Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

nejde startovat s34 525tds

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
salz1111
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: ned 28.10.2012 00:00

#1 Příspěvek od salz1111 »

zdar hoši tak jsem vymenil svičky a chci nastartovat a misto toho aby to točilo...tak to strili jak z kulometu ten starter :( co s tim je? ani nerikejte že mi odesel starter z ničehonic diki...
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#2 Příspěvek od Raadii »

Nemáš v prdeli baterku? To občas pak takhle jakoby hlasitě cvaká a nemá sílu otočit motorem.
loyd-krismas
Registrovaný
Příspěvky: 697
Registrován: ned 24.10.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Klubové ID: 3029

#3 Příspěvek od loyd-krismas »

jo jo, tohle dělá baterka :wink:
salz1111
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: ned 28.10.2012 00:00

#4 Příspěvek od salz1111 »

jo baterka je hyn chytl jsem to pres druhe auto a podruhe už ani to ne ..ale už se mi zdala posledni dobou slaba už asi nedrži proud bo byla nabijena hold nove svičky maji vetši odběr..koupim radsi novou mužu použit misto 85A třeba 100A?
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#5 Příspěvek od Tompo »

Ta 100vka je pro TDS ještě OK, měl jsem už ve dvou TDS a fungovalo to dobře
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2970

#6 Příspěvek od darklord »

No, na TDS by som dal baterku co ma aspon 500A. 100A nenastartuje ani skodovku.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#7 Příspěvek od Tompo »

je to sice slovíčkaření, nicméně 100Ah a více mají startovací proud 720A a více...
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#8 Příspěvek od Lucifer »

Koukni i na kostru motoru :wink:
Kugelig
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od Kugelig »

Tompo píše:je to sice slovíčkaření, nicméně 100Ah a více mají startovací proud 720A a více...
Při tomto proudu - nějaké ztráty, je to pořád přes 8 kilowat výkonu do elektromotoru starteru. 8kW motor je už pořádnej kus mědi. Nechal jsem si měřit průtok do starteru na 525tds a bral 320 A. To je 3,5kW, což by bylo v limitní možnosti toho elektromotoru. Soudím, že kapacita akumulátoru nad 100 Ah může více zatěžovat alternátor, neb tento pracuje do větší zátěže pokud je aku více vyčerpán.
Odpovědět