Bosch,TRW,ATE,Zimmermann, Meyle
Nerad bych to dělal každých 20 tisíc ( půl rok ).
Dík
Vybrování volantu ignoruju, kotouč se ti zvlní dle mě snadno. když to vališ 180-200 a najednou se kamionak rozhodne predjiždět tak brzdíš a je to tam. O vývážení kol nemluvé, minule se oluvko odlepilo po 1000 km, když tě to nemláti přez pracky tak je to vkliduKillingman píše:Tak to mě taky zajímá, čeká mě to na mém autě, ruční brzda skoro nefunguje a vezmu to komplet s kotoučema i deskama na zadek. Na aukru jsem pár nabídek (vesměs z Polska) našel, ale o kvalitě či nekvalitě si nedělám moc iluze
Když jsem vyměnil předek před rokem, tak mi v Itálii při mírným zabrždění začal vibrovat volant, zvlněný kotouče po 1000km - velká paráda. Vyměnil jsem v záruce za nějaký jiný a ty držej (15.000km) - bohužel nevím výrobce
BTW: Taky královehradecko
Tak to ja to chci mit taky cajk jinak bych koupil co nejlevnějšíKillingman píše:Dovolím si nesouhlasit
ty první brzy byly nějaký shity, po jejich výměně jsem brzdil na krev několikrát, napr. ze 150 na 0 když se předemnou srazili dvě auta a brzdy drží! Nic mi nevibruje, nekope a ani nijak volant nehází. Rozhodne ma smysl tohle resit - podle meho teda![]()
Ale jsem trapnej perfekcionalista a jakmile mi nekde neco klepe a nebo vrze, hned jsem nervozni, chci mit auto v topstavu, i kdyz me to uz stalo 3/4 porizovaci ceny (a dalsi naklady jsou na ceste - klepe rizeni, zadni mechy - jeden se vyfukuje, vymena pumpy na webastu, EGR pujde ven, zaslepky na klapky, vycisteni turba, kontrola vstriku, pak asi chip od dieselpoweru...)
Jelikož mám automat 10.000 km po kompletní repasi tak si dovolím tvrdit, že je jak novejpetratria píše:Tak to ja to chci mit taky cajk jinak bych koupil co nejlevnějšíKillingman píše:Dovolím si nesouhlasit
ty první brzy byly nějaký shity, po jejich výměně jsem brzdil na krev několikrát, napr. ze 150 na 0 když se předemnou srazili dvě auta a brzdy drží! Nic mi nevibruje, nekope a ani nijak volant nehází. Rozhodne ma smysl tohle resit - podle meho teda![]()
Ale jsem trapnej perfekcionalista a jakmile mi nekde neco klepe a nebo vrze, hned jsem nervozni, chci mit auto v topstavu, i kdyz me to uz stalo 3/4 porizovaci ceny (a dalsi naklady jsou na ceste - klepe rizeni, zadni mechy - jeden se vyfukuje, vymena pumpy na webastu, EGR pujde ven, zaslepky na klapky, vycisteni turba, kontrola vstriku, pak asi chip od dieselpoweru...), jen jsem chtěl podotknout že je kolem kupa aspektu které mohou ovlivnit klepání volantu.
( klapky nemám, egr se chystám zaslepit, webasto z polska repas, střiky ok a nebudu se vnich rejpat kdyz to funguje jak ma ( beru dobrou naftu a věřím že to pošlape). na chip prdím jede to fajne když bude potřeba výkon vyměním za 530i. co psali kluci tak chip= výměna spojky
u manualu automat nevím.
Jelikož mám automat 10.000 km po kompletní repasi tak si dovolím tvrdit, že je jak novejpetratria píše:Tak to ja to chci mit taky cajk jinak bych koupil co nejlevnějšíKillingman píše:Dovolím si nesouhlasit
ty první brzy byly nějaký shity, po jejich výměně jsem brzdil na krev několikrát, napr. ze 150 na 0 když se předemnou srazili dvě auta a brzdy drží! Nic mi nevibruje, nekope a ani nijak volant nehází. Rozhodne ma smysl tohle resit - podle meho teda![]()
Ale jsem trapnej perfekcionalista a jakmile mi nekde neco klepe a nebo vrze, hned jsem nervozni, chci mit auto v topstavu, i kdyz me to uz stalo 3/4 porizovaci ceny (a dalsi naklady jsou na ceste - klepe rizeni, zadni mechy - jeden se vyfukuje, vymena pumpy na webastu, EGR pujde ven, zaslepky na klapky, vycisteni turba, kontrola vstriku, pak asi chip od dieselpoweru...), jen jsem chtěl podotknout že je kolem kupa aspektu které mohou ovlivnit klepání volantu.
