Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
kupuji 530xd T (E61) - jak na vady?
=pokud má člověk pořádnou dílnu se vzduchotechnikou, může tam mít nahozené i 4 v3s..., takže takový názor mi přijde spíš k smíchu.., vezmu to jinak..., zažil jsem x mechaniků, kterým "prachy" smrděj(tak ať si opraví jen to co jim je po chuti), nicméně si furt stěžujou na obsah své peněženky... řešení= jezdit k někomu, kdo má pořádnou dílnu i střeba s odsáváním splodin, než řešit někoho kdo si v dílně neůže ani otevřít vrata, protože by si vyvětral a měl by tam pak "zimenku", v tomto mám zas jasno já.. 
to je tedy velka kokotina. nechci resit jak moc je nebo neni diesel skodlivy a chapu i ty, kteri maj o moc radsi benzin. ale jestli je cilem tohohle sdruzeni nebo co to je tlacit na EU aby zrusila diesely (nebo tak neco, necet sem to cely), za jak dlouho myslite, ze potom zrusi benziny a budem muset vsichni jezdit v elektro nebo mhd?JaraX píše:http://www.antidiesel.eu/
viz linky na podobne tema v sekci pokec
jinak aby to nebylo uplne OT, spis souhlasim s tim DPF cistit nebo vymenit nez ho dat pryc, ale uvidim az to budu muset resit, treba zmenim nazor
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Já bych dal dotace na LPG at lidi jezdí úsporně a nesmrdí. Prostě LPG je luxus kterej chrání všechny i životní prostředí a defakto v zimě vidím jen horkej vzduch z výfuku, často po koupi jsem čuchal k výfuku a nic jsem necítil jen mírný oder plynu ale velice slabý takřka nemožný cítit.
Moje staré auto s 2,5litrem s LPG udělá mín smradu než kdejakej novej automobil co spaluje naftu či benzín.
Jedinná nevýhoda je že zavazí válec kterej by ale mohl bejt u nových aut z výroby umístěnej místo velké nádrže pod autem ideálně aby nezavazel.
Prostě LPG / CNG je nejlepší cesta a taky za 15,50-18Kč za litr je super když mi auto žere kolem 10/100km není to paráda ?
Moje staré auto s 2,5litrem s LPG udělá mín smradu než kdejakej novej automobil co spaluje naftu či benzín.
Jedinná nevýhoda je že zavazí válec kterej by ale mohl bejt u nových aut z výroby umístěnej místo velké nádrže pod autem ideálně aby nezavazel.
Prostě LPG / CNG je nejlepší cesta a taky za 15,50-18Kč za litr je super když mi auto žere kolem 10/100km není to paráda ?
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
naprosto souhlasím.Filozof píše:Já bych dal dotace na LPG at lidi jezdí úsporně a nesmrdí. Prostě LPG je luxus kterej chrání všechny i životní prostředí a defakto v zimě vidím jen horkej vzduch z výfuku, často po koupi jsem čuchal k výfuku a nic jsem necítil jen mírný oder plynu ale velice slabý takřka nemožný cítit.
Moje staré auto s 2,5litrem s LPG udělá mín smradu než kdejakej novej automobil co spaluje naftu či benzín.
Jedinná nevýhoda je že zavazí válec kterej by ale mohl bejt u nových aut z výroby umístěnej místo velké nádrže pod autem ideálně aby nezavazel.
Prostě LPG / CNG je nejlepší cesta a taky za 15,50-18Kč za litr je super když mi auto žere kolem 10/100km není to paráda ?
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
ja třeba neseru peníze, takže vzduchotechniku nemam a otviram si vrata. tím sem nechtěl říct že by mě to nějak extra sralo, ale že tam je prostě ten rozdil co z toho auta jde.rooc píše:=pokud má člověk pořádnou dílnu se vzduchotechnikou, může tam mít nahozené i 4 v3s..., takže takový názor mi přijde spíš k smíchu.., vezmu to jinak..., zažil jsem x mechaniků, kterým "prachy" smrděj(tak ať si opraví jen to co jim je po chuti), nicméně si furt stěžujou na obsah své peněženky... řešení= jezdit k někomu, kdo má pořádnou dílnu i střeba s odsáváním splodin, než řešit někoho kdo si v dílně neůže ani otevřít vrata, protože by si vyvětral a měl by tam pak "zimenku", v tomto mám zas jasno já..
dílna byl asi blběj příklad, ale prostě když si to nastartuju třeba v garaži nebo kdekoliv tak z novyho diesela bez DPH kašlu. ze starych TDS apod ne i když kouří 5x tolik. prostě to podle mě není o tom že to je špatne jen když to kouří.
