Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

planovana koupe e39 r 2001 530d aut.

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
stevelr
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 23.09.2012 00:00
Bydliště: Přerov

#21 Příspěvek od stevelr »

SlimShady píše:Plná paľba :D ty ma chceš urehotať k smrti :) daj sem inzerát. Len zo zvedavosti, aký máš cenový strop za "hotovku"? ;)


Ok mozna pobavim ted :)) mrknete na to

http://auto.bazos.cz/inzerat/18324066/B ... A-CENE.php
Haste
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: pát 01.10.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Haste »

stevelr píše:Ok mozna pobavim ted :)) mrknete na to

http://auto.bazos.cz/inzerat/18324066/B ... A-CENE.php


Na me to pusobi hodne neseriozne. A na aute je videt, ze uz hodne zazilo. Min. 250tkm to mit bude... Jestli vic, to takhle nepoznam.
stevelr
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 23.09.2012 00:00
Bydliště: Přerov

#23 Příspěvek od stevelr »

Haste píše:
stevelr píše:Ok mozna pobavim ted :)) mrknete na to

http://auto.bazos.cz/inzerat/18324066/B ... A-CENE.php


Na me to pusobi hodne neseriozne. A na aute je videt, ze uz hodne zazilo. Min. 250tkm to mit bude... Jestli vic, to takhle nepoznam.


No kdyz se na to zpetne divam tak mi to taky neprijde uplne OK. Uvidim co ten VIN napovi .
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#24 Příspěvek od LukesE39 »

Nevypadá až tak šíleně, v každým případě bych k tomuhle autu nejel bez diagnostiky a bez někoho, kdo E39ky dobře zná... Najeto může mít 250 ale i 350, to nepoznáš.. A km byc stejn neřešil, hlavně stav.. (automatu :twisted: ) A počítáš s tím, že investice do přední nápravy je cca 10 -15 tisíc?
stevelr
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 23.09.2012 00:00
Bydliště: Přerov

#25 Příspěvek od stevelr »

Haste píše:
stevelr píše:Ok mozna pobavim ted :)) mrknete na to

http://auto.bazos.cz/inzerat/18324066/B ... A-CENE.php


Na me to pusobi hodne neseriozne. A na aute je videt, ze uz hodne zazilo. Min. 250tkm to mit bude... Jestli vic, to takhle nepoznam.


No kdyz se na to zpetne divam tak mi to taky neprijde uplne OK. Uvidim co ten VIN napovi .
stevelr
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 23.09.2012 00:00
Bydliště: Přerov

#26 Příspěvek od stevelr »

LukesE39 píše:Nevypadá až tak šíleně, v každým případě bych k tomuhle autu nejel bez diagnostiky a bez někoho, kdo E39ky dobře zná... Najeto může mít 250 ale i 350, to nepoznáš.. A km byc stejn neřešil, hlavně stav.. (automatu :twisted: ) A počítáš s tím, že investice do přední nápravy je cca 10 -15 tisíc?


Jo to je jasny to je stejny cenove jak na passatu, ale to se nemusi udelat hned ne?
Dosty87
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 12.11.2011 01:00

#27 Příspěvek od Dosty87 »

Ty chces menit Passat 3BG Tdi 2004 s 530dA 2001?
- NEBLAZNI! Mel jsem Passata i 530dA 2003 ... Jsem jednoznacne pro BMW, ale musi byt TOP-TOP ... bohuzel takovych je opravdu malo (pokud tedy vubec) .. kdyz jsou, tak zaplatis mnohdy nad 160-170tis.
BMW z inzeratu bych nechtel, pac sice to jsou jen fotky, ale videl bych to jako obrovskou pokladnicku, kdy ty investice by oproti Passatu byly v mnoha desitkach tisic ...
Kdyz jen kouknu na ten interier a vubec celkovy vzhled toho auta, taky bych rekl, ze tech pul mega najeto bude mit ... Ja mel v me E39tce nalitano urcite 100% takovych 300tisic ... a interier byl oprasvdu zachovaly, kuze nepokrcena ... Mel jsem stesti asik a celkove toho tedka lituju, ze to slo pryc ... pac dneska uz BMW je nejspi k prodeji na dily - novy majitel boural :(((

PS: jestli chces e39tku v nafte, tak mej vzdy dostatek penez odlozenych bokem ... Rozhodne nekupuj BMW za kazdou cenu jen proto, abys BMW "mel"...Zruinovalo by Tě to :)

