Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 530D NEBO 530I
Vesa88 píše:StepanMatl: Jak mam jezdit s 530D za 7L, je nejaky navod?Nejsem totiz schopnej se dostat pod 9L...Spis 9.5L kdyz jezdim normalne...plyn lochtam tak ze uz to snad ani vic lochtat nejde a jezdim celkem v plynulem provozu...
Jinak olej je vymenen pred 1000km 5W30 castrol EDGE, palivak, vzduhac vymeneny pri oleji. Turbo dochlazuju vzdy a s automatem radim jen kdyz stojim
ja mam 530d manual a jezdim dene 120km do prace nekdy jedu jak drak jindy jak klidas a spotreba se furt drzi na 5.5-6.2.a jestli mam koumat aktualni spotrebu tak na rovine pri 120km/h si to bafka za 4.5 ......
automat si proste o litr papne víc no ........
starynovy: Je to divny co?
Jediny co mi chybi je jizda bokem a ten prueh benzinu
S 528i jsem se sklouzl na kazdem kulataku co jsem chtel a mel jsem z toho radost
Ted mam zas radost z te pohody pri jizde...predtim jsem mel socialku ted mam celkem naloz a fakt je to kara na dlouhe cesty!
Ale planuju nejaky bawko jen pro zabavu 





-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
A k těm spotřebám: koukám, že co 530d, to jiná spotřeba...
je ale fakt, že i Ti moji známí s 530d se nějak nemůžou shodnout, kolik ty auta vlastně berou... 525d v Touru, manuálu, socka bez výbavy, spotřeba 5,6...
odzkoušeno - ten motor má něco do sebe, ale do E39 mi prostě nesedí. Ovšem to jsme zpět u osobních priorit, co kdo od auta chce...
A že se s 528i v automatu nedá jet za 9 litrů?? Tak mám asi zázračný auto.. Reálnou dlouhodobou spotřebu mám 10, nejezdím klobouk, ale ani jak hovado, převládá dálnice a okresky, ale do města se občas taky podívá...



A že se s 528i v automatu nedá jet za 9 litrů?? Tak mám asi zázračný auto.. Reálnou dlouhodobou spotřebu mám 10, nejezdím klobouk, ale ani jak hovado, převládá dálnice a okresky, ale do města se občas taky podívá...
jj je to tim automatem...vim ze ta kamosova 525D se da trhnout na kulataku bez spojkz, jen pridanim plynu...ale to s automatem nejde
A ani jsem si tohle auto nekupoval na praseni, ale pro rodinu
Akorat obcas me stve ze se s tim neda rychle rozjet...kdyz potrebuju nekam vjet tak je to bida, dam plnej kotel a nez se neco zacne dit, dost to trva...nez nafouka turbo doklouze automat
Neni na to nejakej figl? 




