Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

netěsnost tlakového potrubý E61 530XD

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Andr228
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: úte 24.07.2012 00:00
Bydliště: Valeč u Hrotovic

#1 Příspěvek od Andr228 »

Prosím o radu,
rozhodl jsem se vyměnit hlavní termostat a k mému zděšení byl všude okolo tlakového potrubý na turbo a k chladiči olej. Celé potubý je nějak volné. Nejvíc oleje je na čelním vstupu do turba a na přírubě obr.č.1 /5. Na té přírube (kovová trubka) je to pohyblivé.
Výkon to má, chyby to nehlásí, ale trošku to papá.
Poraďte prosím co stím, rozčiluje mě ten olej všude a co je horší, mám strach o turbo.
Plsss :(
foto č.2 a 3 real fotka
Přílohy
č.1
č.1
turbo.jpg (56.68 KiB) Zobrazeno 273 x
č.3
č.3
DSC08853.JPG (141.96 KiB) Zobrazeno 267 x
č.2
č.2
DSC08851.JPG (137.04 KiB) Zobrazeno 266 x
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#2 Příspěvek od rooc »

kup ty o kroužky na tu trubku u turba dělaj takově těsnění,,pokud když ji bezmeš do ruky a můžeš s ní hejbat sem tam..prostě kup nový..., prej věžnej jev...taky jsem to měnil..to samé je těsnění u intercooleru
Andr228
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: úte 24.07.2012 00:00
Bydliště: Valeč u Hrotovic

#3 Příspěvek od Andr228 »

Díky,tak jsi mě trošku uklidnil. Snad se mi povede rychle sehnat to těsnění, ať mi potvora neleží v garaži.
Můžu po zakrytování jít na mytí motoru a opláchnout to okolo toho turba?


Tak teď mě zase vyděsil kolega, že olej v intercooleru nemá co dělat. Kvůli tomu dával turbo na repas. 8O Co vy na to? plss
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#4 Příspěvek od Lucifer »

Nesmí tam bejt louže, jinak je to normální
Andr228
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: úte 24.07.2012 00:00
Bydliště: Valeč u Hrotovic

#5 Příspěvek od Andr228 »

Po sundání hadice z intercooleru, tak mi ukáplo pár kapiček
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#6 Příspěvek od rooc »

jak to psal lucifer, je to normální, pokud neodpojíš hadici a nevychčije ti z tama litr oleje.., je to ok...já i po tom.., co jsem všude to těsnění vyměnil, tak ten náznak toho oleje tam je.., kolegovi pogratuluj že si nechal asi zbytečně udělat repas turba a ty se hoď do klidu :D
Andr228
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: úte 24.07.2012 00:00
Bydliště: Valeč u Hrotovic

#7 Příspěvek od Andr228 »

Ufff, tak budu snad v klidu. Dneska jsem objednal těsnění (neskutečná darda 1200,- za čtyři těsnící gumy).
A co to mytí, nehrozí nějaký skrat?
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#8 Příspěvek od rooc »

počkej počkej...já to pořídit max za litr a to jsem s tím bral snad ještě 3 metry podlakových hadic taky v bmw... 8O
Andr228
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: úte 24.07.2012 00:00
Bydliště: Valeč u Hrotovic

#9 Příspěvek od Andr228 »

uvidíme co všechno tam bude, ale mělo by to být jenom to těsnění. Nu co už :cry:



Tak těsnění vyměněno a těsní, zvedl se i výkon. Díky za rady jenom ta cena byla opravdu 1200,-
Díky
Odpovědět