Co mi prijde divny je,ze rano,kdyz je venku 10C a jedu domu 15km auto ma max tech 72-77C. Tu samou vzdalenost jedu odpoledne pri 20C venku a auto dosahne zase nejakych 87C to by bylo ok,ale az za 15km, coz se mi zda dost, urcite by to melo byt ohrate dle me po par km. Jinak topeni topi normalne. Urcite sem tady uz neco procital,takze asi vymena hlavniho termostatu me nemine.... nebo spis udelat nejdriv proplach a pak az ten termostat?? jak rikam,prijde mi divny,ze se auto zahriva v zavislosti na teplote okolniho prostredi. Je mi jasny,ze kdyz bude venku -50 ,ze to bude trvat dyl nez pri 10C ,ale 10C a 20C neni takovej rozdil, tak kde mam teda hledat problem?? dikes
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
cidlo teploty nebo termostat E39
zdar mam e39 525D 2001 man, problem je v tom,ze se mi nechce ohrat na dostatecnou teplotu,ale nizka taky neni. Vetsinou rozmezi mezi 72-77C. Nejdrive sem to zjistil,ze se ukazatel teploty lehce hybal doleva...pak sem to prepnul na maly bc a to mi ukazalo presnou teplotu.
Co mi prijde divny je,ze rano,kdyz je venku 10C a jedu domu 15km auto ma max tech 72-77C. Tu samou vzdalenost jedu odpoledne pri 20C venku a auto dosahne zase nejakych 87C to by bylo ok,ale az za 15km, coz se mi zda dost, urcite by to melo byt ohrate dle me po par km. Jinak topeni topi normalne. Urcite sem tady uz neco procital,takze asi vymena hlavniho termostatu me nemine.... nebo spis udelat nejdriv proplach a pak az ten termostat?? jak rikam,prijde mi divny,ze se auto zahriva v zavislosti na teplote okolniho prostredi. Je mi jasny,ze kdyz bude venku -50 ,ze to bude trvat dyl nez pri 10C ,ale 10C a 20C neni takovej rozdil, tak kde mam teda hledat problem?? dikes
Co mi prijde divny je,ze rano,kdyz je venku 10C a jedu domu 15km auto ma max tech 72-77C. Tu samou vzdalenost jedu odpoledne pri 20C venku a auto dosahne zase nejakych 87C to by bylo ok,ale az za 15km, coz se mi zda dost, urcite by to melo byt ohrate dle me po par km. Jinak topeni topi normalne. Urcite sem tady uz neco procital,takze asi vymena hlavniho termostatu me nemine.... nebo spis udelat nejdriv proplach a pak az ten termostat?? jak rikam,prijde mi divny,ze se auto zahriva v zavislosti na teplote okolniho prostredi. Je mi jasny,ze kdyz bude venku -50 ,ze to bude trvat dyl nez pri 10C ,ale 10C a 20C neni takovej rozdil, tak kde mam teda hledat problem?? dikes
-
mocuryamater
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
- Bydliště: kladno
