Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
provoz e39 530d po fl
-
Hypno
- Registrovaný
- Příspěvky: 105
- Registrován: ned 21.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3160
Ahoj,
uvažuju o koupi e39 530d v kombíku rv. 2003 -2004. Moc nevěřím, že v ČR najdu slušný kus, takže budu koukat v Německu, kde mi přijde i že se prodávají levněji než u nás.
Mám dotaz na majitele těchto aut ohledně provozních nákladů, servisu a na co dát pozor. Auto bude na každodenní provoz.
1) Motor. Jak to je se spolehlivostí, údržbou ? Na co trpí ? Ceny vstřiků, turba, apod.
2) Převodovka - automat nebo manuál a jejich životnost ? Co stojí repase automatu ?
3) Ceny rychle se opotřebovávajících dílů - brzdy, části náprav, apod.. ?
4) Na co dát pozor, resp. jaký to má mouchy ?
5) Průměrná spotřeba město ?
6) Vaše průměrné roční náklady na servis ?
Díky, Hypno
uvažuju o koupi e39 530d v kombíku rv. 2003 -2004. Moc nevěřím, že v ČR najdu slušný kus, takže budu koukat v Německu, kde mi přijde i že se prodávají levněji než u nás.
Mám dotaz na majitele těchto aut ohledně provozních nákladů, servisu a na co dát pozor. Auto bude na každodenní provoz.
1) Motor. Jak to je se spolehlivostí, údržbou ? Na co trpí ? Ceny vstřiků, turba, apod.
2) Převodovka - automat nebo manuál a jejich životnost ? Co stojí repase automatu ?
3) Ceny rychle se opotřebovávajících dílů - brzdy, části náprav, apod.. ?
4) Na co dát pozor, resp. jaký to má mouchy ?
5) Průměrná spotřeba město ?
6) Vaše průměrné roční náklady na servis ?
Díky, Hypno
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
To, že v ČR nenajdeš pěkný kus je blbost. 2x jsem hledal a 2x koupil e39 fl (525d/525i) po prvním majiteli a servisem v BMW. A obě ve Zlíně za nejnižší cenu na trhu a obě auta byly skoro 2 roky bez investic(čerstvě po inspekci). Jen měli obě jednu obrovskou pro čechy nepředstavitelnou vadu. Obě měly najeto přes 250k km. Takže stačí jen hledat. I když toto byla extrémní haluz 
Co se týká provozních nákladů tak nedám na (benzínovou) e39 dopustit. Do své jsem po 30k km zainvestoval asi 25k a mám zas na dlouho vystaráno(přední náprava i s tlumičema, vzadu horní ramena, chladič, brzdy). Průměrná spotřeba 10,2l převážně krátké trasy. Dálky svižně není problém pod 8l.
Na 525d se za cca 70k km měnilo sání (prasklo), čidlo polohy vačky, a pak taky spotřebák jako tlumiče, brzdy, podvozek. Vstřiky jsou asi o kvalitě nafty (leje tam v-power) a turbo o stylu jízdy. S 525d jsem jel okresky pod 5l, dálnice 170-200 6-7l/100km. Město lehce nad 7l. Dlouhodobá pod 7l není problém. Při dálkách po dálnicích tam bylo podle BC 6,2l.
Obě auta jsou manuály. Automaty by braly o 1-2l víc. 530d si asi taky vezme víc jak 525d. Se spolehlivostí automatu asi problém není, v e39 jsem měl vždycky manuál.
Ceny dílů jsou pro platící členy klubu u "smluvních" BMW dealerů kolikrát zajímavější než druhovýroba. I tak to není žádná tragédie., ale ceny jako na feldu nečekej
Co se týká provozních nákladů tak nedám na (benzínovou) e39 dopustit. Do své jsem po 30k km zainvestoval asi 25k a mám zas na dlouho vystaráno(přední náprava i s tlumičema, vzadu horní ramena, chladič, brzdy). Průměrná spotřeba 10,2l převážně krátké trasy. Dálky svižně není problém pod 8l.
Na 525d se za cca 70k km měnilo sání (prasklo), čidlo polohy vačky, a pak taky spotřebák jako tlumiče, brzdy, podvozek. Vstřiky jsou asi o kvalitě nafty (leje tam v-power) a turbo o stylu jízdy. S 525d jsem jel okresky pod 5l, dálnice 170-200 6-7l/100km. Město lehce nad 7l. Dlouhodobá pod 7l není problém. Při dálkách po dálnicích tam bylo podle BC 6,2l.
Obě auta jsou manuály. Automaty by braly o 1-2l víc. 530d si asi taky vezme víc jak 525d. Se spolehlivostí automatu asi problém není, v e39 jsem měl vždycky manuál.