( klapky nemám, egr se chystám zaslepit, webasto z polska repas, střiky ok a nebudu se vnich rejpat kdyz to funguje jak ma ( beru dobrou naftu a věřím že to pošlape). na chip prdím jede to fajne když bude potřeba výkon vyměním za 530i. co psali kluci tak chip= výměna spojky
u manualu automat nevím.
Jelikož mám automat 10.000 km po kompletní repasi tak si dovolím tvrdit, že je jak novejpetratria píše:Tak to ja to chci mit taky cajk jinak bych koupil co nejlevnějšíKillingman píše:Dovolím si nesouhlasit
ty první brzy byly nějaký shity, po jejich výměně jsem brzdil na krev několikrát, napr. ze 150 na 0 když se předemnou srazili dvě auta a brzdy drží! Nic mi nevibruje, nekope a ani nijak volant nehází. Rozhodne ma smysl tohle resit - podle meho teda![]()
Ale jsem trapnej perfekcionalista a jakmile mi nekde neco klepe a nebo vrze, hned jsem nervozni, chci mit auto v topstavu, i kdyz me to uz stalo 3/4 porizovaci ceny (a dalsi naklady jsou na ceste - klepe rizeni, zadni mechy - jeden se vyfukuje, vymena pumpy na webastu, EGR pujde ven, zaslepky na klapky, vycisteni turba, kontrola vstriku, pak asi chip od dieselpoweru...), jen jsem chtěl podotknout že je kolem kupa aspektu které mohou ovlivnit klepání volantu.
( klapky nemám, egr se chystám zaslepit, webasto z polska repas, střiky ok a nebudu se vnich rejpat kdyz to funguje jak ma ( beru dobrou naftu a věřím že to pošlape). na chip prdím jede to fajne když bude potřeba výkon vyměním za 530i. co psali kluci tak chip= výměna spojky
u manualu automat nevím.
no já mám 316 tis motor šlape jak hodinky olej nebere a věřím že dalších 200 tis dá. ( když začne zlobit oprava) Je pravda že to auto stálo raketu ale za 5 let bude mit hodnotu 50 tis. je to jen auto, mě v holandu potkali kroupy a měnit kastli kuli dulkům nehodlám ( můžeš mít favorita nebo Bmw a stejně se něco vysere nebo tě něco potká, to je zákon přírodyKillingman píše:Jelikož mám automat 10.000 km po kompletní repasi tak si dovolím tvrdit, že je jak novejpetratria píše:Tak to ja to chci mit taky cajk jinak bych koupil co nejlevnějšíKillingman píše:Dovolím si nesouhlasit
ty první brzy byly nějaký shity, po jejich výměně jsem brzdil na krev několikrát, napr. ze 150 na 0 když se předemnou srazili dvě auta a brzdy drží! Nic mi nevibruje, nekope a ani nijak volant nehází. Rozhodne ma smysl tohle resit - podle meho teda![]()
Ale jsem trapnej perfekcionalista a jakmile mi nekde neco klepe a nebo vrze, hned jsem nervozni, chci mit auto v topstavu, i kdyz me to uz stalo 3/4 porizovaci ceny (a dalsi naklady jsou na ceste - klepe rizeni, zadni mechy - jeden se vyfukuje, vymena pumpy na webastu, EGR pujde ven, zaslepky na klapky, vycisteni turba, kontrola vstriku, pak asi chip od dieselpoweru...), jen jsem chtěl podotknout že je kolem kupa aspektu které mohou ovlivnit klepání volantu.
( klapky nemám, egr se chystám zaslepit, webasto z polska repas, střiky ok a nebudu se vnich rejpat kdyz to funguje jak ma ( beru dobrou naftu a věřím že to pošlape). na chip prdím jede to fajne když bude potřeba výkon vyměním za 530i. co psali kluci tak chip= výměna spojky
u manualu automat nevím.
Nechci chip kvůli výkonu, ale kvůli snížení spotřeby a optimalizaci výkonu. Měl jsem ho na VW Beetle u ALH motoru a byl to dost rozdíl!
Vstřiky jsou podle diagnostiky OK, ale chtěl bych je přeměřit a kdyžtak dorovnat, EGR je zelený hnus který nemá v autě co dělat a ty klapky tam jsou taky k hov*u
Zase si říkám, že když mám auto co má najeto 220.000km (ověřených a jsem si 100% jist, že tomu tak je - ověřeno v BMW dle servisní historie), který stálo přes 2M tak by sakra mohlo ještě 5 let (dalších 200.000) vydržet, tyhle kurvítka tam nemají co dělat...