
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Bmw e39 525tds touring info ?
zdravim panove mam kupovat Bmw e39 525tds touring na co se mam zamerit podivat se ? nezlob te se ze zakladam tema ale spechato a rad bych vedel co zkontrolovat BMW jsem jeste nemel a nerad bych koupil hned nejakou sracku
predem diky za info.pry to ma mit 440tisic km ale ze pry byly delany rozvody pri 400 tisicich a ze je rozvod delan retezem a pry se doporucuje pri 450 tisicich .bude ten motor mrtvy uz ?

Takhle, motor musí mít sametový chod, žádná řechtačka jinak si užiješ...
Pokud bude špatně startovat za studena tak se připrav na výměnu žhaviček, není takovej problém.
Pokud bude špatně startovat za tepla, je to horší to bývá špatné vstřikovací čerpadlo, předem ti řikám že to neni nejlevnější záležitost.
Dej si pozor na geometrii, koukni jak má sjetý gumy a zda má volant rovně když jede po rovince.
Já mám předek zralej na výměnu silentbloků, nejde mi pořádně udělat geometri.
Také mám TDS a na budíkách mám 272 tis, ale rozvody vypadali na 300 tis po třetí
ale i když to má najeto celkem dost tak motor mi krásně vrní když zavřu kapotu tak neni skoro slyšet a v autě o něm ani nevím.
Momentálně mi nejspíš odešla napínací kladka řemenu takže nejezdim.

Když jsem ty rozvody dělal s mechanikem tak mi řikal že mě přežijou
Nevím, jaké tam budeš mít světla ale světla mívají ulámané držáky paraboly takže svití do země. Také si vyzkoušej ruční brzdu zda ti bude aspon trochu brzdit směrem do předu.
JInač takové ty normální věci, které si kontroluješ u každého auta, jsem tak krapet začátečník ohledně bmw
Pokud bude špatně startovat za studena tak se připrav na výměnu žhaviček, není takovej problém.
Pokud bude špatně startovat za tepla, je to horší to bývá špatné vstřikovací čerpadlo, předem ti řikám že to neni nejlevnější záležitost.
Dej si pozor na geometrii, koukni jak má sjetý gumy a zda má volant rovně když jede po rovince.
Já mám předek zralej na výměnu silentbloků, nejde mi pořádně udělat geometri.
Také mám TDS a na budíkách mám 272 tis, ale rozvody vypadali na 300 tis po třetí

Momentálně mi nejspíš odešla napínací kladka řemenu takže nejezdim.

Když jsem ty rozvody dělal s mechanikem tak mi řikal že mě přežijou

Nevím, jaké tam budeš mít světla ale světla mívají ulámané držáky paraboly takže svití do země. Také si vyzkoušej ruční brzdu zda ti bude aspon trochu brzdit směrem do předu.
JInač takové ty normální věci, které si kontroluješ u každého auta, jsem tak krapet začátečník ohledně bmw

Tak hlavně záleží za kolik TDSko chceš pořídit.To co tady vypsal Batler je tak za 100 tis.
Na každé E39 i E34 de geometrie na píču,protože nepovolíš spojovačky,pak musíš koupit nový axiální táhla,nebo autogen:)Mám tds skoro 3 roky a teplí starty mám občas horší,ale nehorší se to!Ráno startuju když je zima na první brnknutí.Ale to je jedno!Každopádně jestli nerozumiíš autum,nebo neděláš mechanika tak TDS není dobrá volba:DMusiš se v tom furt štourat:) Přeber jak myslíš.....nesnášim to auto,ale zároven ho miluju:) Jo málem bych zapoměl...spotřebu to má dobrou na svojí dobu a na 6 hladovejch krků....jezdim po praze za 7,8L/100km:)

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1316
- Registrován: sob 19.11.2005 01:00
- Bydliště: Krkonoše
- Klubové ID: 1762
To je těžký,, pokud říkáš, že má mít hotové rozvody, je to jen k dobru, ale pak záleží, jak je na tom zbytek, ať už motor (palice, čerpadlo - vstřikovací a podávací, turbo, chladiče) nebo převodovka, či podvozek. Prostě záleží na daném kousku, TDS už jsem nějaké měl, sice v trojkách, ale motor je stejný, dnes jsem se vrátil na otočku 1100km do Německa a jsem z toho motoru potěšen, jeli jsme 160/170km/h krom omezení stále a spotřeba dle dotankování 7,5l/100km:-). Pravda má svý potřeby a před půlrokem jsem do něj pustil 30t Kč...