Koukni do DE a koukej na posledni rocniky 2003, VIN a historie dle servisky prokazana je podminkou

Peknou e39tkuinzeruje uzivatel Speetr = vypada hodne pekne, kdybych tedka ty penize na ni mel + mel neco bokem a to Bavo by bylo opravdu Ok (prsote tak, jak vypada) :))), sel bych do nej ...
stevelr
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 23.09.2012 00:00
Bydliště: Přerov

#28 Příspěvek od stevelr »

Dosty87 píše:Ty chces menit Passat 3BG Tdi 2004 s 530dA 2001?
- NEBLAZNI! Mel jsem Passata i 530dA 2003 ... Jsem jednoznacne pro BMW, ale musi byt TOP-TOP ... bohuzel takovych je opravdu malo (pokud tedy vubec) .. kdyz jsou, tak zaplatis mnohdy nad 160-170tis.
BMW z inzeratu bych nechtel, pac sice to jsou jen fotky, ale videl bych to jako obrovskou pokladnicku, kdy ty investice by oproti Passatu byly v mnoha desitkach tisic ...
Kdyz jen kouknu na ten interier a vubec celkovy vzhled toho auta, taky bych rekl, ze tech pul mega najeto bude mit ... Ja mel v me E39tce nalitano urcite 100% takovych 300tisic ... a interier byl oprasvdu zachovaly, kuze nepokrcena ... Mel jsem stesti asik a celkove toho tedka lituju, ze to slo pryc ... pac dneska uz BMW je nejspi k prodeji na dily - novy majitel boural :(((

PS: jestli chces e39tku v nafte, tak mej vzdy dostatek penez odlozenych bokem ... Rozhodne nekupuj BMW za kazdou cenu jen proto, abys BMW "mel"...Zruinovalo by Tě to :)

Koukni do DE a koukej na posledni rocniky 2003, VIN a historie dle servisky prokazana je podminkou

Peknou e39tkuinzeruje uzivatel Speetr = vypada hodne pekne, kdybych tedka ty penize na ni mel + mel neco bokem a to Bavo by bylo opravdu Ok (prsote tak, jak vypada) :))), sel bych do nej ...


Diky za radu, kdyz jsem daval inzerat na vymenu pasika byl jsem dost nasrany na nej protoze u lz me stal dost a porad jeste zbyva klimakompresor a brzdy. Ale podle toho co pisete tak tahle e39 by vysla na nekolika nasobne vyssi castku. Asi jdu id toho a necham si passata tak priste snad uz neco jako e6x
K0BLICH
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: sob 18.07.2009 00:00
Bydliště: Habry okr. Havlíčkův Brod

#29 Příspěvek od K0BLICH »

Ahoj, co se týče automatu předem si dej bacha jak funguje studený start převodovky (šlápneš na brzdu a dáš D...po puštění brzdy se musí auto okamžitě rozjet). dále si vyhlídni někde nějakej kopec a zkus se rozjet do kopce (pěkně jak v autoškole čim větší krpál tim lepší :) nech zařezené D a pusť nohu z brzdy...auto ti nesmí couvnout ani o píď). Poslední věc, auto by nemělo v žádném schématu otáček cukat nebo pocukávat...sleduj rafičku od otáčkoměru (neměla by kolísat). Samozřejmostí je vzít si s sebou někoho s diagnostikou a zkontrolovat statusy a life data co se týče turba a vstřiků! Kdybys měl nějakej dotaz dál napiš mi SZ. Přeju dobrý kup :)
stevelr
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 23.09.2012 00:00
Bydliště: Přerov

#30 Příspěvek od stevelr »

Tak díky zatím za rady, zítra vemu VIN co mi poslal do BMW HORIMEX v Olomouci a uvidíme co na něm najdou. Jinak, pokud to bude dobré, tak pojedu se na to alespoň podívat, pokud ne tak nic :)
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

#31 Příspěvek od ada540i »

V tom autě jsme jeli s kamarádem, interiér vypadá na 500 000km. Podvozek ve špatným stavu. Výbava celkem slušná, ale nefungovalo PDC a zadní el.okna. Potom mi přišlo, že z toho někdo vymontoval DSP audio. Anténka na zadním okně byla ulomená. Myslim že zrcátka byly vyteklý. Krytka airbagu spolujezdce prohnutá, nicméně na první pohled nevypadalo bourané takže těžko říct. Motor startoval a táhnul bez problémů, ale byl dost hlučný. Převodovka řadila hladce.
Nechci tady nikomu kazit prodej, majitel byl v pohodě týpek, ale to auto už má prostě svoje léta za sebou.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
stevelr
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 23.09.2012 00:00
Bydliště: Přerov

