Chci se jen zeptat , zda někomu tento separátor skutečně zapříčinil to, že mu auto kouřilo.
Jedná se o to , že poslední 3 týdny, jen při prvním-studeném startu auto pořádně zakouří , dávám to za příčinu tomuto separátoru , jelikož to doposud nedělalo , nebylo s autem ježděno nikdy do omezovače a začlo to ze dne na den.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
530i E60 dotaz na olejový separátor
- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Klubové ID: 2613
- Kontaktovat uživatele:
Když jsem se o něm dozvěděl u své první 3.0d, tak tam byl hodně špatný, ale auto stejně nehulilo. Je divné, že by to začalo opravdu ze dne na den. Pokud jsi ho neměnil, vyměnil bych ho tak i tak, je to prevence a není to vysoká investice a často se pak začne chovat lépe (nebo pomůže placebo efekt
).
Mám ten stejný motor .
Pára je normální když je tak vlhké počasí, to bych neřešil o nic nejde.
Né jen že cítím, první start hodně zakouří a není to uplně černý dým, spíš jako nespálený benzín který nateče do válců.
Mám podezření na některý vstřikovač , ale zjistit se to nedá , první vteřinu po ranním startu totiž motor jede na 5 válců a tím pádem i zakouří , no asi vyměním všechny vstřiky , změřím tlaky ve válcích a budu chytřejší.
Pára je normální když je tak vlhké počasí, to bych neřešil o nic nejde.
Né jen že cítím, první start hodně zakouří a není to uplně černý dým, spíš jako nespálený benzín který nateče do válců.
Mám podezření na některý vstřikovač , ale zjistit se to nedá , první vteřinu po ranním startu totiž motor jede na 5 válců a tím pádem i zakouří , no asi vyměním všechny vstřiky , změřím tlaky ve válcích a budu chytřejší.
