Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
výkon motoru 2,5TDS 105kw
Tývole, tak to seš v troubě. Zákon o dani z paliv hovoří jasně. A tohle míchání je vlastně výroba paliva a to je za 12 let natvrdo.kizby píše:Jeden z důvodů proč jsem příznivcem TDS, jedou na vše co je mastnéJe teda fakt že před 14ti dny jsem dostal tankovací kartu na Benzinu, tak jsem zkusil tu slavnou Vervu, no a závěr?........ momentální smes v nádrži: nafta, kompresorový vyjetý olej a benzín. Výkon, řekl bych stejný
) Minimálně další dva mrtvý
-
kizby
- Registrovaný
- Příspěvky: 143
- Registrován: pát 28.12.2007 01:00
- Bydliště: Teplice
- Klubové ID: 1398
Nesmíš to míchat mimo nádrž, ale když to do mí naleješ postupně tak to se smíKugelig píše:Tývole, tak to seš v troubě. Zákon o dani z paliv hovoří jasně. A tohle míchání je vlastně výroba paliva a to je za 12 let natvrdo.kizby píše:Jeden z důvodů proč jsem příznivcem TDS, jedou na vše co je mastnéJe teda fakt že před 14ti dny jsem dostal tankovací kartu na Benzinu, tak jsem zkusil tu slavnou Vervu, no a závěr?........ momentální smes v nádrži: nafta, kompresorový vyjetý olej a benzín. Výkon, řekl bych stejný
) Minimálně další dva mrtvý
Ruda Dízl sice nevyrobil TDSo, o nějakém rotačním čerpadle se mu ani nesnilo, ale jinak na to není co napsat.
Ropná nafta už za mnou nesmrděla ani nepamatuju, proč taky, když to zjara všude tak krásně žlutě kvete. 
Ohřívat motor před odjezdem je zbytečné, tomuhle motoru to sice extra neuškodí, ale ani nic moc nepřinese. I manuál uvádí zahřívat v mírném otáčkovém režimu. Ono při nízkém zatížení síla od tlaku plynů není taková, aby došlo k protržení mazací vrstvy, a motoru je opravdu líp, když se na provozní teplotu dostane co nejdřív. Už třeba kvůli viskozitě oleje, který má studený trochu problém domazat 6. válec. Atd., bla bla. Jezdi samozřejmě jak chceš, pokud motor chrochtá, tak proč ne. Ale opravdu stačí nechat chvíli vrčet, než se rozlije olej, a jet.
Ohřívat motor před odjezdem je zbytečné, tomuhle motoru to sice extra neuškodí, ale ani nic moc nepřinese. I manuál uvádí zahřívat v mírném otáčkovém režimu. Ono při nízkém zatížení síla od tlaku plynů není taková, aby došlo k protržení mazací vrstvy, a motoru je opravdu líp, když se na provozní teplotu dostane co nejdřív. Už třeba kvůli viskozitě oleje, který má studený trochu problém domazat 6. válec. Atd., bla bla. Jezdi samozřejmě jak chceš, pokud motor chrochtá, tak proč ne. Ale opravdu stačí nechat chvíli vrčet, než se rozlije olej, a jet.
Nevím, ostatní argumenty znějí tak nějak "rozumně" ale jeden si nemůžu odpustit a rád bych na něj zareagoval:
špatné mazání motoru při studeném běhu? To je nějaká blbost ne? Vždyť každý motor má nejvyšší mazací tlak při studeném startu, mnohem lepší než při teplém volnoběhu, takže kde dochází k nedokonalému mazání teda? Velice jednoduše si to může každý ověřit u jakékoliv Tatry. Ty mají manometr na tlak oleje a každá Tatra má nejlepší tlak při studeném startu. To že se při běhu na volnoběh hůř maže motor? To by teda v konečném důsedku znamenalo, že motory z automatů budou teoreticky víc přidřené než motory z manuálů poněvadž v podstatě více času běží ve volnoběžných otáčkách? To mi přijde poněkud přitažené za vlasy.
Usazování nedokonale spálené nafty - dobře. stírání olejového filmu ze stěn válců při chodu za studena - fajn, dejme tomu. Ale nedostatečné mazání? Dle mého blbost.
