
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW E34 530i V8 - prosím, smazat, díky...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 33
- Registrován: úte 17.07.2012 00:00
[quote="hadice"]..ano zvuk origo 3,0i V8 je hodně tlumený a moc se neprojevuje..to je fakt..ale je to prostě mašina....
..a jak psal kolega...samo 4.0 by byla lepší a je to fakt pravda o hodně víc muziky za stejný peníze..no jenže..cena a nedostupnost v manuálu..jako když tady jen tak přemýšlím tak si vzpomínám že jsem před koupí e38 měl nabrnklou jednu v manuálu...byla to sice taková social edition..ale měl jsem z ní strašně dobrý pocit té ryzí prostoty manuálu..a taky můžu potvrdit že jela jakoby svižněji...samozřejmě ten automat co jsem koupil potom fakčil bez sebemenších problémů a bylo to velice pohodlné cestování...zasvěcení ví...bohužel ale nadruhou stranu jsem zažil i několik přátel co měli to samé auto a po všelijakých projevech zkázy převodovky měli hlavu v dlaních a nikdo hnedky "vod pasu" nestřelil přesnou závadu co s tím je...pak nastali nekonečné návštěvy servisů a nakonec z toho bylo 50tyček v háji....tu u manuálu je to prostější...(klouže spojka-poznáš, rachotí spojkové ložisko- dáse poznat, v háji synchrony -taky poznáš...)
[/quote
...no právě, tady je otázka prostě dostupnosti manuálu a vyšší pořizovací ceny a jak říkám, nepotřebuji s tím jezdit rychlostní zkoušky...
Původně jsem se díval po E38 740i v manuálu, i jsem se v tom vezl, ale pak jsem si řekl, že na jízdy po okreskách se hodí spíše o něco lehčí a menší typ...
..a jak psal kolega...samo 4.0 by byla lepší a je to fakt pravda o hodně víc muziky za stejný peníze..no jenže..cena a nedostupnost v manuálu..jako když tady jen tak přemýšlím tak si vzpomínám že jsem před koupí e38 měl nabrnklou jednu v manuálu...byla to sice taková social edition..ale měl jsem z ní strašně dobrý pocit té ryzí prostoty manuálu..a taky můžu potvrdit že jela jakoby svižněji...samozřejmě ten automat co jsem koupil potom fakčil bez sebemenších problémů a bylo to velice pohodlné cestování...zasvěcení ví...bohužel ale nadruhou stranu jsem zažil i několik přátel co měli to samé auto a po všelijakých projevech zkázy převodovky měli hlavu v dlaních a nikdo hnedky "vod pasu" nestřelil přesnou závadu co s tím je...pak nastali nekonečné návštěvy servisů a nakonec z toho bylo 50tyček v háji....tu u manuálu je to prostější...(klouže spojka-poznáš, rachotí spojkové ložisko- dáse poznat, v háji synchrony -taky poznáš...)

...no právě, tady je otázka prostě dostupnosti manuálu a vyšší pořizovací ceny a jak říkám, nepotřebuji s tím jezdit rychlostní zkoušky...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 33
- Registrován: úte 17.07.2012 00:00
taky prihodim zkusenost ... mel sem ji leta ... koupil sem e34 s timhle motorem s 270tisici. Motor sem vymenil, kdyz mel nalitano 485 tisic a myslim ze doted nekde jezdi ...
motor to neni spatny, za celou dobu se na nem delali fakt jen drobnosti. Na druhou stranu sem ho vymenil za 4litr s 6ti kvaltem (ne ze bych musel, ale naskytl se za hubicku) ... spotreba stejna, udrzba stejna, pohodli a vykon nesrovnatelne ...
suma sumarum, pokud budes mit moznost, bez rovnou do 4litrove varianty (minimalne kvuli tomu 6ti kvaltu)
motor to neni spatny, za celou dobu se na nem delali fakt jen drobnosti. Na druhou stranu sem ho vymenil za 4litr s 6ti kvaltem (ne ze bych musel, ale naskytl se za hubicku) ... spotreba stejna, udrzba stejna, pohodli a vykon nesrovnatelne ...
suma sumarum, pokud budes mit moznost, bez rovnou do 4litrove varianty (minimalne kvuli tomu 6ti kvaltu)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 33
- Registrován: úte 17.07.2012 00:00
alp píše:taky prihodim zkusenost ... mel sem ji leta ... koupil sem e34 s timhle motorem s 270tisici. Motor sem vymenil, kdyz mel nalitano 485 tisic a myslim ze doted nekde jezdi ...
motor to neni spatny, za celou dobu se na nem delali fakt jen drobnosti. Na druhou stranu sem ho vymenil za 4litr s 6ti kvaltem (ne ze bych musel, ale naskytl se za hubicku) ... spotreba stejna, udrzba stejna, pohodli a vykon nesrovnatelne ...
suma sumarum, pokud budes mit moznost, bez rovnou do 4litrove varianty (minimalne kvuli tomu 6ti kvaltu)
...samozřejmě, pokud by se naskytl 4 litr za přijatelnou cenu a v poměrně dobrém stavu, neváhám, určitě je to zase někde jinde, uvidím, jak to dopadne, nicméně díky za další informace...

- RealD
- Registrovaný
- Příspěvky: 281
- Registrován: pát 13.07.2012 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zdravíčko, pokud byste mi ještě pověděli nějaké zkušenosti a nebude vadit že se tu jaksi "přiseru" mám BMW E34 530i V8 ale v automatu. Mátě někdo s tim zkušenosti? Nějaké rady?
Jinak co se týká mého - 227xxx najeto. do 200xxx někdo předemnou od výjezdu z fabriky dělal servisku knížku přímo v BMW, takže jen 27tisíc bez servisní knížky, auto je ve skvělé kondici, téměř bez závad. Jediné co mám je že musím udělat přední nápravu (se nedá ani počítat, se dělá téměř u každýho), dále jediné co mě trápí je divný zvuk motoru, jakoby v něm fučelo, a když to chcípnu tak ještě to fučení tak vteřinu do ztracena dofučí. co mi někdo dělal přes INPu diagnostiku tak prej lambda sonda číslo 1 , udělal za 14dní 46chybových hlašení. Ale jinak bawor skvělej, jede dobře. Jen jěště jedna věc, občas jednou za čas ukáže palubka hlášku TRANSMITION PROGRAM.
Jinak co se týká mého - 227xxx najeto. do 200xxx někdo předemnou od výjezdu z fabriky dělal servisku knížku přímo v BMW, takže jen 27tisíc bez servisní knížky, auto je ve skvělé kondici, téměř bez závad. Jediné co mám je že musím udělat přední nápravu (se nedá ani počítat, se dělá téměř u každýho), dále jediné co mě trápí je divný zvuk motoru, jakoby v něm fučelo, a když to chcípnu tak ještě to fučení tak vteřinu do ztracena dofučí. co mi někdo dělal přes INPu diagnostiku tak prej lambda sonda číslo 1 , udělal za 14dní 46chybových hlašení. Ale jinak bawor skvělej, jede dobře. Jen jěště jedna věc, občas jednou za čas ukáže palubka hlášku TRANSMITION PROGRAM.