Tak auto je doma a postupně se s ním seznamuju. Nefungující zadní stěrač je opraven, byl v hřídelce totálně zatuhlý a zaoxidovaný, skoro s ním nešlo otočit ani rukou, takže následovalo kompletní rozebrání, prostříkání WDčkem, vyčištění, namazání vazelínou a zase chodí zlehka. Nefunguje centrál (jen na DO, přes klíček odemykání/zamykání jde) a nejdou otevřít 5. dveře klikou na nich (tlačítkem z místa řidiče otevřít jdou), na rádiu se při automatickém ladění chytají jen 2 stanice. Vše směřuje k narušeným kabelům vč. koaxiálu v přechodu do 5. dveří, zkusím v autorizáku prověřit eventualitu uplatnění kulance, jak na to někdo na fóru upozorňoval. Výhoda by mohla být, že auto má první registraci v ČR a jezdilo na servis jen do autorizáku. Pokud mě s tím ale pošlou někam nebo nabídnou jen minimální svojí spoluúčast, budu to řešit podle zdejších návodů.
Nejde mi ale do hlavy jedna věc a nevím, jestli je problém v autě, nebo ve mně (český návod budu mít až dodatečně, tak je možná i druhá varianta) - jde o paměť sedadel. Paměť u řidičova sedadla je po předchozím uživateli nastavená tak, že v poloze paměti č. 1 člověk napůl leží a v poloze č. 2 je sedadlo trochu jinak, ale ne o moc líp, podle mě se ani v jedné z nich auto nedalo řídit. Sešteloval jsem si sedadlo podle sebe, zmáčknul "M", které se rozsvítilo, potom "1", načež "M" zhasnulo a myslel jsem, že tím mám nastaveno podle sebe (vše při zapnutém zapalování, motor neběžel). Když jsem se pak do auta vrátil a dal klíček do zapalování, zase se to nastavilo tak debilně podle předchozí paměti (sedadlo i volant) a ta moje poloha uložená nebyla, pořád tam byly ty dvě debilní staré. Opakoval jsem to několikrát a mojí polohu si to prostě nepamatovalo. Takže došlo na odpojení a znovuzapojení baterie, pak už se mi ta moje poloha do paměti uložila, schválně jsem pak nastavení rozhodil, zmáčknul "1" a vše najelo zpět na mojí polohu. Myslel jsem, že tím je to vyřešené, ale když jsem po třech hodinách sedl do auta a zajížděl s ním do garáže, zase vše při starém, po zasunutí klíčku si se mnou sedadlo lehlo a moje nastavení v paměti nebylo, na "1" i "2" byly zpět ty dvě staré blbé polohy
Co dělám špatně?
Jinak při seznamování s autem jsem trochu vymlátil baterku, jak je to s dobíjením? Všiml jsem si, že se zřejmě nemá nabíječka připojovat přímo u baterky, že je pod kapotou vyvedené + pod červenou krytkou. Takže plus napíchnout tam a minus někam na kostru?
Nejde mi ale do hlavy jedna věc a nevím, jestli je problém v autě, nebo ve mně (český návod budu mít až dodatečně, tak je možná i druhá varianta) - jde o paměť sedadel. Paměť u řidičova sedadla je po předchozím uživateli nastavená tak, že v poloze paměti č. 1 člověk napůl leží a v poloze č. 2 je sedadlo trochu jinak, ale ne o moc líp, podle mě se ani v jedné z nich auto nedalo řídit. Sešteloval jsem si sedadlo podle sebe, zmáčknul "M", které se rozsvítilo, potom "1", načež "M" zhasnulo a myslel jsem, že tím mám nastaveno podle sebe (vše při zapnutém zapalování, motor neběžel). Když jsem se pak do auta vrátil a dal klíček do zapalování, zase se to nastavilo tak debilně podle předchozí paměti (sedadlo i volant) a ta moje poloha uložená nebyla, pořád tam byly ty dvě debilní staré. Opakoval jsem to několikrát a mojí polohu si to prostě nepamatovalo. Takže došlo na odpojení a znovuzapojení baterie, pak už se mi ta moje poloha do paměti uložila, schválně jsem pak nastavení rozhodil, zmáčknul "1" a vše najelo zpět na mojí polohu. Myslel jsem, že tím je to vyřešené, ale když jsem po třech hodinách sedl do auta a zajížděl s ním do garáže, zase vše při starém, po zasunutí klíčku si se mnou sedadlo lehlo a moje nastavení v paměti nebylo, na "1" i "2" byly zpět ty dvě staré blbé polohy
Jinak při seznamování s autem jsem trochu vymlátil baterku, jak je to s dobíjením? Všiml jsem si, že se zřejmě nemá nabíječka připojovat přímo u baterky, že je pod kapotou vyvedené + pod červenou krytkou. Takže plus napíchnout tam a minus někam na kostru?