Jo a nebavím se o medrních dieselech, to je něco diametrálně odlišného.
Tak proto ta rozdělovací hlava od tebe smrděla po petroleji nebo bůh ví po čem
Je fakt, že tvoje svérázné postupy jsem obdivoval už jedno v jakémsi jiném tématu 
špatné mazání motoru při studeném běhu? To je nějaká blbost ne? Vždyť každý motor má nejvyšší mazací tlak při studeném startu, mnohem lepší než při teplém volnoběhu, takže kde dochází k nedokonalému mazání teda? Velice jednoduše si to může každý ověřit u jakékoliv Tatry. Ty mají manometr na tlak oleje a každá Tatra má nejlepší tlak při studeném startu. To že se při běhu na volnoběh hůř maže motor? To by teda v konečném důsedku znamenalo, že motory z automatů budou teoreticky víc přidřené než motory z manuálů poněvadž v podstatě více času běží ve volnoběžných otáčkách? To mi přijde poněkud přitažené za vlasy.
Usazování nedokonale spálené nafty - dobře. stírání olejového filmu ze stěn válců při chodu za studena - fajn, dejme tomu. Ale nedostatečné mazání? Dle mého blbost.
Jo a nebavím se o medrních dieselech, to je něco diametrálně odlišného.
oldaf píše:Střílet se nemusej, auto je k tomu aby sloužilo a né abych byl jeho otrokem. Když tady napíšu že v jednom z aut nemám vyměněnej olej už asi 60tisíc km tak to už se pak budou věšetrooc píše:oldaf píše:Asi jsem jinej ale nedá mi to nezareagovat,s tdsem jezdím od baráku po ránu bokem s 5500otáčkama, do aut liju friťák, trafo, převoďák namíchanej s benzínem, řeznej olej, olej na mazání kompresorů, sádlo rozpuštěný v benzínu.
Ročně najezdím s tímhle motorem i okolo 70tisíc kilometrů a neřeším na tom nic, kromě žhaviček. Myslím že ještě k tomu s jakým výkonem na těch motorech disponuju bych po přečtení těhle nesmyslů chodil pěšky.
Po tom cos tu napsal, tipuju, ze se minimalne 2 lidi zastrelej:-)) mas bod
jestli pak nieje ten vysoky tlak za studena sposobeny tym ze ten olej v tatre je husty ako med, a olejove cerpaqdlo ma co robit aby ho natlacilo do kanalov.. to mazanie je naopak este horsie, a ten tlak za studena o tom svedci.
Tie ´´bio´´ paliva sa mi pacia, ale prirovnavat prvy diesel ktory mal jednu trysku velku ako malicek s rotackou v TDS, a capovymi vstrekmi ktore maju max. zdvih okolo 0,6mm
pokial to vrci tak nevidim problem, a verim tomu ze niektore tie oleje co tam oldaf leje budu robit mensi bordel nez lacna nafta, iked ten napis na viecku nadrze ´´No benzin mix´´.. to je ako fuck da police 
Tie ´´bio´´ paliva sa mi pacia, ale prirovnavat prvy diesel ktory mal jednu trysku velku ako malicek s rotackou v TDS, a capovymi vstrekmi ktore maju max. zdvih okolo 0,6mm
než jsem si koupil TDS měl jsem VW PASSAT 1,6 TD auto jezdilo sice dobře ale BMW to není. Každopádně když byl doma passat tak jsem měl jeden čas i velkou nouzi a passat jezdil na vše co bylo ( řepkový olej v Lidlu v akci, hodně trafo olej čím starší tím lepší, ale i neco co z výfuku smrdělo jako když hoří igelit ) to vše passat spálil a bez problému až na filtry ty jsem měnil každou chvíli.
Potom co jsem koupil TDS jsem ze začátku lil naftu a pak po čase (cca 3 měsíce od nákupu) začal lejt trafo, řepku atd.. a pak začali potíže neťesnost čerpadla , začali tíct vstřiky atd... Takže jsem vše opravil a leju zase jen čistou naftu a jezdím zas bez problémů.
Takže si osobně myslím že lepší je lejt naftu a jezdit bez problémů něž se v tom pořád vrtat a neco opravovat. Já mám zatím auto na to aby mě vozilo a hrabat se v nem moc nechci. Tím ale nechci říct že bych to neuměl .
