Bohužel neni to česky a jak čtu tak ty si taky neni čech
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Spotřeba E39... pochlubte se
Resim neco podobnyho, prodal jsem BMW kvuli spotrebe pri najetych 30 000-40 000km za rok uz se musi pocitat i s toudle polozkou. Tak jsem koupil Golfa mam to rok a je jasno jde to z baraku... Budouci volba je E39 2,8i v plynu vetsina lidi si to chvali tak si myslim ze to bude rozumna volba. Mam z toho i ponauceni
kdo jednou zkusi BMW cokoliv jinyho mu bude pripadat za trest 
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
no konečně rozumnej názor.Johnny469 píše:Resim neco podobnyho, prodal jsem BMW kvuli spotrebe pri najetych 30 000-40 000km za rok uz se musi pocitat i s toudle polozkou. Tak jsem koupil Golfa mam to rok a je jasno jde to z baraku... Budouci volba je E39 2,8i v plynu vetsina lidi si to chvali tak si myslim ze to bude rozumna volba. Mam z toho i ponaucenikdo jednou zkusi BMW cokoliv jinyho mu bude pripadat za trest
Já jezdím v 525i s LPG a prostě super. V přepočtu na benzín za 4,5-5,5litru na 100km v 200konovém autě ... a to se neloudám 130-180km/h dle nálady.
další auto V8 s LPG
-
magyar
- Člen Klubu
- Příspěvky: 430
- Registrován: sob 06.09.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3240
- Kontaktovat uživatele:
A Ty sa ukľudni s tými fakáčmi, má pravdu. Keď nevieš po česky, načo to hrotíš? Vyzerá to potom ako keby to písal negramotný jantar. Neboj sa, slovenčina je veľmi podobná a budú Ti rozumieť, navyše nebudeš przniť češtinu. Ten Tvoj češtin je fakt na fackuzverbo píše:JO MGR tema o psani, skus wikipedie![]()
Bohužel neni to česky a jak čtu tak ty si taky neni čech![]()
![]()
d(- -)b
Pekna spotreba super k tejto teme!SlimShady píše:A Ty sa ukľudni s tými fakáčmi, má pravdu. Keď nevieš po česky, načo to hrotíš? Vyzerá to potom ako keby to písal negramotný jantar. Neboj sa, slovenčina je veľmi podobná a budú Ti rozumieť, navyše nebudeš przniť češtinu. Ten Tvoj češtin je fakt na fackuzverbo píše:JO MGR tema o psani, skus wikipedie![]()
Bohužel neni to česky a jak čtu tak ty si taky neni čech![]()
![]()
![]()
E39 540iA, lpg od roku 2006,najeto 285tis,dlouhodobá spotřeba cca 12l/100km, dost ježděno město,tedy cca 30 procent město,70 procent dálkové. Na LPG nedám dopustit a vzhledem k dluholeté zkušenosti a najetým kilometrům bych už nic jiného než osmiválec na plyn neřešil.Je to prostě super a lidé co to krytizují většinou neví o čem je řeč a jen teoretizují a tlachají bez zkušeností.
Držim palce - to je bomba!!!rades píše:E39 540iA, lpg od roku 2006,najeto 285tis,dlouhodobá spotřeba cca 12l/100km, dost ježděno město,tedy cca 30 procent město,70 procent dálkové. Na LPG nedám dopustit a vzhledem k dluholeté zkušenosti a najetým kilometrům bych už nic jiného než osmiválec na plyn neřešil.Je to prostě super a lidé co to krytizují většinou neví o čem je řeč a jen teoretizují a tlachají bez zkušeností.
Panove dnes som bol ve Vsetine pre e39 na ND a bol som ponu na mojej 528i. Mal som zaprahnuty dvojosak a nanom tu 523i a spotreba: vid foto
/ospravedlnujem sa ale fotene zajazdy a fotene smecakom na tej najhorsej ceste v ČR/
/foto urobene +- v miestach Mohelnickych hor/
/ospravedlnujem sa ale fotene zajazdy a fotene smecakom na tej najhorsej ceste v ČR/
/foto urobene +- v miestach Mohelnickych hor/
- Přílohy
-
- 2012-11-25 12.52.41.jpg (44.59 KiB) Zobrazeno 686 x
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
luxusní.zverbo píše:10,4Filozof píše:ted nevím zda tam máš 100,4l nebo 10,4.
