Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 SERVO

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#1 Příspěvek od soukupadam »

Zdravim, jednou za čas se stane že posilovač přestane posilovat a řízení je jak sáňky a jakoby se zasekává volant při zatáčení, když pak zastavim točí se uplně snadno. oleje je dostatek

díky moc za info stává se to zničeho nic a málem jsem to poslal do svodidel díky tomu

E39 525IA
Dettektorr
Registrovaný
Příspěvky: 461
Registrován: pát 12.11.2010 01:00
Bydliště: Kladno

#2 Příspěvek od Dettektorr »

Čau mě se to stalo dvakrát. Snejk říkal, že jde o nějakej přepoštěcí ventil na servu. Mě se povedlo to vyřešit tak, že jsem nastartoval a popojel na zpátečku s rovným volantem cca 20m a pak už zase rok a půl nic, ale jestli je to obecný "řešení" nevim.
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#3 Příspěvek od soukupadam »

FUNGUJE.UVIDIME NA JAK DLOUHO.DIKY
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#4 Příspěvek od soukupadam »

takže top vydrží tak 100 kilometrů pak zase na hovno, nevíš víc inforamcí o tom ventilu? co a kde to je ? díky
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#5 Příspěvek od soukupadam »

nikdo neví?
xor
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: ned 06.05.2012 00:00

#6 Příspěvek od xor »

Pouzij hledani: servotronic
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#7 Příspěvek od soukupadam »

to jsem samozřejmě zkoušel
3KILL
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: pát 03.08.2012 00:00

#8 Příspěvek od 3KILL »

Tak já se přidám. Mám podobný problém, jak začlo mrznout,tak než vyjedu z parkoviště, tak jakokdyby bez serva- prostě musím točit volantem silou, pak už ok, za jízdy to nedělá. Se zahřátým autem taky ne. Když je tepleji, něco nad nulou, tak to nedělá.

Kapaliny tam mám dost, přesně uprostřed té rysky.

Zkoušel sem odvzdušnit, při otevření nádobky, žádný vzduch/přetlak nevyfoukne-tak jak sem čekla. Točil sem volantem doleva, doprava plný rejd (ale se zavřenou nádobkou-zkusím s otevřenou), ujel sem 50m na zpátečku-což tu někdo radil- ale akorát sem si připadal jak vůl :?

Ptal jsem se jen tak mimochodem v servise, když mi vyvažovali zimní kola a říkali, že to bude určitě čerpadlo. Tomu však nevěřím, mám r.v.1996, jsem druhý majitel a prvního majitele znám, auto měl na víkendy, v zimě nikdy nejezdilo, nonstop garážované, všechny servisky v CarTecu v Ostravě a skoro vše je tam tiptop nebo měněné.

Kámoš- mechanik v Jaguaru- mi říká, že to bude určitě starou kapalinou, koukal jsem, kdy byla naposledy měněná- v roce 2003. A tím, že to dělá jen když mrzne-by to tedy i dávalo logiku. Dotaz tedy zní, jak kapalinu vyměnit, jestli jde vypustit zespodu, nebo musím odsát? Mám tam červenou- to je dexII nebo dexIII? Připadně rady, jak zkontrolovat čim jiným by to mohlo být,ať neměním zbytečně. S diagnostikou nikoho v okolí bohužel neznám. Někde sem tu četl, že zespodu u hadičky je nějaká klapka-která by mohla být vyskočená, nebo tak něco.

Prosím tedy o rady,díky:)
Uživatelský avatar
cmelak
Registrovaný
Příspěvky: 1539
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Praha - Čeština do BMW

#9 Příspěvek od cmelak »

Asi ti nepomůžu ale mám servotronic a teď občas když nastartuju jde řízení ztuha, když ale vypnu motor a hned nastartuju znova už vše funguje jak má. Nikdy se mi to nestalo za jízdy ale jen když jsem nastartoval tak někdy. Taky nevím proč.
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
Odpovědět