Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

renovace laku

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#1 Příspěvek od Teddy »

Našel jsem tu téma renovace laku. Bohužel jsem nemohl položit dotaz přímo tam..... proč?
Na jakym principu je ta renovace? Jedná se o nanášení něčeho? Jak dlouho to na tom pak vydrží?
Nebo se jedná o rozleštění, tedy zbroušení vrstvy vrchního laku? Pak tedy kolikrát se dá toto provést než přijdu o lak úplně?
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#2 Příspěvek od Teddy »

Nikdo, kdo by tomu rozuměl?
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ
Klubové ID: 3068

#3 Příspěvek od caknakis »

kontaktuj uživatele Nowic....
Addict
Registrovaný
Příspěvky: 332
Registrován: sob 10.03.2007 01:00
Bydliště: Šumperk
Klubové ID: 2451

#4 Příspěvek od Addict »

Zkusim jenom v rychlosti a strucne odpovedet na Tve dotazy,protoze je to pomerne slozita problematika a je lepsi se pobavit primo u konkretniho auta s clovekem,ktery by to mel provest a doporuci Ti nasledny postup.
Uz podle vysvetlovani moznych problemu a postupu muzes alespon trochu odhadnout,jestli nejake auto delal ci nikoliv,protoze vylestenych 20 aut z cloveka profika neudela a neodbornym zasahem se da hodne pokazit.

- reakci primo do sekce,kde jsi nasel tema o lesteni,muze napsat pouze platici clen
- co se renovace tyce,tak jsi si v podstate odpovedel sam a jedna se o nahrati laku trenim,kdy se za urcite teploty zacinaji rozpadat castice pasty a az v teto chvili se jedna o korekci moznych skrabancu a ryh.Pri nizsich otackach a teplote dodas laku maximalne lesk,ale skrabance ve vetsi mire zustanou,samozrejme pri standartnim postupu.
Jedna se tedy v principu o zbrouseni urcite vrsty svrchniho ochraneho laku (pokud se jedna o metalizu).

Nevylucuje se,ze se da lak zbavit (v ramci moznosti) skrabancu a hologramu za pouziti jinych metod,ale vetsinou se jedna o urcity kompromis.

Rozhodne kazdy slusny "lestic" by Ti mel dat doklad,resp. zaruku nekolik mesicu na provedeny ukon (za predpokladu spravne udrzby o ktere by Te mel poucit).
Da se totiz vylestit auto i za daleko kratsi cas a pri pouziti mensi namahy,jen za pomoci "maskovacich" past,ktere pouzivaji tezke zakladove oleje a pomerne hodne dobre maskuji nektere neduhy na urcitou dobu.
Proto se nekdy stava,ze po urcite dobe vylezou ruzne hologramy a skrabance,ktere majitel za dobu po vylesteni sam nezpusobil a jen byly po tuto dobu zamaskovany.

Jak dalece je auto dobre vylesteno se da zkontrolovat za pouziti ruznych testovacich suchych cisticu,ktere sundaji posledni rezidia z past a vosku,ktere tak dobre nekdy maskuji.Dobre poslouzi na tuto zkousku i izopropyl alkohol,ktery je bezne dostupny a nestoji mnoho.

- to,kolikrat se da auto strojne vylestit je zavisle na tom o jaky lak se jedna,zda byl nekdy uz lesten,zda se jedna o puvodni lak,postup lesteni (jestli dotycny lestil hned hrubou pastou pri prvnim ukonu a nebo zacinal jemnou a az drobne lokalni nedostatky zalestil hrubou)........

Nejjednodussi je si nechat vrstu laku pred lestenim od dotycneho nechat zmerit a zkonstatovat,jestli se jedna o originalni lak ci nikoliv,muzete predejit do buducna mnoha problemum a dohadum.
Odpovědět