Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Webasto e34 525 TDS kolik litrů v nádrži??
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Ve WDS http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm po vyhledání nesmyslného hesla WAB1298HI-001641201 najdeš :
Bei dem Stand-/Zuheizgerät kann es zu folgenden Fehlerbildern kommen:
-
-
- Minimaler Tankinhalt sind 8 Liter Kraftstoff. D.h. bei Tank auf Reserve oder geringen Füllstand die Kraftstoffzufuhr sicherstellen.
Volně přeloženo - pokud nesvítí kontrolka malého množství paliva a všechny ostatní požadavky jsou taky splněny, Webasto by se mělo rozběhnout.
Bei dem Stand-/Zuheizgerät kann es zu folgenden Fehlerbildern kommen:
-
-
- Minimaler Tankinhalt sind 8 Liter Kraftstoff. D.h. bei Tank auf Reserve oder geringen Füllstand die Kraftstoffzufuhr sicherstellen.
Volně přeloženo - pokud nesvítí kontrolka malého množství paliva a všechny ostatní požadavky jsou taky splněny, Webasto by se mělo rozběhnout.
Díky moc, ale to platí pro e39 koukám ne? V e34 je u nafty čerpadlo webasta napojený na vracečku. Ale když jsem se koukal do nádrže, tak vracečka je tak cca 20cm vnořená horem do nádrže a pak tam v luftě končí. Čili když má nádrž zhruba palivo pod půlku, tak se vracečka obnaží - je nad hladinou - a wabasto má smůlu... je to normální? Dodatečně jsem webasto teď montoval do auta. S plnou nádrží fungovalo bez problému, ale teď mám 20 litrů v nádrži, a wabasto tak po dvou minutách chodu chcípne - když dovysaje naftu z trubek jelikož vracečka v nádrži je nad hladinou...starML píše:Ve WDS http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm po vyhledání nesmyslného hesla WAB1298HI-001641201 najdeš :
Bei dem Stand-/Zuheizgerät kann es zu folgenden Fehlerbildern kommen:
-
-
- Minimaler Tankinhalt sind 8 Liter Kraftstoff. D.h. bei Tank auf Reserve oder geringen Füllstand die Kraftstoffzufuhr sicherstellen.
Volně přeloženo - pokud nesvítí kontrolka malého množství paliva a všechny ostatní požadavky jsou taky splněny, Webasto by se mělo rozběhnout.
Někde se tu psalo třeba o E39 že podmínkou aby zaplo webasto je teplota...napětí Aku...min 15 litrů ropy v nádrži...Mě osobně funguje webasto u E39 i když svítí rezerva-myslím tím načasování ne pouze příhřev při nastartování...takže starML má pravdu
U E34 netuším kde je napojenej přívod ale myslím že neni problém ho předělat-když jsi ho dodatečně montoval určitě si poradíš 
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
E34/tds tak podrobně neznám, ale když se podíváš na http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=64&fg=65 , tak vidíš, že Webasto má vlastní čerpadlo, kterým má cucat naftu z nádrže a ne z přepadů. Když se podíváš do toho odkazu, co jsem Ti dával, jsou tam i další podmínky jako je napětí baterie apod, k překladu směle použij http://translate.google.cz/#de/cs/ . Další věc je, jestli to má být jako příhřev nebo nezávislé topení, tj. jestli máš velký BC, kde se to dá řídit. Jinak pouze jako příhřev za chodu motoru. A to se to ještě (pravděpodobně) musí nakódovat v IKE a IHKA. Takže to nakonec nebude tak jednoduché, ale přívod nafty je základ.
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Pokud Ti Webasto chytne, tak napětí baterky už nebude tak limitující. Podmínky startu a běhu Webasta jsou v tom odkazu výše. Podle mne bude problém jinde, tj. proč se po 2-3 min vypne :
- paliva tam bude dost, když to zakouří
- snímač plamene (=součástí žhavicí svíčky) nevyhodnotil hoření jako stabilní a ŘJ Webasta provoz ukončila a topení vyvětrala - takže žhavící svíčka jako sensor hoření. Ale taky může být propálená spalovací komora (to jsem měl já) => hoření bylo nestabilní nebo nedosáhlo potřebnou teplotu a zase se "offlo"
- nejde Ti oběhové čerpadlo Webasta (*), takže kapalina uvnitř se ohřeje a protože už je teplá dost, ŘJ vypne hoření a vyvětrá - tohle je můj tip
(*)Oběhové čerpadlo je buď ten malý černý váleček vlevo http://www.autosip.cz/fotky697/fotom/ge ... topeni.jpg nebo místo něj se o cirkulaci kapaliny stará přídavné oběhové čerpadlo - záleží na konfiguraci topení, někdy je v podběhu vedle Webasta, někdy u motoru.
Pokud jsi z Prahy, tak rozbij prasátko a vyraž sem http://www.webasto.cz/Mailer/content/we ... ontact.jsp . Do BMW by jsi musel jít s vkladní knížkou.
- paliva tam bude dost, když to zakouří
- snímač plamene (=součástí žhavicí svíčky) nevyhodnotil hoření jako stabilní a ŘJ Webasta provoz ukončila a topení vyvětrala - takže žhavící svíčka jako sensor hoření. Ale taky může být propálená spalovací komora (to jsem měl já) => hoření bylo nestabilní nebo nedosáhlo potřebnou teplotu a zase se "offlo"
- nejde Ti oběhové čerpadlo Webasta (*), takže kapalina uvnitř se ohřeje a protože už je teplá dost, ŘJ vypne hoření a vyvětrá - tohle je můj tip
(*)Oběhové čerpadlo je buď ten malý černý váleček vlevo http://www.autosip.cz/fotky697/fotom/ge ... topeni.jpg nebo místo něj se o cirkulaci kapaliny stará přídavné oběhové čerpadlo - záleží na konfiguraci topení, někdy je v podběhu vedle Webasta, někdy u motoru.
Pokud jsi z Prahy, tak rozbij prasátko a vyraž sem http://www.webasto.cz/Mailer/content/we ... ontact.jsp . Do BMW by jsi musel jít s vkladní knížkou.
- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
- Klubové ID: 2687
Děkuji za vyčerpávajíci osvětu starML, je možný, že je to právě oběhový čerpadlo na webastu, protože vydává takový zvláštní zvuky a je podle mě dost hlučný když honí vodu, posuďte sami.
http://www.youtube.com/watch?v=X0P5uHCggHg
http://www.youtube.com/watch?v=X0P5uHCggHg
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
