Omlouvám se pokuď jsem to napsal do špatný sekce...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Někdo s E34 M50B25 z Vysočiny?
- Perunwit
- Registrovaný
- Příspěvky: 1846
- Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
- Bydliště: Pilsen city
- Klubové ID: 2962
... musíš vyndat z kufru ty pytle s cementem, co tam máš od doby, kdy brácha stavěl barák
.
ne vážně, na tema výkon 525i... není to žádnej trhač asfaltu, podle mě je to nejnižší smysluplná motorizace do E34, mě to v nižších otáčkách taky zrovna nepálí gumy, mám bezVanos, jeho síla přichází nad 3000, ale jezdi furt s autem takhle vytočeným, pak se vytočíš na pumpě taky
jinak já jsem z Plzně, kdybys něco potřeboval.
ne vážně, na tema výkon 525i... není to žádnej trhač asfaltu, podle mě je to nejnižší smysluplná motorizace do E34, mě to v nižších otáčkách taky zrovna nepálí gumy, mám bezVanos, jeho síla přichází nad 3000, ale jezdi furt s autem takhle vytočeným, pak se vytočíš na pumpě taky
jinak já jsem z Plzně, kdybys něco potřeboval.
-
sharewood
- Registrovaný
- Příspěvky: 41
- Registrován: úte 01.07.2008 00:00
- Bydliště: Plzeň-Jih
- Klubové ID: 1936
...moc bych se s tím,že máš bezVanos netrápil a nepřikládal tomu takový význam.Je lepší v nižších otáčkách,ale výkon a spotřebu až tak výrazně neovlivní stejně jako motorizace v 528i.E34 má svojí váhu a rozhodně to trhač asfaltu není, jak je psáno výše, ale rozumný kompromis. Mám E34 525iX Touring a srovnáním na asfaltu bych tě potěšil, jelo by ti lépe.Na sněhu zase sebe 
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
PARDON TOTO SEM NEPATRI MELO JIT O PAR POSTU JINAM .... mam zde otevřených více oken
------------------------------------------------
Vlastním E34 525i 24v vanos - abych pravdu řekl motor je super na R6 prostě ideální kompromis výkon\spotřeba
Myslím si že hodně ovlivní komplet závodní výfuk nebo alespon sportovní sehnat s katama ... kamarád měl před x lety takto upravenou 5er a celkem to bylo znát. plus fitr KN sportovní a taky vyházet z auta zbytečnosti ...
Ono se to nezdá ale když vyhodíš plno krámu v autě co se vozí navíc a máš lehké ALU a dobré pneu s ideální tlouštkou 205-225mm a dalších xx drobností na autě je to pak znát. Kola dělají hodně pokud máš balony 245-255ky tak to prostě nejede ...to je dobré na 400konové auto ne na 192koní když je jich tam po 20 letech 170-180 budeš rád.
Ideálni odpověd je asi 540i pokud chceš krouták.
Nebo pak ty úpravy komplet výfuk nejlepe pořešit s odborníkem co dělá na závodní auta ..udělá to klidně 20-40koní s katama...
vačka je drahá a víc pak chlastá ale zase jede líp je to o těch xx věcí co udělají celek auta ale stojí to pak ranec. .
Chip nevim podle mě má vliv na upravené auto seřízení map na úpravu jinak ne ...
Hodně jistě udělá diferenciál tam se dá hodně vyhrát ...
Klidně 2-3s na zrychlení ale auto pak pojede třeba jen 200km-h.
Setrvák , spojka ,,,,atd. viděl jsem 525i jak jela stejně jak M5 do cca 140-150km pak mu M5 začala ujíždět a to bylo jen těmato úpravama zrychlení kolem 5.5s no a max cca 205km-h...
------------------------------------------------
Vlastním E34 525i 24v vanos - abych pravdu řekl motor je super na R6 prostě ideální kompromis výkon\spotřeba
Myslím si že hodně ovlivní komplet závodní výfuk nebo alespon sportovní sehnat s katama ... kamarád měl před x lety takto upravenou 5er a celkem to bylo znát. plus fitr KN sportovní a taky vyházet z auta zbytečnosti ...
Ono se to nezdá ale když vyhodíš plno krámu v autě co se vozí navíc a máš lehké ALU a dobré pneu s ideální tlouštkou 205-225mm a dalších xx drobností na autě je to pak znát. Kola dělají hodně pokud máš balony 245-255ky tak to prostě nejede ...to je dobré na 400konové auto ne na 192koní když je jich tam po 20 letech 170-180 budeš rád.
Ideálni odpověd je asi 540i pokud chceš krouták.
Nebo pak ty úpravy komplet výfuk nejlepe pořešit s odborníkem co dělá na závodní auta ..udělá to klidně 20-40koní s katama...
vačka je drahá a víc pak chlastá ale zase jede líp je to o těch xx věcí co udělají celek auta ale stojí to pak ranec. .
Chip nevim podle mě má vliv na upravené auto seřízení map na úpravu jinak ne ...
Hodně jistě udělá diferenciál tam se dá hodně vyhrát ...
Klidně 2-3s na zrychlení ale auto pak pojede třeba jen 200km-h.
Setrvák , spojka ,,,,atd. viděl jsem 525i jak jela stejně jak M5 do cca 140-150km pak mu M5 začala ujíždět a to bylo jen těmato úpravama zrychlení kolem 5.5s no a max cca 205km-h...