Pokud 100,4 tak to jsi jel v kopci s 2mi tunami navíc na zádech ne ?
Ona 523i je super v tom pokud jedeš dálku tak se tady borci předháněli kdo kolik dokáže a byla tady spotřeba 5,8litru/100km.
Na dálku nějakej úsek phodovou rychlostí kolem 90km/h.
Je to úspornej motor pokud stím jezdí někdo klobouka.
no ale ja mam 528i - pokud teda myslis moje autoFilozof píše:luxusní.zverbo píše:10,4Filozof píše:ted nevím zda tam máš 100,4l nebo 10,4.
Pokud 100,4 tak to jsi jel v kopci s 2mi tunami navíc na zádech ne ?
Ona 523i je super v tom pokud jedeš dálku tak se tady borci předháněli kdo kolik dokáže a byla tady spotřeba 5,8litru/100km.
Na dálku nějakej úsek phodovou rychlostí kolem 90km/h.
Je to úspornej motor pokud stím jezdí někdo klobouka.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
jo tak to jsem myslel že mluvíme o 523i ale i 528i není špatná je tam rozdíl asi jen pul litru. cca. Oba jsou super motory. Já mám starší 2,5i a ten jezdí podobně.zverbo píše:no ale ja mam 528i - pokud teda myslis moje autoFilozof píše:luxusní.zverbo píše: 10,4
Ona 523i je super v tom pokud jedeš dálku tak se tady borci předháněli kdo kolik dokáže a byla tady spotřeba 5,8litru/100km.
Na dálku nějakej úsek phodovou rychlostí kolem 90km/h.
Je to úspornej motor pokud stím jezdí někdo klobouka.
528i má pěkný krouták na taháni přívěsu s lodí nebo auta je uplně ideální.
528i je stějne jeden z nejvíce doporučovanejch motoru co se týče e39ky pak už jen dražší 170KW - 530i a 210KW V8 540i
R6 prostě dokáže jezdit v pohodě mezi 9-12litry co se týče průměru a je jedno zda 523i, 525i nebo 528i či 530i vše jsou super motory.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
... ženy umí překvapit ... nejen za volantemzverbo píše:moje manželka NEVIM JAK TO DELA ale jezdi za 8l pri osadce 4-5zen v aute na trase 22tam a 22spet a neflaka se, na jeji e46 320i jezdi za 7L ale budeme davat LPG do jeji e46ky takže pak jizda zadara
Znám to dobře.
A LPG je asi dneska nejlepší volba pro všechny lidi co nemají miliony na rozhazování .... Pak jedině nafta s třemi turby ... 550d
Celý jsem to nečet, je toho moc, takže se možná budu opakovat. Co se LPG týče - mám o půl tuny těžší auto a ještě 4.0l V8 (740i) a na dálku Plzeň - Kutná Hora 12l plynu v pohodě se 135 na tachometru a 2 až 3 dalšíma lidma. Bomba je v rezervě 72l, takže nikde nic nevadí, systém je nějakej Magic tuším a vyšlo to před 3mi lety na cca 32000,- Zatím spokojenost největší. Tankování je vpravo dole v nárazníku, takřka neviditelný a je to jen do plastu, takže nic, co by kdyžtak nešlo dát zpátky, ale proč by to někdo dělal? V E39 bych určitě nešel do 530i, jestli se bavíme o V8. Furt je to motor M6xBx, ta váha je podobná a to je, spolu s odporama, určující pro minimální dosažitelnou spotřebu. Kdyžuž, tak 540i a po zkušenostech ze 7er bych se ho fakt v plynu nebál, nebo když L6, tak 528i. Zase stejnej důvod - slabší se s tím víc "pere" a pak žere. S řazením už bych teď taky do manuálu nešel. Mám ho v tý 740 a je to tak, jak se tu psalo - řazení "gumový", setrvačný hmoty velký a než se překopne kvalt, je to buď tejden, nebo to člověk musí rvát a pak to zákonitě musí poslat do kelu. Taky s tím spousta lidí neumí řadit (je to spíš jak u náklaďáku) a podle toho ty převodovky, spojky a setrváky vypadaj. Ale taky jsem to strašně chtěl - je to 6st a byl jsem moc mladej, abych měl auto jen bez spojky 
