rooc píše:to čidlo je jen pžed tím filtrem a hlídá to průchodnost toho filtru ------pokud je průchozí nic to nehlásí jsme pod tím autem lezl za filtrem nic není....čili je to trik těch co nabízejí za 10k odstranění pomocí pc.....vlez si pod to čidlo je hned před ním...za ním ani ťuk...čili to hlídá jen tlak před ním..pokud je ucpaný vyvolá to regeneraci.., pokud není...nic to nechce
jj.. to je jasný.. ale už jen z pricipu.. když to tu regeneraci pak nespustí třeba 5000km, je otázka co to pak udělá.. průměrně by jí to, jestli se nepletu, mělo spouštět cca. jednou za 500km.. bojim se že ta ŘJ bude malinko chytřejší a začne se po určitejch kilometrech vztekat že něco není v pořádku..
Vím že třeba nové motory od Caterpillaru jsou dělané tak, že pokud ecu nedokončí aspoň jednou za daný počet mth nebo zjistí odstraněný filtr, tak začne postupně snižovat výkon motoru až do té doby, ddokud nejede vůbec
Na DPF jsu dvě trubičky,jedna ustí před a druhá za filtrem.Hadičkama to vede až do diferenciálního snímače tlaku(rozdílového).Obvykle ještě dva teploměry,sloužící při vypalování filtru.Jednotka podle rozdílu tlaku v návaznosti na zátížení motoru vypočítává hmotnost sazí.Dodatečným vstřikem paliva ve výfukové fázi zviší teplotu filtru na vznícení sazí.Čast paliva se bohužel smíva do olejové náplně a tím jí znehodnocuje.Pokud je filtr pro jednotku zanesený, omezuje rapidně množství vstřikovaného paliva.
Napřiklad jednotky v MB při zjištění nízkého prutoku EGR omezí výkon motoru,že jste rádi že dojedete max 80 Km/h do servisu.Emisní šikana.
Odstranil jsem dpf, byl cas a ja se v nedeli nudil, tak jsem to z tama vymlatil, nedaval jsem zadnou trubku, pouze jsem z puvodniho filtru vytriskal vnitrek, prace na cca 10 minut ani se nemusel rozrezat. Poznatky. Ma to uplne normalni zvuk, bal jsem se rezonance nebo buhvi jakeho pazvuku co to bude vYdavat. Videl jsem par zaznamu na youtube a ten "zvuk" byl fakt desnej. U me uplne jak predrim, druhej den se to nechalo odstranit. Sehnal jsem firmu co to udelala za dvojku, dal jsem to na emise a i pres ro, ze kazde tankovani vifuju, max kourivot co to dosahlo byla 0,63, proste nic, s tezkou nohou jezdim za 6,8, jede to bez vahani jak pichle prase od 1500ot....mel jsem to udelat uz davno
Ahoj, taky hodně zvažuju vyhození DPF.
Samozřejmě, že když mi to nabízeli za 10k tak jsem to pustil z hlavy. Když jsem ho ale před měsícem měl vymontovanej a čistil jsem ho, tak jsem si pořád říkal, že mechanicky to nemůže bejt tak hrozný. No a pak to jen odstranit softwarově.....
Me se stavalo ze auto hned neslo za plynem, ted od1500 bez vahani, navic kdyz to proctes kdyz tam ten diltr je turbo prej z5 dostava slusne tlaky, spotreba je bez komentare a celkove bych to mohl jebat, kdyby to bylo reseno lip treba vatrikovanim ad nebo necim takovym ale honit ro jak debil pak pridas nebo uberes to se prerusi, ted mam svatej klid emise mam jak kdyby tam byl, tim padem mi kazdej muze...navic ve. Si zimu, durt se nekde souras, nemusis mit dobre termostaty=neregeneruje....ja mam po starostech, desil jsem se ze z toho budou litat spalky a jsem z toho celkove prekvapen. Spis mi prijde jakobych to nacipoval
Ja mam právě taky filtr pod autem. Když jsem ho čistil tak jsem ho propláchnul vapkou tak, že ten tmel, kterym jsou slepený ty keramický bloky začal jít ven. Místy je tak filtr průhlednej.
Právě to mi vnuklo myšlenku, že bych to mohl vyndat bez rozmlácení a kdyby to nedej bože jednou bylo potřeba dát zpět tak bych to tam zase nalepil.
Jen nevím co to udělá s autem. Hlavně mi na naftě vždycky vadilo, že to při plnym plynu kouří. S DPF nic nekouří.
Me to nehuli vubec zalezi v jakem je to auto stavu. Zkousel jsem to i vecer na svetlech a koukal se za me na svirici auto kolik "oblaku" zamnou bude a nic
Taky jsem řešil zanesený DPF. Auto v nouzovým stavu jsem neměl, akorát netáhlo a zvýšila se spotřeba. Vždycky tomu pomohla delší jízda na vyšší otáčky, ale byl to dost vopruz. Rozhodoval jsem se mezi vyčištěním za cca 5 litrů a odstraněním za 8. Nakonec šel pryč , přestože jsem z toho měl velkej strach a jediný co lituji, že jsem ho neodstranil dřív. Auto krásně táhne od spodu a snížila se i krapet spotřeba a vůbec to nekouří. Mám E60 530d 170 kW 9/2005.
A jednu mimo téma nemá náhodou někdo zkušenosti s úpravou katalyzátorů a předkatalyzátorů u staršího bratříčka teda že 530d 135kw-myslím tím třeba mech.odstranění vložek u TDS jsem formu mech.odstranění zvolil a rozdíl byl znatelnej...Jenže tady toho je nějak povícero a nevím co udělá když to kuchnu...Myslím že po 300 tis.km mají katy odslouženo http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10 kuchal to někdo??
Tys to vymlátil komplet sakum prum? To to šlo tak dobře, žes to měl za 10 minut? Co já čet tak to zase neni taková pohoda to vymrskat celý a ne jen vyvrtat střed je to celkem celistvá plástev a ty rohy musí bejt celkem vopruz ne?
To neni nic novýho, ale jednoho dne se ti na to na STK juknou a vymetou tě že máš vojebanej DPF, čili je lepší toto, jde jen o to jak to u kterého modelu zrealizovat.
uplně skrz....navrtal jsem si to...defakto tak jak ty....ale říkal jsem si, proč bych tam nechal zbytek toho bordela tak jsem do toho strčil monterpaku a pomlatil jsem to kladivem, to pak defakto pada v kusech ven, kazdopadně oporučím něco jako roušku, málem jsem se u toho udusil, a dlouhej rukáv na stěnách to má něco jako skelnou vatu takže vás to dokouše...
o navaření trubky jsem taky uvažoval ale bál jsem se rezonance...pokaždé když jsem koukal na nějaké video na youtube, kde tam byla místo toho trubka.., což je defakto to samé jak když to navaříš dovnitř, tak to mělo takovej prdlavej zvuk..., všeho všudy akce na 30 minut se sundávím vymlácením a nasazením....a za to někomu dát 12 tis....leda nakopat do řiti ))