starynovy píše:ano ide tam len +12V na stop selenoid. nejake tie hadicky, a jedna tlakova ktora ovlada davku v zavislosti na tlaku.. inak povedane mechanicky MAP. Rozdelovacia hlava je rovnaka takze trubky sediet budu. Pedal potrebujes iny, usposobeny na lanko, tento ma prilis velky prevod a malu vyslednu drahu..iked vsetko sa da
No pozor, na mechanice jde ještě kabel z teplotního čidla v hlavě na ventil ovládající přesuvník vstřiku. Funguje to sice i bez toho, nicméně to tam je
Chlapi, díky moc... Tady jsou takový mechanici, že když se jich na něco zeptáte, tak vám řeknou, že je všechno špatně, že to nikdy nepojede, když to není originál... Takže radši s tem budu experimentovat já sám, než oni. Jak se říká, kdo nic nedělá, nic nezkurví
satvik píše:pak napis jak to pofrci s tou mechanikou oproti el
To ti můžu napsat taky, zjednodušeně. Každej kdo se v tom svezl s mechanikou tak pak nedokázal pochopit jak mohl předtím s takovou línou elektrickou kůlnou jezdit. Je to 100% o něčem jiným.
a cim je to sposobene ze to tak ide? ved davka nafty sa da spravit aj na elektronike budto powerboxom alebo chipom, viem ze na mechanike k tomu treba akurat kluc 13 a srobovak, ale obe by mali jazdit rovnako, a elektronika by mala mat lepsi, definovanejsi priebeh vykonu/momentu..ci?
starynovy píše:a cim je to sposobene ze to tak ide? ved davka nafty sa da spravit aj na elektronike budto powerboxom alebo chipom, viem ze na mechanike k tomu treba akurat kluc 13 a srobovak, ale obe by mali jazdit rovnako, a elektronika by mala mat lepsi, definovanejsi priebeh vykonu/momentu..ci?
ono na tý elektrice s TDSem už pohořelo hodně ladičů, zatím jsem neviděl tenhle motor s elektrikou aby měl přes 200PS. S mechanikou jako prd Ono to bude to samé jako s motorem od MB om606, tam taky všichni co chtěj pořádnej výkon dávaj starý mechaniky
ake upravy to obnasa, mam za to ze je to uplne rovnake ale nema regulacnu tlakovu banku na hlave.. paci sa mi ta idea vyhodit odtial elektroniku, spat do doby kamennej, na tomto sa nema ani co pokazit
starynovy píše:ake upravy to obnasa, mam za to ze je to uplne rovnake ale nema regulacnu tlakovu banku na hlave.. paci sa mi ta idea vyhodit odtial elektroniku, spat do doby kamennej, na tomto sa nema ani co pokazit
Má taky regulační baňku, jen je ovládaná podtlakem. Takže hadičku má zapojenou zespodu baňky, musíš ji zapojit z vrchu. A musíš v čerpadle vyměnit čelní vačku, dáš tam tu z TDSa, to platí i u čerpadla z 2,4td. S originální vačkou to taky jede ale né tak jak s vačkou z TDSa, TDS vačka má vyšší zdvih, takže tam cpe víc nafty.
j jasny, tak sa po niecom poohliadnem.. mam to len chvilu ale uz mi to pride lenive, zvlast ta trapna mapa ktora netaha pod 2000, ked viem ze ten diesel je schopny podobneho traktorovania ako TDI 1800-4200 to mi uz znie lepsie ako 2200+..
starynovy píše:j jasny, tak sa po niecom poohliadnem.. mam to len chvilu ale uz mi to pride lenive, zvlast ta trapna mapa ktora netaha pod 2000, ked viem ze ten diesel je schopny podobneho traktorovania ako TDI 1800-4200 to mi uz znie lepsie ako 2200+..
nejako viac ho nehonim, len vynimocne, TDI konci na 3500 takze itak spokojnost, ale viem ze potiahne aj do 5000, ale to ma uz boli aj za tu rozvodovu retaz inak, aku maticu ma cerpadlo, dufam ze hex, nie ten obrateny torx ako vacka
Oldafe, ještě bych se tě chtěl zeptat, jak vyřešit sání. Čerpadlo mám namontovaný a vše nachystaný, akorát mě tam nevleze to plastový sání starý má otočený příruby, takže to tam nenapasuju. Ikdyž zdělám to čidlo, tak je čerpadlo pořád moc vysoký. A to čidlo je na teplotu? Mám ho překopat jinam? Nebo ho mám normálně zaslepit a nedávat ho tam vůbec?
jura46x píše:Oldafe, ještě bych se tě chtěl zeptat, jak vyřešit sání. Čerpadlo mám namontovaný a vše nachystaný, akorát mě tam nevleze to plastový sání starý má otočený příruby, takže to tam nenapasuju. Ikdyž zdělám to čidlo, tak je čerpadlo pořád moc vysoký. A to čidlo je na teplotu? Mám ho překopat jinam? Nebo ho mám normálně zaslepit a nedávat ho tam vůbec?
Pokud máš plastový sání tak je to o něco horší, já si dělám nový víčka na vršek čerpadla(o něco nižší). Ale nacpeš tam i to origo, jen musíš víčko čerpadla trochu zbrousit takovej ten výstupek uprostřed víčka. U hliníkovýho sání to je úplně bez problémů.
Všechno už jsem zkoušel, všechno zabroušený atd... Ale pořád mě necelej centimetr chybí. Napadlomě upravit přímo to sání. Vařím plasty, takže by to neměl být takovej problém, jelikoš jsem se díval a je to klasický >PA< musím mrknout jak je to konstrukěne řešený, jestli je to sání celý akorát z toho plastu nebo je tam třeba nějáká železná vložka. Každopádně mě jde spíš o to, aby se nekorurvily tlaky a tom sání a nezačalo to dělat neplechu. Ale to je asi blbost, tím že zmenším ten prostor cca o 1cm^3. Každopádně vám moc dík za rady, něco takovýho dělám poprvé, tak su za vaše zkušenosti rád... Tady z okolí se do toho nechtěl pouštět nikdo. Spíš nikdo pořádně z mechošů atd. ani nevěděl, že něco takovýho vůbec jde udělat.