Takže každej ať si leje co potřebule a pokud mi příjde že TDS moc papá a já na to nenám, tak si zas koupim starý vw 1.6 d a sním budu jezdit teměř zadarmo
Potom co jsem koupil TDS jsem ze začátku lil naftu a pak po čase (cca 3 měsíce od nákupu) začal lejt trafo, řepku atd.. a pak začali potíže neťesnost čerpadla , začali tíct vstřiky atd... Takže jsem vše opravil a leju zase jen čistou naftu a jezdím zas bez problémů.
Takže si osobně myslím že lepší je lejt naftu a jezdit bez problémů něž se v tom pořád vrtat a neco opravovat. Já mám zatím auto na to aby mě vozilo a hrabat se v nem moc nechci. Tím ale nechci říct že bych to neuměl .
Takže každej ať si leje co potřebule a pokud mi příjde že TDS moc papá a já na to nenám, tak si zas koupim starý vw 1.6 d a sním budu jezdit teměř zadarmo
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Tak proto ta rozdělovací hlava od tebe smrděla po petroleji nebo bůh ví po čem
Je fakt, že tvoje svérázné postupy jsem obdivoval už jedno v jakémsi jiném tématu
[/quote]
Tahle hlava neměla ani čas okusit jedno z mých výtečných paliv
, Když něco ladím tak to musím udělat na naftu abych se vyhnul pak případným problémům proč to třeba blbě jede. Opláchl jsem ji v čistým petroleji z 80-tých let a namazal olejem, v dnešní naftě by mi na polici zrezla. Víš kolik je v dnešní naftě vody?
Tahle hlava neměla ani čas okusit jedno z mých výtečných paliv
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Při mých nájezdech tyhle problémy vůbec nemám, a to s e34 jezdím na olej 6 let, s e39 rok a půl, jinak celkově už na oleje jezdím asi 10let, začal jsem na to jezdit ještě když olej stál v tesku 9,90,- a nebyl nijak omezován prodej, a argument že pokud někdo nemá na naftu tak si má koupit zdechlýho golfa je trochu mimo. Nejsem žádná socka co by neměla na naftu ale pokud můžu ušetřit ročně i víc jak 100tisíc korun na palivu tak takový prachy na ulici nenajdu. Taky si nemusím pak kupovat nějakou mrdku olítanou za 20tis.kč která objela tisíckrát zeměkouli a pak brečet že když jsem tam foukl trochu oleje tak to hned všude blije, radši si koupím libovku za ty prachy co ušetřím. Takže i kdyby mi auto vydrželo jen rok tak jsem na tom tak že vlastně jezdím zadarmo, když kilo ušetřím a za kilo si koupím každej rok nový.mtvrdik píše:než jsem si koupil TDS měl jsem VW PASSAT 1,6 TD auto jezdilo sice dobře ale BMW to není. Každopádně když byl doma passat tak jsem měl jeden čas i velkou nouzi a passat jezdil na vše co bylo ( řepkový olej v Lidlu v akci, hodně trafo olej čím starší tím lepší, ale i neco co z výfuku smrdělo jako když hoří igelit ) to vše passat spálil a bez problému až na filtry ty jsem měnil každou chvíli.
Potom co jsem koupil TDS jsem ze začátku lil naftu a pak po čase (cca 3 měsíce od nákupu) začal lejt trafo, řepku atd.. a pak začali potíže neťesnost čerpadla , začali tíct vstřiky atd... Takže jsem vše opravil a leju zase jen čistou naftu a jezdím zas bez problémů.
Takže si osobně myslím že lepší je lejt naftu a jezdit bez problémů něž se v tom pořád vrtat a neco opravovat. Já mám zatím auto na to aby mě vozilo a hrabat se v nem moc nechci. Tím ale nechci říct že bych to neuměl .
