Děkuji
(PS: co tlumiče MEYLE? k Bilsteinum se nějako neumím dohledat.)
klik jsi s tím již najel km?Misanek píše:A ložisko náboje? Není spíš vysypané to?
Jinak ano, toto je přesně onoVýhoda tohot je, že jsou plné a nemusí se lisovat. Já osobně to už cpu všude, kam můžu když něco měním.
jinak kupuju to u firmy, která s tím tady v čr co vím přišla jako první: http://www.mk-racing.cz a zatim bez jediného problému, snaží se vyjít maximálně vstříc zákazníkovi
To nemění, ale klidně to může být (a dle mého taky bude) ono. Kamarád právě řešil podobnou závadu na E30 - žralo to gumu jako prase, hučelo atd. Pak sme teda přemeřili geometrii vzadu a ta byla úplně rozhozená, kola byly do V ve směru jízdy, tzn. žralo to vnitřky. Já jsem na to čuměl jako puk, vůbec jsem nechápal jak to může být možné, jestli byla nějak zbořená náprava nebo co, ale nakonec se zjistilo, že právě toto všechno bylo ložiskama, které byly v prdeli. Právě na základě tady toto usuzuju ložiskastarynovy píše:na ty náboje jestě kouknu, taky jsou v prdeli tlumice (nějaký kretén tam dal ALKO) tak když to poměním tak to snad zmizí, dost to tu gumu žere
celou tuhle výměnu spustil otravný valivý hukot, jakoby ložiska kol, no vubec to nemění intenzitu ani charakter v zákrutách, takže to moc na ložiska nevypadá (taky je tam x jiných ložisek, na kardanu, samotny diferák..)
Na E28 s powerflexem zatím pouze v nápravnici cca 40 000 km, rozjezdy sem tam takové akčnější a zatim drží. Sami víme, jak se normální silentbloky na e28/30 trhají, když člověk posílá na tu zadní nápravu kopance.beny-maser píše:klik jsi s tím již najel km?Misanek píše:A ložisko náboje? Není spíš vysypané to?
Jinak ano, toto je přesně onoVýhoda tohot je, že jsou plné a nemusí se lisovat. Já osobně to už cpu všude, kam můžu když něco měním.
jinak kupuju to u firmy, která s tím tady v čr co vím přišla jako první: http://www.mk-racing.cz a zatim bez jediného problému, snaží se vyjít maximálně vstříc zákazníkovi