Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
planovana koupe e39 r 2001 530d aut.
Asi nejlíp vzít sebou někoho kdo E39 zná. Když tam všechno funguje, tak je s tím moc příjemné ježdění, ale těch věcí, co tam můžou být špatně je hrozně moc a může z toho být jedna velká bezedná pokladnička.
A už vůbec pokud jsi toho s automatem moc nenajezdil, tak nemáš moc šanci poznat jestli je převodovka před (po) smrti nebo ne.
A už vůbec pokud jsi toho s automatem moc nenajezdil, tak nemáš moc šanci poznat jestli je převodovka před (po) smrti nebo ne.
Cajoch: A co mu to řekne, jestli měnili v převodovce olej? Nejsou vyjímkou převodovky co mají 400 tis. na původním oleji a šlapou dál bez problému... Tím neříkám že to je pro převodovku dobré, ostatně panují tu oba názory. Jedni říkají neměnit druzí měnit.
V každým případě stav automatky by měl dobře poznat někdo, kdo s ní má zkušenosti, když se s tím sveze.
V každým případě stav automatky by měl dobře poznat někdo, kdo s ní má zkušenosti, když se s tím sveze.
Tak to jsem v pr** protože nikoho neznám, kdo by to se mnou absolvoval tu prohlídku, tím spíš že já jsem z Přerova a sraz máme ve Velkém Meziříčí na půli cesty, protože on je z Týna u Vltavy. Tak asi jedině napíšu na nějaký servis, který je poblíž ten by mi snad mohl s tím poradit. Údajně dle kontroly automatu je v pořádku, ale nevím jak probíhala kontrola a co se vlastně kontrolovalo
Takže v podstatě jediná věc (mimo ty běžné) je poslouchat a cítit to jak pracuje automat? Případně mě ještě napadl dvouhmottý setrvák, ale to by se poznalo klepáním na volnoběh, ikdyž předtím jsem měl passata a tam se to tímto způsobem poznalo.

Aha
trapas no tim lip, nicmene jakym zpusobem probiha kontrola automatu v servisu? Borec mi psal ze kontrolu v servisu na automat udelanou ma.
Pred tim jsem mel Tigru, audi a3 a passata b5,5 ale automat a BMW a tak se fest tesim na sve prvni radne auto, ale nechci se prace nechat unest a koupit srot.

Pred tim jsem mel Tigru, audi a3 a passata b5,5 ale automat a BMW a tak se fest tesim na sve prvni radne auto, ale nechci se prace nechat unest a koupit srot.
Aha
trapas no tim lip, nicmene jakym zpusobem probiha kontrola automatu v servisu? Borec mi psal ze kontrolu v servisu na automat udelanou ma.
Pred tim jsem mel Tigru, audi a3 a passata b5,5 ale automat a BMW a tak se fest tesim na sve prvni radne auto, ale nechci se prace nechat unest a koupit srot.

Pred tim jsem mel Tigru, audi a3 a passata b5,5 ale automat a BMW a tak se fest tesim na sve prvni radne auto, ale nechci se prace nechat unest a koupit srot.
Jo jeste majitel menil budiky protoze se pry zasekavaly a ted ale ukazuji spatny pocet km a ten je 460tis. Ale udajne v ridici jednotce je 270. Tis ale ze se to neda zmenit v tech budikach jedine zase za nove. Moc jsem to nepochopil, protoze ve VW staci bezna diagnostika VAG a hex kabel a muzes tam zmenit km za par minut.
Jo jeste majitel menil budiky protoze se pry zasekavaly a ted ale ukazuji spatny pocet km a ten je 460tis. Ale udajne v ridici jednotce je 270. Tis ale ze se to neda zmenit v tech budikach jedine zase za nove. Moc jsem to nepochopil, protoze ve VW staci bezna diagnostika VAG a hex kabel a muzes tam zmenit km za par minut.
LukesE39 píše:Co já vím, tak jakmile se zasekávají budíky, tak se někdo hrabal v tachometru (stočil ho).. Opravte mě někdo, jestli se mýlím...
Tak to asi kaslu, protoze kdo vi kolik to ma nalitany za ty roky a automat dle clanku tady vydrzi tak tech 200 az 250 tis a pak oprava vetsiho razeni je nevyhnutelna :/. A je to pravda ze se to z ridici jednotky motoru neda propsat na tachac?
stevelr píše:Jo jeste majitel menil budiky protoze se pry zasekavaly a ted ale ukazuji spatny pocet km a ten je 460tis. Ale udajne v ridici jednotce je 270. Tis ale ze se to neda zmenit v tech budikach jedine zase za nove. Moc jsem to nepochopil, protoze ve VW staci bezna diagnostika VAG a hex kabel a muzes tam zmenit km za par minut.
Co ti brani si vzit VINko a nechat si ho proverit v nejblizsim BMW servisu. Udelali mi to zadara asi za 10 sekund vcetne vytisknuti historie, co o nem BMW ma.
SlimShady píše:Hehe, ten tachometer... dobrá ojebkaBTW. koľko do toho chceš dať?
No abych byl uprimny tak to menim za svuj passat 1.9tdi roku 12/2004 do ktereho jsem dal uz dost cca 55 tisic za posledni rok takze je v dorym stavu az na klimu ale zase borec rikal ze chce pro rodinu kombika tak to dava na vymenu je to e39 mpaket rok 2001 v plne palbe.
Haste píše:stevelr píše:Jo jeste majitel menil budiky protoze se pry zasekavaly a ted ale ukazuji spatny pocet km a ten je 460tis. Ale udajne v ridici jednotce je 270. Tis ale ze se to neda zmenit v tech budikach jedine zase za nove. Moc jsem to nepochopil, protoze ve VW staci bezna diagnostika VAG a hex kabel a muzes tam zmenit km za par minut.
Co ti brani si vzit VINko a nechat si ho proverit v nejblizsim BMW servisu. Udelali mi to zadara asi za 10 sekund vcetne vytisknuti historie, co o nem BMW ma.
Dobra rada, ale predtim u audi mi tohle delali za 500 a nic nezjistili jeste, no taky Frommer auto stoji za ****. Zkusim Horimex v OL a uvidim co mi reknou.