Ceny dílů jsou pro platící členy klubu u "smluvních" BMW dealerů kolikrát zajímavější než druhovýroba. I tak to není žádná tragédie., ale ceny jako na feldu nečekej
Ahoj
pokial sa ti chce citat http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-au ... 40010.html
je to moj pribeh auta za skoro 2 roky ktore ho mam. Stretli ma vsetky malickosti a to :
turbo, zadne silentbloky, hardyspojka, ticky vo svetlach, zatecene dvere, saltpaka pod 5kvaltom, zaseknuta podlaha kufra.
ak by som mal siber, urcite by sa posral aj ten a samozrejme automat by som mal uz asi tiez po repase a nivo by bolo tiez vymenene.
Co sa tika spotreby, je to roznorode, teraz som siel pianko jazdu po natankovani, spravil som na 100km streke krajinkou bez kopcov 5litrov (4,8 palubak) a to sa mi nestalo prvy krat, na druhu stranu, dialnica je tak za 7,5, mesto rataj 9 litrov ak sa dostanes do kolony, automat pripocitaj este liter.
motor - po vymene turba som rok a pol do neho nesahol, teraz som vymenil zhavice a prasknutu prirubu na vodu, troska mam problemy s chodom, niektore cidlo sa porucalo a robi neplechu, az bude cas, vyriesim
prevodka - ja mam manual, jediny problem je s nou, ze cas od casu sa ti neutral posunie pod 5kvalt a potom je troska problem kvaltovat, v stadiu riesenia, problem za par korun, avsak kopec roboty s prevodovkou
, manual ma dvojhmotu, ale stale lacnejsie nez automat.
skor ako brzd by som sa bal zatekajuceho brzdoveho posilovaca, zadne silentbloky menis tiez len raz, s ramenami to bude vecsia sranda, tych je v tomto aute ako nasrate - vsetky su dvojmo - vpredu 4, vzadu 4, plus vzadu 4capy a vpredu tycky riadenia, samozrejme este silenty stabilizatorov a kosticky riadenia
kotuce - ak sa budes radovat ako vyhodne si kupil kotuce, bohuzial asi sa ti skrutia po prvom brzdeni, asi sa neoplati setrit
popravde, vsetko co mi doteraz odislo na aute bol spotrebny material, takze naklady na servis su zatial skoro 0, okrem drziaku prevodovky ktory som sam zlomil na uchyte brany. naopak spotrebak mam za 2000euro za 2 roky.
pokial sa ti chce citat http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-au ... 40010.html
je to moj pribeh auta za skoro 2 roky ktore ho mam. Stretli ma vsetky malickosti a to :
turbo, zadne silentbloky, hardyspojka, ticky vo svetlach, zatecene dvere, saltpaka pod 5kvaltom, zaseknuta podlaha kufra.
ak by som mal siber, urcite by sa posral aj ten a samozrejme automat by som mal uz asi tiez po repase a nivo by bolo tiez vymenene.
Co sa tika spotreby, je to roznorode, teraz som siel pianko jazdu po natankovani, spravil som na 100km streke krajinkou bez kopcov 5litrov (4,8 palubak) a to sa mi nestalo prvy krat, na druhu stranu, dialnica je tak za 7,5, mesto rataj 9 litrov ak sa dostanes do kolony, automat pripocitaj este liter.
motor - po vymene turba som rok a pol do neho nesahol, teraz som vymenil zhavice a prasknutu prirubu na vodu, troska mam problemy s chodom, niektore cidlo sa porucalo a robi neplechu, az bude cas, vyriesim
prevodka - ja mam manual, jediny problem je s nou, ze cas od casu sa ti neutral posunie pod 5kvalt a potom je troska problem kvaltovat, v stadiu riesenia, problem za par korun, avsak kopec roboty s prevodovkou
skor ako brzd by som sa bal zatekajuceho brzdoveho posilovaca, zadne silentbloky menis tiez len raz, s ramenami to bude vecsia sranda, tych je v tomto aute ako nasrate - vsetky su dvojmo - vpredu 4, vzadu 4, plus vzadu 4capy a vpredu tycky riadenia, samozrejme este silenty stabilizatorov a kosticky riadenia
kotuce - ak sa budes radovat ako vyhodne si kupil kotuce, bohuzial asi sa ti skrutia po prvom brzdeni, asi sa neoplati setrit
popravde, vsetko co mi doteraz odislo na aute bol spotrebny material, takze naklady na servis su zatial skoro 0, okrem drziaku prevodovky ktory som sam zlomil na uchyte brany. naopak spotrebak mam za 2000euro za 2 roky.
