Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
ABS/ASC čidla vyměněna - závada stále přetrvává
Ahoj, mám model E39 2.0 benzín. Svítily mi kontrolky ABS/ASC, bylo jasné, že se jedná o jedno z čidel ABS. Zajel jsem tedy na diagnostiku a ukázala se obě v předu. Vyměnil jsem je, kontrolky zhasly. Rozjel jsem se, zabrzdil a kopal mě brzdový pedál jako bych měl zablokovaná kola a po pár stech metrech se mi obě konrolky rozsvítili znovu. Auto jsem zdechnul, kontrolky zhasly a zase kopání do pedálu při brždění a tak to jde stále dokola. Opět diagnostika, žádné čidlo se nevykázalo, ale ukázala se tato závada: Spojitá regulace/rušení vadné. Bohužel jsme nepřišli na to, jaké je to kolo, to se neukázalo. Zkoušely jsme se dívat na rychlosti kol a vypadalo to v pohodě. Na pravém zadním občas problikla menší rychlost. Mohlo by to být kroužkem na ložisku? Nerad bych měnil něco, co nemusím. Vím, že se to tu omílá pořád, ale tohle jsem tu nenašel
Měl by někdo radu, krom toho, ať to pošlu ze skály? 
Děkuji za rady, no
Nicméně mi to nedalo a na ložisko jsem se podíval, čtecí ploška byla v jednom místě promáčklá, asi od bordelu. Ložisko jsem tedy vyměnil. Když jsem jel do rychlosti 40 km, tak mi opět kopal brzdový pedál, když jsem jel více, bylo to dobré. Kontrolky se nerozsvítily, ABS i ASC fungovalo. No, ujel jsem takhle přes 20 km a opět se mi rozsvítily kontrolky ABS a ASC. Po opětovném nastartováni mi to zhaslo, takže čidla by měly být v pohodě, aby ne, když jsem je všechny měnil. Má někdo nějakou radu? Zima se blíži a začinám mít strach, jak to v zimě pošlu do polí 
To je hezký, jak si tady píšu sám
Jel jsem s malou ze školky a nezapnul jsem rádio. V menší rychlosti po obci jsem slyšel takový vrkající zvuk, jakoby ASR, ale kontrolka nesvítila. Dělá to podle mě celou dobu, jen jsem si toho nevšiml. Tohle auto mám necelý měsíc a hned problémy. S naftovou E46 jsem jen jezdil.
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Pro Tvoje auto podle VIN (schválně nepíšu), 520i r.v. 09/98 jsou určena tato čisla ABS :venou83 píše:Přední: Meyle 314 899 0030
Zadní: Meyle 314 899 0039
Posledních 7 znaků VIN: v SZ uvedeno
Děkuju moc.
- přední náprava => díl č. 7, BMW číslo 34521182159, viz. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
- zadní náprava => díl č. 24, BMW číslo 34521182160, viz. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30
Podle http://opc.meyle.com/opc/productDetails ... 4+899+0030 číslo specifikace pro přední nápravu 314 899 0030 souhlasí.
Podle http://opc.meyle.com/opc/productDetails ... 4+899+0039 číslo specifikace pro zadní nápravu 314 899 0039 souhlasí.
Tedy v obou případech jsi chybu neudělal. Akorát, že Ti to ABS kope, jako kdyby systém vyhodnotil, že kola jsou ve smyku a proto aktivuje systém ABS bez příčiny. Ale na výměnu řídící jednotky ABS, jak je na tomto fóru populární, je pořád dost času. Jak z toho ven ?
Doufám, že problém nanastal po výměně zimních pneu, kdy zadní kola mají jiný obvod, než kola přední, jako můj syn před několika lety. Koupit čidla podle specifikace BMW (výše) od jiného dodavatele je výdej peněz bez zaručeného výsledku. Ale problém ve srovnávacím katalogu (=přiřazení) čidla k autu asi bude.
Vzhledem k bydlišti v Tachově bych zajel do http://www.autohaus-hager.de v Tirschenreuthu, máš to za rohem. Tady bych je seznámil s problémem a oni si už v pohodě poradí. Sklad náhradních dílů je zaváží 2x denně, to znamená že do druhého dne po diagnostice může být problém odstraněn. Nepracují zadarmo, hodina práce stojí 1.200 korun + materiál + DPH, ale na straně druhé jsou schopni jako autorizovaný servis BMW Ti dát zdůvodnění (Stellungsname), že současná namontovaná čidla jsou špatná nebo nevhodná, tj. důvod je vrátit dodavateli. Potom už je jen otázka dokázat, že montáž stávajících čidel byl a provedena odborným pracovníkem a měl by jsi dostat peníze zpět a mít auto v pořádku. To je asi cíl.
Pokud by jsi potřeboval pomoci dohodnout termín v TIR nebo znova diagnostikovat auto, tak mi napiš. Máš u mne hodinu diagnostiky zdarma a Mariánky máš taky za rohem, jen na druhou stranu od TC.
Děkuji za odpověď. Nebydlím v Tachově, ale u Konstantinových Lázní. S těmi cenami jsi mě nepotěšil. Už jsem se kvůli tomu vydal z peněz, co byly našetřený a pořád jsem to nevyřešil
Ještě k tomu se nám sype druhý auto a musíme do motoru. Zkusíme se ještě podívat, jestli jsou tam ty čidla dané tak, jak mají. Jinak holt sehnat peníz a uvidíme 
-
originalbmwparts
- Registrovaný
- Příspěvky: 89
- Registrován: čtv 08.09.2011 00:00
- Klubové ID: 2853
U předchozího auta mi taky ABS kopalo jen tak a v servise mi řekli, že to může bejt způsobený tim, že se čidlo obalí šponkama, protože je to magnet a pak to vyhodnocuje jako že kolem něj pořád jezdí ten čudlík co je na náboji a čidlo si myslí, že je to smyk. Čidlo mi vyčistili a od tý doby byl klid. Ale jestli je to takhle možný u BMW nevim. Osobně jsem měnil už obě zadní čidla a vždycky po výměně a ujetí pár metrů kontrolka zhasla a čidlo šlapalo jak má.
Zase tak jednoduchý to není, protože se musí OSC připojit do konektoru, jestli máš origo a to je opruz... to je tak na půl hoďky patlání. Jestli chceš a hodí se Ti to, tak se můžem třeba na středu odpo. dohodnout.
A na co osciloskop? No na co asi, na zobrazení průběhu signálu co leze z čidla, ne ?
Jestli má úrovně jaký má mít, jeslti mu nevypadává napájení a jestli je pravidelnej bez výpadků, pak v čidle problém nebude. A to se nejlíp pozná osciloskopem, když je k dispozici 
A na co osciloskop? No na co asi, na zobrazení průběhu signálu co leze z čidla, ne ?
