Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
DPF - vymontování
rooc píše: mame stk...proto jsem psal, ze jsem to hned rano strcil na emise, psal jsem ze s filtrem ma limit, 1,5...ja 0,63
ja myslím že s filtrom je stupen absobcie 0,51 alebo 0,50 je to aj na výrobnom štítku. 0?63 asi aj tak nie je zlé.
nedávno išli kámoši za mnou na druhom aute tak mu volám :"kukni na to či mi to dymí" dával som tomu záhul a aj kludná jazda ,celkovo snád 10km a pravdepodobne asi iba pri kick downe vyletel malý oblak dymu,skoro nebadatelný(keby sa na to nezameral).
takže ak máš všetko ok,dymit by to nemalo.
možno sa ale raz vrátim k DPF,ked to bude stáť ako u pežotu.preto to zatial nebudem odstranovať SW.
zdravim,
mam sice e90 320d 120kw , ale chtel bych se zeptat , vyskakuje mi pri kazdem startu na navigaci chyba Particle filter failure ( http://www.revtronic.com/images/stories ... ailure.jpg ) pocitil jsem snizeni vykonu a to hlavne nad 3000 otacek . Je mozne , ze to snizeni vykonu omezila nejak ta chyba ? nebo se nedej boze sere jeste neco jineho ? Pred rozvicenim kontrolky auto jelo bez problemu . Mam zkusit jeste nejakou tu chemii nebo filtr rovnou nechat odstanit ?
EDIT: jeste jsem se chtel zeptat,jestli to muze mit nejaky negativni vliv na turbo nebo neco jineho kdyz se s autem dale jezdi ? rozvitilo se mi to pri ceste do chorvatska , takze jsem na tom ujel jeste pres 1000km
mam sice e90 320d 120kw , ale chtel bych se zeptat , vyskakuje mi pri kazdem startu na navigaci chyba Particle filter failure ( http://www.revtronic.com/images/stories ... ailure.jpg ) pocitil jsem snizeni vykonu a to hlavne nad 3000 otacek . Je mozne , ze to snizeni vykonu omezila nejak ta chyba ? nebo se nedej boze sere jeste neco jineho ? Pred rozvicenim kontrolky auto jelo bez problemu . Mam zkusit jeste nejakou tu chemii nebo filtr rovnou nechat odstanit ?
EDIT: jeste jsem se chtel zeptat,jestli to muze mit nejaky negativni vliv na turbo nebo neco jineho kdyz se s autem dale jezdi ? rozvitilo se mi to pri ceste do chorvatska , takze jsem na tom ujel jeste pres 1000km
Já jsem kvůli DPF jezdi bez turba. Úplně přestalo fungovat. Nakonec motor skočil do nouzáku a nejel skoro vůbec. Naneštěstí se to stalo na dovolený v Černý Hoře..... 1500 km od baráku.
Měl jsem auto krátce, takže úbytek výkonu pozoroval spíš předchozí majitel. Já jsem si liboval jak to parádně jede.
)))

Měl jsem auto krátce, takže úbytek výkonu pozoroval spíš předchozí majitel. Já jsem si liboval jak to parádně jede.

ja mam asi na mojej e61 vymontovany dpf bez upravy softu,idrive stale hlasi rovnaky interval do vymeny dpf,auto pri pridani trosku zadymi, ked nie je dlhsie umyte je to vidno aj na narazniku ale kazdych cca 500km spusta regeneraciu,kazdopadne este som to nemal rozobrate chcem sa na to coskoro pozriet ci sa mylim alebo je tam len proste uz nestiha,dam vediet co som zistil
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
rooc, ja si myslim ze to vidis trochu zjednodusene. Verim tomu, ze ze zacatku kdy dpf zacinaly si to jednotka nejak moc nehlidala jestli to nekdo kuchnul nebo ne. Ale pozdeji u vyssich verzi firmware jednotky nedej boze u dnesnich aut kdy se vi ze je lidi kuchaji ven, tak ho jen tak lehce nevyndas. Takze verim tomu ze tento radostny povyk bude platit jen u nekoho a rozhodne nebude pravidlem. Pokud to chces testnout, dojed se svoji petici a prdnem ji do DDE firmware z letosniho roku a uvidime co na to rekne.
poslouchej ty chytráku já mám celé auto aktualizované sw pro rok 2012
cele mi to dělal mentuli dával soft jak do motoru, no prostě všude( takže s tímto asi nezaboduješ)...omlouvám se ti, a nové auto ano souhlasím, dej si práci a prolez internet s firmama které kuchaj za 12k dpf a podívej se co tam stojí z auta na x fotkách najdeš e60tku s filtrem uprostřed, ještě jsem neviděl stát tam nějakej lift 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Jo, jasne, mas pravdu. Aktualizace petky po optice trva 3-4 hodiny, po k-line jenom ULF je na nejakych 5 hodin a to je jedna jedinna jednotka. Tech jednotek tam je jeste samozrejme vic ktere jdou pomalu, takze si udelas asi nazor sam jestli mas aktualizovane fakt cele auto. Odhaduju ze by to trvalo neco pres 20 hodin prace, mozna i dyl. Bodovat u tebe nijak nepotrebuju, v podstate mi to je zcela u zadele co si kdo udela. Verim ze nam tady poreferujes az se ti spusti regenerace jaka to byla prdel, doufam ze to bude ve meste, nejlip v centru. Pocitam ze to bude ohromna zabava, protoze spousta jednotek ma citace ktere regeneraci spusti bez ohledu na cidlo pomerneho tlaku. Takze auto jezdi po vykuchani nejakou dobu docela bez problemu. Verim ze regenerace jednou prijde, pripadne nouzak.
PS: Domnivam se ze v bmw opravdu nejsou uplni idioti a ze by se zcela dobrovolne vzdali zisku z dpf v nahradnich dilech. Pokud by to bylo jak rikas, cili dlouhodobe naprosto v poradku, neprodali by jedinny filtr, protoze by je kazdy vykuchal a nashle, tvá máňa. Zisky z nahradnich dilu nejsou zanedbatelne pro zadnou automobilku.
Vsimni si prosim, ze jsem psal vzdy bez nejakych zvysenych emoci a arogance, bud teda tak laskav a nech si sve tituly pro vlastni rodinu.
Diky.
PS: Domnivam se ze v bmw opravdu nejsou uplni idioti a ze by se zcela dobrovolne vzdali zisku z dpf v nahradnich dilech. Pokud by to bylo jak rikas, cili dlouhodobe naprosto v poradku, neprodali by jedinny filtr, protoze by je kazdy vykuchal a nashle, tvá máňa. Zisky z nahradnich dilu nejsou zanedbatelne pro zadnou automobilku.
Vsimni si prosim, ze jsem psal vzdy bez nejakych zvysenych emoci a arogance, bud teda tak laskav a nech si sve tituly pro vlastni rodinu.
Diky.