Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW E34 525i, palivová soustava, palivové čerpadlo. Problém

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#1 Příspěvek od DestinyE34 »

Ciao :)
potřeboval bych poradit. Od nádrže až k motoru všechny palivové hadičky vyměněny, všechny trubky zkontrolovány a stejně padá" benzín, po delším stání startuji na dvakrát a palivová pumpa tlačí jen když startuji,nikoliv když zapnu klíček,je to v pořádku? Pokud mám natankovanou plnou nádrž, startuje mnohem rychleji,ale neni to na otočení klíčkem,jako to bylo dřív. Chystám se v neděli zkontrolovat stav hadiček od čerpadla v nádrži.

Co mě nejvíc zajímá je, jestli je normální chování palivového čerpadla,že tláčí až když točí startér... díky :)
Ramzzes
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: čtv 22.09.2011 00:00

#2 Příspěvek od Ramzzes »

jo podavaci cerpadlo zacne podavat az stratujes motor...jinak by ti melo v strikovaci liste zustavat benzin na dalsi starty takze proto podava az kdyz tocis motor...a zkontroloval jsi svicky nebo promeril civky??to by to mohlo delat taky
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#3 Příspěvek od DestinyE34 »

můžu zkontrolovat svíčky a napíšeš mi prosím postup,jak proměřit cívky? Díky
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#4 Příspěvek od Filozof »

DestinyE34 píše:můžu zkontrolovat svíčky a napíšeš mi prosím postup,jak proměřit cívky? Díky
čau řeším stejnej problém u E34 525i , byl jsi na diagnostice ?
Mě zjistili špatnou LAMBDU 2x prý ale u LPGčkařů je to časté tak hledám souvislost zda to jsou svíčky , LAMBDA zda na to má vliv nebo cívky zapalovací...
začlo to u mě během týdne a vždy startuji až na po druhé jinak to nechytne ...

baterka je v pořádku a pokud je auto zahřáté po cestě startuje během 2-3sekund na poprvé ...jinak vždy na 2krát.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#5 Příspěvek od Lucifer »

A tu pumpu si zkoušel ? Jestli tlačí tak jak má ? Má tlačit 3 bary takže pokud by sis vzal nějakej manometr na kapaliny a zkusit to změřit ;) nebo by to šlo dopočítat nějakym vzorečkem ale tuším že u průtoku je důležitý vědět rychlost :ja_nic:

Manometr na vodu stojí cca 200kč vyřešit nějak radukci z 1/4 závitu aby si tam mohl nacpat hadici z čerpadla stáhnout a pustit pumpu
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#6 Příspěvek od DestinyE34 »

Já mám lambdu novou cca 12 000km. Svíčky mají 20 000km. A palivové čerpadlo druhé starší v kufru :D něco zkusím vymyslet,pak napíšu...jsem právě mimo čr na delší dobu a musím hledat místo,kde bych se mohl mrknout na auto po technické stránce :wink:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#7 Příspěvek od Filozof »

DestinyE34 píše:Já mám lambdu novou cca 12 000km. Svíčky mají 20 000km. A palivové čerpadlo druhé starší v kufru :D něco zkusím vymyslet,pak napíšu...jsem právě mimo čr na delší dobu a musím hledat místo,kde bych se mohl mrknout na auto po technické stránce :wink:
ok super. Já mám nové čerpadlo. Takže čerpadlo a lambdu mužeme oba dva vyškrtnout.
Takže jedině svíčky, cívky , či nějaké čidlo ... ?

Blížíme se doufám správným směrem k cíli. :)
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#8 Příspěvek od Lucifer »

A co tam nacpat ten zpětný ventil co drží vodu u ostřikovačů :?:
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#9 Příspěvek od DestinyE34 »

to je dobrý nápad,ale první bych chtěl zjistit,co je vlastně špatně :wink:

a jak se chovají špatná čidla? A taky je divný,že když mám plnou nádrž,nastartuji napoprvé :)
Ramzzes
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: čtv 22.09.2011 00:00

#10 Příspěvek od Ramzzes »

no svicky by se meli vymenovat zhruba po 15 000km pak muzou spatne zapolovat smes a muze ti zacit cukat motor atd takze doporucuju poradne zkontrolovat popripade odkarbonizovat nebo koupit nove...a kdyz mas jeste LPG tak svicky odchazeji jeste mnohem driv takze castejsi vymena dulezita. zkus to cerpadlo vyndat a pust ho na sucho ale jen chvili at vidis jak moc tlaci vetsinou kdyz ho vytahnes z nadrze tak v nem zustane benzin a kdyz ho pusis venku na vzduchu tak by ti to z toho melo prudce vystriknout jestli jen tak malo vytece tak nema pozadovany bary!
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#11 Příspěvek od DestinyE34 »

Ciao,tak jse mi porad do vymeny cerpadla nechce a ani nemam kde to udelat :D dotankoval jsem plnou a startuji hned,takže mám nejspíš špatné čerpadlo,jestli je v něm nějaká membránka,co drží palivo v hadicích nevím,ale mohla by být špatná,jinak na plyn reaguje normálně,žádné další chyby jsem nepoznal,spotřeba okey... Svíčky NGK mění známý v servisu až po 60 000km,takže se mi nechce věřit,když tvrdíš vyměnit po 15tkm a dokonce ještě dřív,to se mi nějak nezdá :wink: nicméně jsem si objednal druhé do zásoby...
Odpovědět