Takže každej ať si leje co potřebule a pokud mi příjde že TDS moc papá a já na to nenám, tak si zas koupim starý vw 1.6 d a sním budu jezdit teměř zadarmo
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Dneska zrovna sundávám hlavu na jednom oplu s motorem M51, přijela s tím paní co auto používá jako rozvážkový auto , takže auto furt někde stojí nastartovaný, po ránu taky nastartovaný před jízdou, a ještě k tomu ženská která se to bojí sešlápnout a sama říka že s tím nikdy nejela víc jak 120. Auto vaří jak kráva, z expanzky lítá voda a ani to ještě není ohřátý, tak si říkam kde je ta chyba? Všichni tvrděj jak moc ten motor šetřit, já tomu dávám napít hned od baráku ještě k tomu s 12mm hlavou a tlakem skoro 2 bary a na olejovej sajrajt a ono mi to funguje
A lidi co jsou poblázněný tím že to hlídaj aby to nevytočily za studna a jezděj pro prémiový paliva pak na fórech brečej jak to je hrozně poruchový a že furt řešej nějaký problémy. Nebudou ty problémy spíš tím že si každej koupí olítanej naleštěnej vrak se serviskou po starým pánovi
? Ale s 800tisíci najetýma kilometrama 
OLDAFE nemyslel jsem to nějak a na nikoho hanlivě. Já jen prostě že když jsem do toho začal lejt takový věci tak se furt něco sralo. Bydlím v paneláku a to znamenalo pořád jezdit k rodičům protože jen tam mužu auto rozebrat bez obav že mi kolem jdoucí nepřispůsobivý občan neco štípne když půjde okolo. Jinak jsem taky pro když mužu něco ušetřit a ani ne nebráním nejakým upravám na autě, jen na to prostě nemám moc místa. Když jsem měnil kastly na bawu a předělával z automatu na manual tak mi to zabralo cca měsíc a myslel jsem že se z toho táta zblázní. pratože jsem zabral cedlý dvorek.
Prostě to nemám na takový experimety tak jednoduchý
Prostě to nemám na takový experimety tak jednoduchý
Taky mu dám napít a nebojim se vytočit až do červenýho , ale musí bít ohřátý ... hlava je dlouhá, ale jak je ohřátej tak ho taky tak moc nešetřim čas od času se to musíoldaf píše:Dneska zrovna sundávám hlavu na jednom oplu s motorem M51, přijela s tím paní co auto používá jako rozvážkový auto , takže auto furt někde stojí nastartovaný, po ránu taky nastartovaný před jízdou, a ještě k tomu ženská která se to bojí sešlápnout a sama říka že s tím nikdy nejela víc jak 120. Auto vaří jak kráva, z expanzky lítá voda a ani to ještě není ohřátý, tak si říkam kde je ta chyba? Všichni tvrděj jak moc ten motor šetřit, já tomu dávám napít hned od baráku ještě k tomu s 12mm hlavou a tlakem skoro 2 bary a na olejovej sajrajt a ono mi to fungujeA lidi co jsou poblázněný tím že to hlídaj aby to nevytočily za studna a jezděj pro prémiový paliva pak na fórech brečej jak to je hrozně poruchový a že furt řešej nějaký problémy. Nebudou ty problémy spíš tím že si každej koupí olítanej naleštěnej vrak se serviskou po starým pánovi
? Ale s 800tisíci najetýma kilometrama
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Já myslím že u tohodle motoru se nevyplatí ho ohřívat v nízkých otáčkách, ten motor má debilní chlazení, ta vodní pumpa měla mít aspoň rychlejší převod. Na volnoběh v tomhle motoru ta voda skoro stojí, proto do těhle aut musely namontovat pomocný oběhový čerpadlo na topení jinak by jsme v tom zmrzly. Ta hlava se díky tomu že ta voda necirkuluje ohřívá na nekterých místech víc a někde míň, proto se to různě pne a kroutí. A čím dýl to je nastartovaný bez cirkulující vody tím jen hůř pro tu hlavu.
Nenechávám auto vrčet na volnoběh, max akorát v zimě, ale jak většina lidí. Sednu do auta nastartuju zapnu fukar a výhřev, vylezu oškrábu přední a přadní boční okna, senu a jedu. Na zadní prdím páč na tom vyhřejvanám skle později sníh sklouzne a couvám stejně přez zrcátkaoldaf píše:Já myslím že u tohodle motoru se nevyplatí ho ohřívat v nízkých otáčkách, ten motor má debilní chlazení, ta vodní pumpa měla mít aspoň rychlejší převod. Na volnoběh v tomhle motoru ta voda skoro stojí, proto do těhle aut musely namontovat pomocný oběhový čerpadlo na topení jinak by jsme v tom zmrzly. Ta hlava se díky tomu že ta voda necirkuluje ohřívá na nekterých místech víc a někde míň, proto se to různě pne a kroutí. A čím dýl to je nastartovaný bez cirkulující vody tím jen hůř pro tu hlavu.
