Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 525i
malejpepe píše:Zdravim, potřebuju poradit chtěl bych si koupit 525i ale má najeto 270 tis. Motor běží dobře tiše ale bojím se abych si ho nepřivez a nevysralo se mi to. Kolik máte najeto vy u vašich 525i ?
e34 nebo e39? a u těchto vozů je stočení km řekl bych běžné.
Only e34 
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40

e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 54
- Registrován: sob 07.11.2009 01:00
muj má 375 000km ted a to je jistě ještě stočené ... auto jede jak z praku.
240km/h tachometrových dá a za cca 8s stovku udělá takže paráda olej nežere a pokud ano jen když ho honím do červeného jinak si veme 1litr za 10 000km což je super a ševelí jako novej ...
Navíc jezdím posledních 5let na LPG.
Tyto motory jsou super a to samé je v E39 jen novější koncepce mam pocit
já mám M50B25 v e39 je už M52.
Vyzkoušej musí táhnout krásně a čistě až do omezovače na každej kvalt a kolem 4000otáček začne mít surovej zvuk jako ferrari a tahá jak ďě.ka.
musí dát s přehledem 230-240km/h a stovku kolem 8-8,5s.
240km/h tachometrových dá a za cca 8s stovku udělá takže paráda olej nežere a pokud ano jen když ho honím do červeného jinak si veme 1litr za 10 000km což je super a ševelí jako novej ...

Navíc jezdím posledních 5let na LPG.
Tyto motory jsou super a to samé je v E39 jen novější koncepce mam pocit
já mám M50B25 v e39 je už M52.
Vyzkoušej musí táhnout krásně a čistě až do omezovače na každej kvalt a kolem 4000otáček začne mít surovej zvuk jako ferrari a tahá jak ďě.ka.
musí dát s přehledem 230-240km/h a stovku kolem 8-8,5s.
525i u e39 cize m54b25 je uz od navrhu vanos, dokonca double, ten nema ziadny surovy zvuk ani nabeh krutiaceho momentu, mal by ta tlacit (nie velmi) hned od zaciatku.
taktiez ten olej je troska klamstvo, m54 uz olej zerie a podla toho ako ho tlacis, bohuzial to moze byt skoro liter na 1000km a pritom je to stale v norme, ale pri normalnej jazde by to mohlo byt do litra na 10 000.
pri 270tkm by som vymenil separator oleja, vanosove tesnenia, mozno bude najvyssi cas na vymenu cievok a tym by si asi aj skoncil. teoreticky by som si nechal par korun na termostat a visco spojku.
viac by som sa obaval v akom stave bude podvozok
taktiez ten olej je troska klamstvo, m54 uz olej zerie a podla toho ako ho tlacis, bohuzial to moze byt skoro liter na 1000km a pritom je to stale v norme, ale pri normalnej jazde by to mohlo byt do litra na 10 000.
pri 270tkm by som vymenil separator oleja, vanosove tesnenia, mozno bude najvyssi cas na vymenu cievok a tym by si asi aj skoncil. teoreticky by som si nechal par korun na termostat a visco spojku.
viac by som sa obaval v akom stave bude podvozok
Tak jo mam pár fotek http://rockstar174.rajce.idnes.cz/nastenka/
jukněte a komentujte ocením každou radu co bych měl udělat na autě já si myslíš že v první řadě barvu
jukněte a komentujte ocením každou radu co bych měl udělat na autě já si myslíš že v první řadě barvu
jakou máš výbavu a co od auta očekáváš ? ježdění každý den ? Budeš dělat asi první karoserii obrousit nastříkat bílou ... je to u každé E34 že vylezou dveře rohy a kufr nad značkou vyleze taky ... jo a mrkni se na prahy ze spodu na začátku u zadních kol. Tam to taky začíná brzy ...
Jinak motor je držák...co je to za rok ?
Jinak motor je držák...co je to za rok ?