No a po rozvláčném úvodu ty dotazy k určitým zjištěným negativům:
1) Auto píše zbývající životnost DPF už jen 11 tisíc km. Nový stojí okolo 40 tisíc Kč, což se mi moc investovat nechce. Zároveň nechci DPF vyrabovat, protože s tím je nevyhnutelně spojený zásah do SW. Navíc DPF je sice nesmysl v tom, že zvyšuje spotřebu, což rozhodně eko není, ale smysl má zase v tom, že zachycuje většinu sazí způsobujících leukémii - čím modernější diesel, tím jsou menší saze a tím jsou i nebezpečnější (jejich snazší průnik hluboko do těla). Nehodlám to dýchat já nebo moje rodina, např. při studených startech v garáži apod. Takže hledám střední cestu, tzn. odborná renovace DPF (rozhodně ne něco jako gumová palice a wapka doma na dvoře apod.). Máte někdo praktickou zkušenost s firmou DPF engineering (Praha - Lahovice)? Mají teď všude reklamní PR (např. http://www.novinky.cz/komercni-clanky/2 ... rukou.html), nevím, co si o tom myslet, dobré zboží nebo služba se většinou spíš chválí samo a rychle se to rozkřikne i bez reklamy, ale na první počtení to nezní špatně. Nebo víte o jiné osvědčené firmě provádějící renovaci DPF?
2) Auto nejde zamknout centrálem na DO, musí se zamykat klíčkem. Problém je prý podle BMW servisu u 5. dveří, kde je přerušený nějaký kabel. Nový kabelový svazek v BMW (nebo cena celé opravy, už nevím) údajně 12 tisíc Kč. Myslím, že by to zvládl dát do kupy nějaký renomovanější autoelektrikář i bez potřeby kupovat celý svazek. Napadá někoho nejpravděpodobnější místo porušení kabeláže? Mám hledat někde v místě zadního konce střechy, kde jsou panty 5. dveří? Nebo jinde? Řešil jste někdo stejný problém?
3) Nepohybuje se zadní stěrač. Při odklopení samotného okna (ne celých 5. dveří) je poznat, že mechanismus pohonu stěrače zřejmě funguje, ale když se zavře okno, tak stěrač prostě nechodí, je slyšet jen takové cvakání, ale nepohne se. Čím začít? Styčným bodem pohonu stěrače na dveřích se samotným stěračem na okně? Nebo bývá zatuhlý samotný stěrač?
Jinak by auto mělo být toho času zcela OK.
A ještě jeden dotaz - jak to udělat, abych mohl přehrávat vlastní MP3 kompilace přímo z USB, jako to dělám v současném autě, a nemusel se vracet k velkému množství CD nebo k vypalování kompilací na CD? V autě jsem USB slot nenašel, jen vzadu mezi sedačkami jsem viděl AUX in.
Předem díky za poznatky.