Auto by nemělo vrčet na volno jen tak a hlavně né turbo motor ..
-
kizby
- Registrovaný
- Příspěvky: 143
- Registrován: pát 28.12.2007 01:00
- Bydliště: Teplice
- Klubové ID: 1398
No je to jednoduchý, jelikož čerpadlo mělo už něco nalítáno a gumičky v čerpadle a jiné těsnění už nebylo těsnění a tím že si tam dal olej, kterej je hutší a je tam pak jinej tlak tak ty spuchřivělý tesnění nevydřely. Stalo by se to později i u nafty, ale třeba o nějakej ten měsíc později. Myslím,ale pokud máš čerpadlo přetěsněný (nejde jen o vršek,ale i spodek) tak teď už jentak chcát nezačne. U vstřiků dát jen pořádný přepadový hadičky ideálně né ty opletený ale hladký, ty něco vydržej a tradá zas jezdím zadarmo. Nebo kde by to mělo jestě netěsnit a téct dál? Zatím u každého tdsa mi při cca 250tis začalo tect čerpadlo, ať jsem tam lil naftu nebo olej. Otázka pokolikátý to těch 250tis už mělomtvrdik píše:než jsem si koupil TDS měl jsem VW PASSAT 1,6 TD auto jezdilo sice dobře ale BMW to není. Každopádně když byl doma passat tak jsem měl jeden čas i velkou nouzi a passat jezdil na vše co bylo ( řepkový olej v Lidlu v akci, hodně trafo olej čím starší tím lepší, ale i neco co z výfuku smrdělo jako když hoří igelit ) to vše passat spálil a bez problému až na filtry ty jsem měnil každou chvíli.
Potom co jsem koupil TDS jsem ze začátku lil naftu a pak po čase (cca 3 měsíce od nákupu) začal lejt trafo, řepku atd.. a pak začali potíže neťesnost čerpadla , začali tíct vstřiky atd... Takže jsem vše opravil a leju zase jen čistou naftu a jezdím zas bez problémů.
Takže si osobně myslím že lepší je lejt naftu a jezdit bez problémů něž se v tom pořád vrtat a neco opravovat. Já mám zatím auto na to aby mě vozilo a hrabat se v nem moc nechci. Tím ale nechci říct že bych to neuměl .
Takže každej ať si leje co potřebule a pokud mi příjde že TDS moc papá a já na to nenám, tak si zas koupim starý vw 1.6 d a sním budu jezdit teměř zadarmo
máš pravdu bylo to tím že olej je hustější, ale samo sebou že i po přetešnění too bude mít jinou životnost na olej a jinou na naftu ... Já jsem teď spokojenej že za poslední dva roky zvedám kapotu jen když musím dolejt vodu do odstřikovačů, nebo měním olej...kizby píše:No je to jednoduchý, jelikož čerpadlo mělo už něco nalítáno a gumičky v čerpadle a jiné těsnění už nebylo těsnění a tím že si tam dal olej, kterej je hutší a je tam pak jinej tlak tak ty spuchřivělý tesnění nevydřely. Stalo by se to později i u nafty, ale třeba o nějakej ten měsíc později. Myslím,ale pokud máš čerpadlo přetěsněný (nejde jen o vršek,ale i spodek) tak teď už jentak chcát nezačne. U vstřiků dát jen pořádný přepadový hadičky ideálně né ty opletený ale hladký, ty něco vydržej a tradá zas jezdím zadarmo. Nebo kde by to mělo jestě netěsnit a téct dál? Zatím u každého tdsa mi při cca 250tis začalo tect čerpadlo, ať jsem tam lil naftu nebo olej. Otázka pokolikátý to těch 250tis už mělo
Ale mít zahradu a naní větší garáž s dílnou tak bych se v tom taky rád vrtal
ale mám ho....