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 50
- Registrován: úte 11.01.2011 01:00
- Bydliště: Ostrava
tu spotřebu u 525d můžu potvrdit. Podle mě je to nedoceněný motor. Na takové to domácí žvýkání si myslím že to je to nejlepší. Osobně mám manuál tour v celkem slušné výbavě + nějaké vychytávky. Moje ježdění je přes týden 8km do práce, 2 křižovatky, 2 kruháče, střední provoz. V poledne na oběd, cca 4 km přes 2 křižovtky a jedny světla. Pak si pojím a jedu to samé za půl hodiny zpět. Po cestě z práce jedu ranní cestu ještě s jedním mezipřistáním v supermarketku. Pak 3x týdně výlet do centra cca 20-40 městských km s žádnou nebo jednou zastávkou podle toho koho vyzvedávám nebo kam jedu. O víkendu většinou takový kratší výlet tak do 100-200km, žádné dálnice. Takže cca 1000k měsíčně jen tyhle pojíždky. Pro diesel zcela nevhodný způsob provozu. No a spotřeba ...... počkejte si na to ...... tramtadadá .... 6.0 l/100km dle PP ...... dle měření od plné do plné 6.3l/100km ...... takže tak 70% příměstský a městský provoz zbytek okresky. Nejsem žádná brzda provozu. Tam kde jsou ve městě jen 2 pruhy proti sobě splynu s okolím a zbytečně nepředjíždím, když jsou 2 pruhy tak jezdím tím rychlejším. Okresky tak do těch 120. Žádný klobouk. Jen snaha o maximální plynulost. Motor držím někde mezi 1500 - 2500ot., víc jen když předjíždím. Olej měním co 10t km kvůli takovému provozu. Vždy se vzduchovým a olejovým fitrem. Taky kontroluju docela často tlak v pneu, min 1x měsíčně spíš častěji. Motor není žádný mladík, ale má nové vstřiky a čip, takže jsem výkonově zhruba na úrovni 3litru.
Další věc je automat, když jsem se rozhodoval, tak jsem přemýšlel že bych ho koupil a nechal zrepasovat abych měl jistotu, ale nakonec jsem našel 525d v manuálu tak jsem do toho šel, uvidím co na to spojka.
To byla moje uvaha když jsem vybíral, že cena za komplet dobrou spojku včetně 2 hmotového setrváku je skoro na úrovni preventivní repase nedorasovaného automatu. Ono obecně těch 525d je málo a není moc z čeho vybírat. Takže když jsem našel slušnou, docela dobře vybavenou 525d v manuálu tak jsem se smířil s tím, že automat až další auto.
Další věc je automat, když jsem se rozhodoval, tak jsem přemýšlel že bych ho koupil a nechal zrepasovat abych měl jistotu, ale nakonec jsem našel 525d v manuálu tak jsem do toho šel, uvidím co na to spojka.
To byla moje uvaha když jsem vybíral, že cena za komplet dobrou spojku včetně 2 hmotového setrváku je skoro na úrovni preventivní repase nedorasovaného automatu. Ono obecně těch 525d je málo a není moc z čeho vybírat. Takže když jsem našel slušnou, docela dobře vybavenou 525d v manuálu tak jsem se smířil s tím, že automat až další auto.
Vesa88 píše:jj je to tim automatem...vim ze ta kamosova 525D se da trhnout na kulataku bez spojkz, jen pridanim plynu...ale to s automatem nejdeA ani jsem si tohle auto nekupoval na praseni, ale pro rodinu
Akorat obcas me stve ze se s tim neda rychle rozjet...kdyz potrebuju nekam vjet tak je to bida, dam plnej kotel a nez se neco zacne dit, dost to trva...nez nafouka turbo doklouze automat
Neni na to nejakej figl?
Je...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 50
- Registrován: úte 11.01.2011 01:00
- Bydliště: Ostrava
hodně jsem po ní pokukoval akorát jsem potřeboval toura
(no teda já ne, ale znáte to) takže mi to doma neprošlo. Jinak výbavu mám stejnou kromě servotroniku, chvála bohu, jinak sportovní sedačky jsou docela dobré akorát nejsou tak pohodlné jako lámací (komfort), ale nemůžeš mít všechno, naučil jsem se nemít nic v zadních kapsách a sportovní sedačky nastavit opravdu sportovně a pak to jde, já bych se toho nebál, pokud je ten nájezd pravda tak to musí být tip ťop, zavolej, vem někoho kdo tomu rozumí s diagnostikou a balík peněz ... pak jen oleje, filtry, doladit co je potřeba, naimpregnovat vnitřek a budeš spokojený jako většina lidí s bmw ... pamatuj že zatáčka se dá projet 3mi způsoby, pomalu, rychle a v BMW ... no a kdyby náhodou jsi pak měl pocit že to má málo koníků tak nebudeš muset s tímhle nájezdem řešit ani vstřiky akorát si necháš udělat dobrý čip a pak už nepotkáš moc rychlejších aut .... akorát jsem si teď všiml že to auto slevnil o 30 litrů .... k....a .... teď mě to s...e ještě víc, nechce někdo koupit toura ve slušné výbavě, po komplet servisu, s čipem, tažným, brzdy brembo performance+keramické desky, nové zadní tlumiče a spousta dalšího ...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
LukesE39 píše:Vesa88 píše:jj je to tim automatem...vim ze ta kamosova 525D se da trhnout na kulataku bez spojkz, jen pridanim plynu...ale to s automatem nejdeA ani jsem si tohle auto nekupoval na praseni, ale pro rodinu
Akorat obcas me stve ze se s tim neda rychle rozjet...kdyz potrebuju nekam vjet tak je to bida, dam plnej kotel a nez se neco zacne dit, dost to trva...nez nafouka turbo doklouze automat
Neni na to nejakej figl?
Je - jet na M a ne D/S

