsem tomel na 67, zda se mi to dost malo na ujeti takove trasy, nebo je to normal,?diky ptam se jen abych nemenil termostaty zbytecne,
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#2 Příspěvek od rooc »

Vecne tema kdybys hledal odpovis si sam, nicmene pokud mas po 15 km 60 stupnu urcite je menit zbytecne nebudes
Uživatelský avatar
Pavel525
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB

#3 Příspěvek od Pavel525 »

Mě se motor po výměně obou termostatů, když je kolem 0 nebo méně zahřeje na 90 po cca 18km.
Andr228
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: úte 24.07.2012 00:00
Bydliště: Valeč u Hrotovic

#4 Příspěvek od Andr228 »

Já mám po čerstvé výměně. parkuji v garáži 12°C venkovní 3,5°C, po ujetí dvou km tep.mot. 52°C, po devíti, provozních 90°C jsem nad míru spokojený. Investice 1800-, vlastní práce cca 3h a motor si chrochtá
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY

#5 Příspěvek od E30STORM »

Nechtěl jsem zakládat nové téma a jelikož znáte přesnou teplotu motoru, asi si to na BC umíte nějak objevit.
Mám 530i , rok 12/2003 , jak to udělám, abych to viděl - přžčsnou teplotu ?
tom955i
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 01.11.2012 01:00

#6 Příspěvek od tom955i »

kde sezenu nejlevneji termostaty ?mate nekdo odkaz -tip-diky
Andr228
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: úte 24.07.2012 00:00
Bydliště: Valeč u Hrotovic

#7 Příspěvek od Andr228 »

E30STORM: na youtube je toho dost, stačí zadat " How to check Engine Temperature in BMW" (tady na fóru je toho také požehnaně- http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&start=15) pak jenom v poly 19 zadat součet posledních pěti čísel VIN (ten najdeš v prvním poly) a vrátit se na sedmé pole a je to. Nepříjemné je, že to musíš dělat při každém startu
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY

#8 Příspěvek od E30STORM »

Díky, zkusím to , na youtube jsem to právě viděl, ale na 530d , tak jsem si říkal nebudu do toho dupat když mám jiný motor víš :-D
Andr228
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: úte 24.07.2012 00:00
Bydliště: Valeč u Hrotovic

#9 Příspěvek od Andr228 »

tak to si nejsem jistý, ale myslím že to je OBD a né motorem
dělám machra a neznám to, promiň
JH76
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: stř 19.09.2012 00:00
Bydliště: 0U0 0000

#10 Příspěvek od JH76 »

Taky jsem dneska sledoval na displayi teplotu chladící kapaliny (530xd, 170 kW). V garáži před nastartováním tam svítilo 17 stupňů. Pak při jízdě (silnice III. a II. tř., silný provoz, tzn. klidná jízda s davem) to vypadalo následovně: Na prvních dvou kilometrech, kdy se jede pořád do kopce, vyběhla teplota na 56 stupňů. Pak se naopak jelo dalších 6 km z kopce, takže brzdění motorem nebo mírně pod plynem - teplota spadla na 52 stupňů. Zbytek 10 km po rovině, teplota začala zase pomalu stoupat, v cíli cesty na 16. km to ukazovalo 71 stupňů. Vše při vypnutém topení. Takže nic moc :?
speedfred
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: sob 16.07.2005 00:00

#11 Příspěvek od speedfred »

JH76 píše:Taky jsem dneska sledoval na displayi teplotu chladící kapaliny (530xd, 170 kW). V garáži před nastartováním tam svítilo 17 stupňů. Pak při jízdě (silnice III. a II. tř., silný provoz, tzn. klidná jízda s davem) to vypadalo následovně: Na prvních dvou kilometrech, kdy se jede pořád do kopce, vyběhla teplota na 56 stupňů. Pak se naopak jelo dalších 6 km z kopce, takže brzdění motorem nebo mírně pod plynem - teplota spadla na 52 stupňů. Zbytek 10 km po rovině, teplota začala zase pomalu stoupat, v cíli cesty na 16. km to ukazovalo 71 stupňů. Vše při vypnutém topení. Takže nic moc :?

výmena termostatov ťa neminie.mal som to podobné a po výmene pri -28C(vonku) som motor za chvílu ohrial na 93C
tom955i
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 01.11.2012 01:00

#12 Příspěvek od tom955i »

hlavni uz jsem sehnal za 1300kc ,ale ten u toho EGR ventilu ne , poradite?
speedfred
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: sob 16.07.2005 00:00

#13 Příspěvek od speedfred »

tom955i píše:hlavni uz jsem sehnal za 1300kc ,ale ten u toho EGR ventilu ne , poradite?

skús v bmw,ja som ich kupoval tam,príp. ich skús vymeniť samostatne.
ja som najprv menil ERG a nepomohlo to,musel som potom aj hlavný.
01mira01
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: pon 16.04.2012 00:00
Bydliště: Plzeň

#14 Příspěvek od 01mira01 »

JH76
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: stř 19.09.2012 00:00
Bydliště: 0U0 0000

#15 Příspěvek od JH76 »

Jasan, taky jsem souběžně pročetl téma ohledně 525d. Zdá se, že je jasno. Díky.
Odpovědět