#32 Příspěvek od stevelr »

ada540i píše:V tom autě jsme jeli s kamarádem, interiér vypadá na 500 000km. Podvozek ve špatným stavu. Výbava celkem slušná, ale nefungovalo PDC a zadní el.okna. Potom mi přišlo, že z toho někdo vymontoval DSP audio. Anténka na zadním okně byla ulomená. Myslim že zrcátka byly vyteklý. Krytka airbagu spolujezdce prohnutá, nicméně na první pohled nevypadalo bourané takže těžko říct. Motor startoval a táhnul bez problémů, ale byl dost hlučný. Převodovka řadila hladce.
Nechci tady nikomu kazit prodej, majitel byl v pohodě týpek, ale to auto už má prostě svoje léta za sebou.


Ok díky za tip, já právě jezdím denně do práce a najedu cca 3000 km za měsíc, takže potřebuju něco co se mi nevysere za první zatáčkou. Podle toho co píšeš to spíš vypadá, že to fakt už je spíš garážová záležitost na víkendovou radost než spolehlivý pomocník a fešák. A kdy si v tom jel?
stevelr
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 23.09.2012 00:00
Bydliště: Přerov

#33 Příspěvek od stevelr »

Tak dostal jsem vysledek z kontroly VIN kodu a to nic nenapovedelo. Km se overit nedaji a podle posledniho prispevku to vypada ze bude zlatej passat.
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

#34 Příspěvek od ada540i »

Jeli jsme v tom asi před dvěma měsíci.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Andre2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: sob 15.10.2011 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#35 Příspěvek od Andre2 »

Pokud chceš nenáročného spolehlivého dělníka na každodenní ježdění, tak se obávám, že ojetá E39 530dA není ten nejvhodnější kandidát. Mám to doma taky, ale kdybych si na tom nebyl schopnej udělat všechno sám a musel to platit jinde v servisu, tak bych to už dávno poslal do světa.

(spíš něco ještě pošetřit a koupit třeba slušnou O2)
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

#36 Příspěvek od ada540i »

Tak zrovna O2 nevim teda :) kamarád by mohl vyprávět... Vzhledem k tomu, že polovina jich sloužila nějaké firmě si myslim, že to neni nejlepší volba a když už tak jedině v benzínu.
Naproti tomu kolega co se mnou byl kouknout na tuhle 530d si nakonec koupil krásnou e39 520i 2003 a teď po montáži LPG bude jezdit jako O2 tdi ale s třetinovým servisem a s trošku jiným komfortem.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Andre2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: sob 15.10.2011 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#37 Příspěvek od Andre2 »

Nemusím se ptát kamaráda, mám doma Scouta 2,0TDI s DPF 2007rok a E39 530dA tak můžu srovnávat...

S E39 mě baví jezdit víc, komfort lepší, obě auta mají cca stejnou spotřebu, ale na servis je to bávo kurva náročnější (a to ten Scout má už taky 220tkm) a ceny ND taky trochu jinde.
MateX3
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00

#38 Příspěvek od MateX3 »

Vesa88 píše:Jestli se nepletu tak dvouhmotak automat nema... :)


DSG automat má dvojhmoťák :D
stevelr
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 23.09.2012 00:00
Bydliště: Přerov

#39 Příspěvek od stevelr »

Díky všem za pomoc, nakonec jsem šel od toho a myslím, že jsem udělal dobře. Pro mé účely by tenhle kousek asi opravdu nebyl. Tak třeba příště s jiným BMW čao.
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

#40 Příspěvek od ada540i »

Andre2 píše:Nemusím se ptát kamaráda, mám doma Scouta 2,0TDI s DPF 2007rok a E39 530dA tak můžu srovnávat...

S E39 mě baví jezdit víc, komfort lepší, obě auta mají cca stejnou spotřebu, ale na servis je to bávo kurva náročnější (a to ten Scout má už taky 220tkm) a ceny ND taky trochu jinde.


Já se ale bavím o benzínovém BMW :wink:
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Odpovědět