Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Vrzání volantu E61
Mám takisto 7/2003 530D E60. Vrzgalo jak sviňa rok. Začiatkom 2012 som nalial lubrizol, vymenil oba termostaty, niečo z toho pomohlo, lebo po pár týždňoch od tejto výmeny prestalo vrzgať nadobro. Dodnes si už nevrzol. Úľava!Nemusim píše:Mám E60 7/2003 jedno z prvních koupené v D a vrže jako svině![]()
Zkoušel ještě někdo ten návod s Lubrizolem? Vypadá to zajímavě..
rooc píše:vlezl jsem do mercedesu a chtěl to podle jejich čísla co sem dal kolega..a mě v mercedesu tvrdili, že to je aditivum do zadní nápravy![]()
![]()
![]()
![]()


Btw znamemu tiez povedali v mercedese ze mu tecie jeden tlmic. Akurat ze dotycny ma airmatic podvozok

http://www.xoutpost.com/attachments/x5- ... -07-08.pdfrooc píše:každopádně jsem se toho lekl a nevzal to, je to teda ono..? vše by sedělo, 50ml lahvička nicméně prej, do zadní nápravy aditivum
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: čtv 24.06.2010 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: čtv 24.06.2010 00:00
ja som to vyriesil na 530D E60, od kupy v 4/2011 som mal vrzganie, 2/2012 som bol na vymene termostatov, kvapaliny posilovaca a pridal som tam ten lubrizol. 3/2012 prestalo vrzgat. Ten jeden mesiac to postupne mizlo. Dodnes sa neozvalo. Neskutocna ulava to bola!soustek píše:Všeci tady píšete že vám to vrže, ale nikdo nenapsal jak to opravit, ani nikdo nenapsal že to vyřešil.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
kamarad prodal E60, koupil E65, má větší vybavu, spolehlivější auto, nic mu nevrže a ještě mu zbyly penízesoustek píše:Všeci tady píšete že vám to vrže, ale nikdo nenapsal jak to opravit, ani nikdo nenapsal že to vyřešil.

s tchánem už to řešíme taky, pokud si někdo teda odvezu 530xd, jaksi to nikdo nechce.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
hele, ty to asi nikdy nepochopíš,
já servisuju obojí, jak E60 tak E65,a Snejk taky, tak to sem může napsat.
E65 se dělá prakticky jen udržba, a to sou proti těm E60 starý potvory,
řekněmě že průůměrna E65 co ke mě přijede je rok 2003,kdežto pruměrná E60 je rok 2005, nájezd E60 je taky o dost níž.
jelikož se specilazuju na sedmičky, jezdí mi jich sem skoro stejně jak pětek, a mužu říct že na pětkách řeším závady mnohem časteji než na sedmách a to s tím ti lidi jezdí mnohem víc, například pán co dává 100 tkm ročne s E65. (a posrala se jen navi čtečka a hadice na DD) zbytek jen brzdy, oleje apod, na tachometru 400k.
jinak ted bylo v autobildu test auto po 100km a jedno z nejlíp umístěných aut byla právě E65 745i které se po 100tkm posralo jen kolečko idrivu, po testu bylo auto do šroubku rozebraneé a zmeřené opotřebení a nikde nic.
já servisuju obojí, jak E60 tak E65,a Snejk taky, tak to sem může napsat.
E65 se dělá prakticky jen udržba, a to sou proti těm E60 starý potvory,
řekněmě že průůměrna E65 co ke mě přijede je rok 2003,kdežto pruměrná E60 je rok 2005, nájezd E60 je taky o dost níž.
jelikož se specilazuju na sedmičky, jezdí mi jich sem skoro stejně jak pětek, a mužu říct že na pětkách řeším závady mnohem časteji než na sedmách a to s tím ti lidi jezdí mnohem víc, například pán co dává 100 tkm ročne s E65. (a posrala se jen navi čtečka a hadice na DD) zbytek jen brzdy, oleje apod, na tachometru 400k.
jinak ted bylo v autobildu test auto po 100km a jedno z nejlíp umístěných aut byla právě E65 745i které se po 100tkm posralo jen kolečko idrivu, po testu bylo auto do šroubku rozebraneé a zmeřené opotřebení a nikde nic.
- m.deejay
- Registrovaný
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Klubové ID: 1429
...no když budu mít sedmičku s motorem 730d, tak tam budu řešit kolem motoru ty samý věci...když budu mít E60 545i, tak to podle mě bude skoro stejné jako 745i - je to snad logický...JaraX píše:hele, ty to asi nikdy nepochopíš,
já servisuju obojí, jak E60 tak E65,a Snejk taky, tak to sem může napsat.
E65 se dělá prakticky jen udržba, a to sou proti těm E60 starý potvory,
řekněmě že průůměrna E65 co ke mě přijede je rok 2003,kdežto pruměrná E60 je rok 2005, nájezd E60 je taky o dost níž.
jelikož se specilazuju na sedmičky, jezdí mi jich sem skoro stejně jak pětek, a mužu říct že na pětkách řeším závady mnohem časteji než na sedmách a to s tím ti lidi jezdí mnohem víc, například pán co dává 100 tkm ročne s E65. (a posrala se jen navi čtečka a hadice na DD) zbytek jen brzdy, oleje apod, na tachometru 400k.
jinak ted bylo v autobildu test auto po 100km a jedno z nejlíp umístěných aut byla právě E65 745i které se po 100tkm posralo jen kolečko idrivu, po testu bylo auto do šroubku rozebraneé a zmeřené opotřebení a nikde nic.
...vůbec by mě zajímal celkový výčet zásadních poruch-závad u E60 a oproti jakým modelům je to horší - konkrétně v čem a ne "jedna bába povídala"

EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
...no když budu mít sedmičku s motorem 730d, tak tam budu řešit kolem motoru ty samý věci...když budu mít E60 545i, tak to podle mě bude skoro stejné jako 745i - je to snad logický...m.deejay píše:JaraX píše:hele, ty to asi nikdy nepochopíš,
já servisuju obojí, jak E60 tak E65,a Snejk taky, tak to sem může napsat.
E65 se dělá prakticky jen udržba, a to sou proti těm E60 starý potvory,
řekněmě že průůměrna E65 co ke mě přijede je rok 2003,kdežto pruměrná E60 je rok 2005, nájezd E60 je taky o dost níž.
jelikož se specilazuju na sedmičky, jezdí mi jich sem skoro stejně jak pětek, a mužu říct že na pětkách řeším závady mnohem časteji než na sedmách a to s tím ti lidi jezdí mnohem víc, například pán co dává 100 tkm ročne s E65. (a posrala se jen navi čtečka a hadice na DD) zbytek jen brzdy, oleje apod, na tachometru 400k.
jinak ted bylo v autobildu test auto po 100km a jedno z nejlíp umístěných aut byla právě E65 745i které se po 100tkm posralo jen kolečko idrivu, po testu bylo auto do šroubku rozebraneé a zmeřené opotřebení a nikde nic.
...vůbec by mě zajímal celkový výčet zásadních poruch-závad u E60 a oproti jakým modelům je to horší - konkrétně v čem a ne "jedna bába povídala"

Přesně takhle jak to napsal m.deejay to mám na mysli. Já seru na to jestli někde něco vrzne, jde mi o spolehlivost. Obě auta maj stejný motory tak to rozlišuj takhle. Ty furt srovnáš e60 530d s e65 745i a konstatuješ jak je e60 na nic. A testy jednoho kusu auta po 100 tkm jsou pěkná hovadina, jedna sedma může úplně propadnout a druhá vyhraje. Zrovna tak to může vyhrát Dacia, kdyby byla trochu vůle těhle organizací je prosazovat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
ale ja tu motory vubec neřeším.
poslední závady u E60
- zlomeny kabely v kufru
- zatečeny do jednotek v kufru
- zlomeny kable v kufru
- samovybijeni baterky
- IBS modul KO
- jednotka bagu KO
- PDC jednotka KO
jasně měl jsem tu E65 730D s prasklyma svodama. ale to neřeším, to je u obou stejny, řeším věci ktery stejny nejsou.
poslední závady u E60
- zlomeny kabely v kufru
- zatečeny do jednotek v kufru
- zlomeny kable v kufru
- samovybijeni baterky
- IBS modul KO
- jednotka bagu KO
- PDC jednotka KO
jasně měl jsem tu E65 730D s prasklyma svodama. ale to neřeším, to je u obou stejny, řeším věci ktery stejny nejsou.